AFN 81kw:vacsie turbo ,povodne trysky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
macof
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 23 led 2006, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

AFN 81kw:vacsie turbo ,povodne trysky

Příspěvek od macof »

Ma zmysel davat turbo zo 130ps ,ked nacham povodne trysky a dam to nacipovat?Pomoze to vacsie turbo niecomu?diky
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

výkonově to nepoznáš, respektivě výkon by mohl jít neznatelně nahoru protože to větší turbo točí míň otáček a tak ten vzduch mít zahřívá, ale určitě to turbo bude líp snášet ten čip a vydrží věčnost

jinak turbo ze 110 snese tlak cca 1.4 a z 130 cca 1.7 ale takovej tlak ti bude k ničemu pokud si od reeshy nekoupíš trysky a nenamontuješ větší IC
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

To 110PS turbo možná 1,4bar určitý čas vydrží (záleží v jakém je stavu), ale třeba na dovolenou do Chorvatska bych se s tím bál jet...
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

tak se opravuji a beru zpět VNT15 vydrželo tlak 1.4bar asi 5minut pak šlo do kytek, jedine GT1749VA je ta správná volba :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Ono určitě nějaký čas vydrží, ale nesmí mít za sebou už XXX tisíc km no :roll:
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

jo, a minimálně GT1749VB je ta správná volba .. ale do pašíka ho nedostaneš, no :(
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

reesha píše:jo, a minimálně GT1749VB je ta správná volba .. ale do pašíka ho nedostaneš, no :(
to je jako to 150Hp turbo?? :?
že jsem rovnou nevzal tohle, v nabídce Andreho jsem takový neviděl... :roll:
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Jim píše:
reesha píše:jo, a minimálně GT1749VB je ta správná volba .. ale do pašíka ho nedostaneš, no :(
to je jako to 150Hp turbo?? :?
že jsem rovnou nevzal tohle, v nabídce Andreho jsem takový neviděl... :roll:
no ono je taky o cca 150% dražší takže poměr cena/výkon je na tom pořád GT1749VA nejlíp :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Alex
Přispěvovatel
Příspěvky: 740
Registrován: 23 led 2006, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin

Příspěvek od Alex »

Aj VNT15 zo 110HP TDI vydrzi 1.4 bar pretlaku dlhsiu dobu, poznam auto ktore tak chodi uz aspon 140 000 km a zatial drzi... Ma manometer. Asi je to vydarene cele auto aj turbo, lebo zazracne drzi... Ale urcite zalezi aj od kusa. Niektore sa pokazi uz aj pri seriovom tlaku po par km. :) Je to ako so vsetkym ostatnym- treba mat aj stastie.
Uživatelský avatar
cupra165
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 31 led 2006, 00:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od cupra165 »

ono i hodne zalezi,jak se k nemu majitel chova,ze? :-D
seat ibiza 2001 1.9TDi 81kw 235nm Sport D8 Flash rot
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“