brzdy octavia I

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kuris
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 24 říj 2009, 10:03
Odpovědi: 0

brzdy octavia I

Příspěvek od kuris »

Zdravim,

pred mesiacom mi v servise menili brzdovku, lebo ked ju chlapik zmeral tak uz bola uplne na figu. Dali tam castrol DOT4. Po mesacnom jazdeni som mal pocit, ze auto brzdi stale horsie a horsie a tento vikend sa mi stalo 2x ze rano som nastartoval prisiel k najblizsej krizovatke a ked som mal zastat pedal uplne tvrdy a auto ide dalej. Ked som pedal napumpoval tak uz ok, ale aj tak to nie je ako predtym. Vcera v servise opat vymenili uplne novu tiez Castrol DOT4 a vysledok ten isty. Este skusili aj stary klasicky sposob odvzdusnovania, ale ziadna zmena. Pri vymene ani naznak toho, ze by to bolo zavzdusnene(ziadne bublinky). Je to OCTAVIA I, 2006, 74kW, PDcko. 4xkotuce. Auto ma 112tis km a poveodne kotuce aj dosticky. Dosticky maju este viac ako 50%. Auto ma ABS. Dnes tam skusia dat nieco ine ako Castrol, ale velmi sa mi to nezda.
Ma niekto nejaky napad.

dakujem pekne
kuris
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 24 říj 2009, 10:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuris »

no teraz som volal so servisakom a povedal ze skusia tam dat DOT 5.1, a este otazka, ci sa to musi odvzdusnit cez VAG? Lebo to nerobili.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

říkáš, že to podruhé odvzdušnovali starým způsobem. to nechápu jak to teda odvzdušnovali předtím, když ne přes VAG, zkusil bych ten vag, ale neljdřív odvzdušnit klasicky ve dvou, dělám to tak vždycky a nikdy jsem neměl problém. hlavně jestli kluci vědí, že se musí odvzdušnovák před puštěním pedálu utáhnout...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
kuris
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 24 říj 2009, 10:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kuris »

jasne urcite to vedeli, ze sa ma utiahnut pred pustenim pedalu a aj to tak robili :) , presne to som myslel starym sposobom. ja nie som az taky odbornik, ale prvy krat to robili cez ten stroj ktory sa natlakuje, nasadi na nardzku s kvapalinou a potom sa postupne vypusta kvapalina na jednotlivych brzdach.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34033
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kuris píše:jasne urcite to vedeli, ze sa ma utiahnut pred pustenim pedalu a aj to tak robili :) , presne to som myslel starym sposobom. ja nie som az taky odbornik, ale prvy krat to robili cez ten stroj ktory sa natlakuje, nasadi na nardzku s kvapalinou a potom sa postupne vypusta kvapalina na jednotlivych brzdach.
když čtu ty tvoje problémy a ostatní tak je asi dobře že to dělám samotokem, drbu se stím dvě hodiny ale tyto problémy mě zatím obchází to jsem zvědav jak ti to borci pořeší
;) ;) miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“