
Mondeo 1.8TD - problem ve spalovaci soustave
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Mondeo 1.8TD - problem ve spalovaci soustave
čoveče mám podobnej problém....napadá mě bud váha vzduhcu,nebo vstřiky.kdyby jsi něco zlistil,tak to sem upniBATMAN píše:Soupis problemu:
-nizky vykon (vykon stoupa linearne bez ohledu jak moc se slape na plyn)
-turboefekt je neznatelny, dokonce je i problem "zagumovat"
-špatně jde do otacek ale myslim ze i pomalu padaji
-celkově nevyrovnany chod, pri razeni se musi se spojkou hodne pomalu a citlive jinak docela škube
-v poslednich tydnech se vyrazne prodlouzily studene starty (5sekund) + po startu vyleti oblak modreho koure
Podtlakovy system byl prohlednut a mel by byt ok.
Selenoid cvrlika pri startu ale i za behu (nevim zda to tak ma byt)
Olej neubyva
filtry vymeneny
nafta nepada a vzduch vylucuju (pal. hadice meneny za gumove+2te svorky dotahle nakrev
Potrebuju radu proto ze v okoli meho bydliste neni krom PENTA jiny dieselservis a ani solidni garaznik a ja nehodlam dat 1500-2000 za "diagnostiku"
Muj tip jsou vstriky, muze me tim nekdo zkuseny ujistit?
Nejake jine napady ci tipy?

Tlaky si měřil?  Na tomhle motoru jsem jednou našel nepěkný špek, do čerpadla Lucas od turba vede kovová hadice, podtlaková člověk by řekl nezničitelná. Ale postupem času se v ní může prodřít malý otvor a ten dokáže moc pozlobit. 
Motory Ford a demontáž vstříků a žhaviček to je kapitola pro sebe, ted jsem vydaval žhavky z TDDI naprosto nepochopím jak můžou navhnout tak jemný a miniaturní závit na žhavící svíčku!
			
			
									
									
						Motory Ford a demontáž vstříků a žhaviček to je kapitola pro sebe, ted jsem vydaval žhavky z TDDI naprosto nepochopím jak můžou navhnout tak jemný a miniaturní závit na žhavící svíčku!
Re: Mondeo 1.8TD - problem ve spalovaci soustave
Jako první skontroluj rozvody, pak doporucuju vytocit žhavice a skouknout jestli zhaví celej kolik a ne jen spicka. Pokud je i palivak novej a není problem s dodavkou paliva, tak skouknout vahu vzduchu pokud ji ma a diagnostiku, ikdyž u toho Forda to moc nerekne. Kolik to ma natoceno? Pokud to moc nejede a nehulý tak bejvaj po 200000km cerpadla na odchodu, neudelaj takový vstrikovací tlak, cerpadlo skontroluj a proverí v kladně, tam delaj Lucasy, ve Ford servisu ani nahodou.BATMAN píše:Soupis problemu:
-nizky vykon (vykon stoupa linearne bez ohledu jak moc se slape na plyn)
-turboefekt je neznatelny, dokonce je i problem "zagumovat"
-špatně jde do otacek ale myslim ze i pomalu padaji
-celkově nevyrovnany chod, pri razeni se musi se spojkou hodne pomalu a citlive jinak docela škube
-v poslednich tydnech se vyrazne prodlouzily studene starty (5sekund) + po startu vyleti oblak modreho koure
Podtlakovy system byl prohlednut a mel by byt ok.
Selenoid cvrlika pri startu ale i za behu (nevim zda to tak ma byt)
Olej neubyva
filtry vymeneny
nafta nepada a vzduch vylucuju (pal. hadice meneny za gumove+2te svorky dotahle nakrev
Potrebuju radu proto ze v okoli meho bydliste neni krom PENTA jiny dieselservis a ani solidni garaznik a ja nehodlam dat 1500-2000 za "diagnostiku"
Muj tip jsou vstriky, muze me tim nekdo zkuseny ujistit?
Nejake jine napady ci tipy?
