.. to je zvlastni ze jsem je daval nekolika lidem osobne do 66tky jak AGR tak ALH a jely perfektne, znamy kolem DP lada, nebo holz je davaji taky bezne a treba holz me rikal ze naopak davaji vice.. tu samou mam i ve svoji 66tce.. pokud je auto v serii tak to nikdy nebude raketa at tam date jakoukoli vahu..
.. jinak xx 55 se davaji i z vyroby co vim jak pro 1,4 tak pro vsechny 1.9Tdi tak 2.0..
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm
většinou na starších modelech to tak je a vzkaz pro Mart jj myslel jsem poslední tročíslí a nej pojede 032
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
055 byly až v novějších modelech, měly jinej tubus, origo z výroby byla v roce 2001 ALH 056
Lepší než laborovat s váhama je udělat soft bez váhy a je klid.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Kornout píše:055 byly až v novějších modelech, měly jinej tubus, origo z výroby byla v roce 2001 ALH 056
Lepší než laborovat s váhama je udělat soft bez váhy a je klid.
A jak je to složitý předělat soft? Má to nějaký nevýhody - třeba větší spotřebu nebo co já vim? A na kolik to přijde?
Kornout píše:055 byly až v novějších modelech, měly jinej tubus, origo z výroby byla v roce 2001 ALH 056
Lepší než laborovat s váhama je udělat soft bez váhy a je klid.
A jak je to složitý předělat soft? Má to nějaký nevýhody - třeba větší spotřebu nebo co já vim? A na kolik to přijde?
Není to problém.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW