Ake spojkove hadice na FMIC???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
wrx11
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 08 lis 2008, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota

Ake spojkove hadice na FMIC???

Příspěvek od wrx11 »

Ahojte...potreboval by som poradit ake hadice by boli dobre na spajanie rurok na FMIC...silikonove su dost drahe rad by som uvital nejaku lacnejsiu alternatívu.... :) Dakujem
wrx11
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 08 lis 2008, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota

Re: Ake spojkove hadice na FMIC???

Příspěvek od wrx11 »

To nikto o takom nevie???no tak chalani pomozte mi prosim
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#343744

Mám přístup k těmto , půměr ale jen 60mm a 50mm 8) uhel jen 90st
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
valecek
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 led 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valecek »

hmmmm tak presne toto hladam len sam neviem ako to je u mojho ARL s pirubamy na cooler a turbo. nevie mi niekto pdpovedat???? moje hadice mi stale strielaju tak som chip docasne vybral
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

hadice ti strielaju nie preto lebo su zle samotne hadice ale preto lebo proste na vyžší tlak niesu konštruovane zamky, krivia sa tam zobačiky a potom strielaju jedna radosť
idealne riešenie prerobiť to na custom vedenie vzduchu a maš pokoj zo strielanim
alebo riešenie je taka spona čo som niekde videl dve obruče spojene dvoma šrobmi už sa to tu na fore myslim niekde riešilo..

hadice bud rubena ako bolo pisane hore alebo napr. v BA je firma www.afinis.sk a tam dostať za celkom dobru cenu silikonove hadice (nejaka tušim madarska vyroba maju) asi 1/3 ceny napr oproti hadiciam samco

uplne dole nakonci je produktovy list na tie hadice
http://www.tesnenia.sk/swift_data/sourc ... ce_enc.pdf
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
valecek
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 led 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valecek »

tunerko diky moc. neviem ale ako by som uchytil hadice k turbu a k cooleru? tam myslim sa hadice davaju dovnutra nie? by bolo treba navarit na IC njaku prirubu??? no ja mam chip prec, hadice zo sponamy nove nove zobaciky aj tak to strelilo :( mozno je uz vykyvana medza vnutri v IC :(
Tunerko
Přispěvovatel
Příspěvky: 756
Registrován: 01 lis 2006, 22:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tunerko »

samozrejme do turba a do egrka sa davaju redukcie...
egr by som nahradil a navielkol normal hadicu..
šak ty k tomu máš prístup :-) k tej nahrade EGR

ja som raz videl jedneho chalana a mal každy spoj prevrtany 3ma samorezkami a držalo to ale toto riešenie sa mi moc nepači aj ked mu to fungovalo....
tiež mu strielali hadice vkuse
Seat Ibiza 6K1 r.v.99 -> swap na 1,9TDi PD ASZ+bižutéria = 229PS/484Nm -> 1/4míle 13:714sec
Seat Alhambra 2.0 TDi 8v Stylance LUX 103Kw/320Nm
valecek
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 led 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valecek »

jo vim vim aj forge aj allard to maju v ponuke. cize teoreticky by som vedel tamto nahradit replace kitom. do turba by sla redukcia. co ale s IC ? navarit trubky? alebo ako? asi este pockam na vyjadrenie forge vraj chystaju klomplet kit hadic pre ARL povedali ze do 3 tyzdnov ho vyhotovia. zatial bez chipu a brzd to neriesim a do leta je daleko :P

t samorezka je posledna motnost. skor by som tam prevliekol skrz nejaku dlhu tycku s vonkajsim zavitom, lebo ked scucne samorezku je konec :(
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

valecek píše:jo vim vim aj forge aj allard to maju v ponuke. cize teoreticky by som vedel tamto nahradit replace kitom. do turba by sla redukcia. co ale s IC ? navarit trubky? alebo ako? asi este pockam na vyjadrenie forge vraj chystaju klomplet kit hadic pre ARL povedali ze do 3 tyzdnov ho vyhotovia. zatial bez chipu a brzd to neriesim a do leta je daleko :P

t samorezka je posledna motnost. skor by som tam prevliekol skrz nejaku dlhu tycku s vonkajsim zavitom, lebo ked scucne samorezku je konec :(
Na plastové príruby ICčka sa toho veľa navariť nedá. a ten kit od Forge asi lacný nebude.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
valecek
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 led 2009, 11:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice,Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od valecek »

jj lacny nebude:( ale tak co ine? ak je vlastne uz vyvod s IC zly mozem ja tam davat akekolvek hadice stale vyskocia von
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

vysustruzit drazku na eskapasku do potrubia, pouzit kvalitne eskapasky prip. hadice co maju uchyt na eskapasku a nie je mozne aby to vyskocilo.... niekedy aj sebahrubsia a sebasilnejsia eskapaska neudrzi hadicu, pretoze nedrzi pritlak a ako hadica pri teplotach pracuje tak sa moze zmrstit a eskapaska to neudrzi.... zoberte si len take tie origo rychlospony co su z vyroby na hadiciach a manzete za filterboxom - pritlak to nejaky dramaticky nema, ale vie sa to prisposobit a drzi to :)
ja mam na sani vsetky kolena z origo hadic koncernovych aut (upravene podla potreby samozrejme) a presustruzene konce nerezovych trubiek...... potom fakt staci len trochu rozmyslat (nechat volu pre pohyb motora v ulozeniach, neohybat hadice za kazdu cenu apod.) a nevidim problem s vyskakovanim hadic.... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“