AFN 81kw:vacsie turbo ,povodne trysky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
AFN 81kw:vacsie turbo ,povodne trysky
Ma zmysel davat turbo zo 130ps ,ked nacham povodne trysky a dam to nacipovat?Pomoze to vacsie turbo niecomu?diky
výkonově to nepoznáš, respektivě výkon by mohl jít neznatelně nahoru protože to větší turbo točí míň otáček a tak ten vzduch mít zahřívá, ale určitě to turbo bude líp snášet ten čip a vydrží věčnost
jinak turbo ze 110 snese tlak cca 1.4 a z 130 cca 1.7 ale takovej tlak ti bude k ničemu pokud si od reeshy nekoupíš trysky a nenamontuješ větší IC
jinak turbo ze 110 snese tlak cca 1.4 a z 130 cca 1.7 ale takovej tlak ti bude k ničemu pokud si od reeshy nekoupíš trysky a nenamontuješ větší IC
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


no ono je taky o cca 150% dražší takže poměr cena/výkon je na tom pořád GT1749VA nejlípJim píše:to je jako to 150Hp turbo??reesha píše:jo, a minimálně GT1749VB je ta správná volba .. ale do pašíka ho nedostaneš, no![]()
že jsem rovnou nevzal tohle, v nabídce Andreho jsem takový neviděl...

TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Aj VNT15 zo 110HP TDI vydrzi 1.4 bar pretlaku dlhsiu dobu, poznam auto ktore tak chodi uz aspon 140 000 km a zatial drzi... Ma manometer. Asi je to vydarene cele auto aj turbo, lebo zazracne drzi... Ale urcite zalezi aj od kusa. Niektore sa pokazi uz aj pri seriovom tlaku po par km.
Je to ako so vsetkym ostatnym- treba mat aj stastie.
