Turbo zapíná až u 3000ot 1.9 96kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Turbo zapíná až u 3000ot 1.9 96kw
Ze dne na den mě turbo začlo spínat až u 3000ot. Audi a4 1.9 96kw motor AWX. Prosím o radu co by to mohlo být. Díky
- Warlockvw
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 10 bře 2009, 20:03
- Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V
jj presne tak,teraz sme to riesili s misomVW,diky michale uz mi to krasne tlaci az do sedackykoco píše:treba to nalogovat, pozri či pritiahne po štarte reguláciu na turbe.

Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Přidávám LOG
http://uloz.to/3495838/log-01-003-010-011x.csv
http://uloz.to/3495838/log-01-003-010-011x.csv
Dnes jsem se na to dival. VAG me nasel chybu
Cislo chyby:
17965
Regulace plniciho tlaku- mez regulace prekrocena
Pricina:
Magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) zablokovany nebo vadny,
mezi turbodmychadlem a motorem netesnost, turbodmychadlo vadne
Mozne projevy:
Nizky vykon motoru
Doporuceny postup:
Kontrola plniciho tlaku, kontrola ventilu(N75) diagnozou akcnich clenu, kontrola tesnosti
Ale dival jsem se natu regulaci a ta po nastartovani pritahne. Pokud pridam, tak by se měla zase vrátit ??
Muze být vadný ten ventil omezeni plniciho tlaku (N75) ??
Cislo chyby:
17965
Regulace plniciho tlaku- mez regulace prekrocena
Pricina:
Magneticky ventil omezeni plniciho tlaku (N75) zablokovany nebo vadny,
mezi turbodmychadlem a motorem netesnost, turbodmychadlo vadne
Mozne projevy:
Nizky vykon motoru
Doporuceny postup:
Kontrola plniciho tlaku, kontrola ventilu(N75) diagnozou akcnich clenu, kontrola tesnosti
Ale dival jsem se natu regulaci a ta po nastartovani pritahne. Pokud pridam, tak by se měla zase vrátit ??
Muze být vadný ten ventil omezeni plniciho tlaku (N75) ??