opel vectra B 2,0DTi nejde do max.otacok

Moderátoři: šulda, Moderátoři

client33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 23 dub 2008, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

opel vectra B 2,0DTi nejde do max.otacok

Příspěvek od client33 »

auto islo normalne no v pondelok sa mi stalo ze isiel iba na max.3000 otacok,a ked dosiahol tych 3000 tak ako keby vypol otacky klesli na 2700 a zase isiel iba do 3000.take nieco ako keby mal obmedzovac otacok ako na benzinaku.
no a dnes rano som to natocil a motor ide iba do 2000 ot. smrad ako z avie a ide neako nepravidelne ako keby prisaval vzduch do nafty ale spoje a hadicky su urcite v poriadku.Na diagnostike som zatial nebol ,ma niekto neaky napad co by to mohlo sposobovat?
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

bud chyba v rozvode podtlaku alebo umierajuce cerpadlo. skor to druhe...
treba diag...
client33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 23 dub 2008, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od client33 »

Da sa ta chyba aj vyblikat??
nemam na to diagnostiku,ani tu v blizkosti nepoznam takeho co ma na opla,iba na vw
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

neda. treba aspon KTS...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: opel vectra B 2,0DTi nejde do max.otacok

Příspěvek od Zdeněk M »

client33 píše:auto islo normalne no v pondelok sa mi stalo ze isiel iba na max.3000 otacok,a ked dosiahol tych 3000 tak ako keby vypol otacky klesli na 2700 a zase isiel iba do 3000.take nieco ako keby mal obmedzovac otacok ako na benzinaku.
no a dnes rano som to natocil a motor ide iba do 2000 ot. smrad ako z avie a ide neako nepravidelne ako keby prisaval vzduch do nafty ale spoje a hadicky su urcite v poriadku.Na diagnostike som zatial nebol ,ma niekto neaky napad co by to mohlo sposobovat?
Bude to vahou vzduchu, nebo regulací turba, jedno nebo druhý a nebo taky obojí :D
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

Zjistíš to ABCOMem a USB kabelem :-)
client33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 23 dub 2008, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od client33 »

tak auto uz nejde natocit,ani neodpalue. :(
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

client33 píše:tak auto uz nejde natocit,ani neodpalue. :(
cize druha moznost z odpovede c.2 v tomto vlakne :)
tieto cerpadla opravujeme.
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Daj si do pet-flase 2l nafty a napoj z tej flase cerpadlo-na priamo bez filtra.
Privod aj prepad z cerpadla.Najlepsie je ho natlakovat rucnou pumpickou.
Za pokus to stoji.
Potom pri startovani povol jednu trubku od vstrekovaca ,,,, musi striekat nafta pod tlakom,,ak nema tlak,tak cerpadlo mas v prdeli.
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

nebo to klidne mužou byt gumicky pod traverzama tam ti to taky stratí tlak první jse mrkni jestli nemaš palivový filtr od oleja
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

ak je cierna nafta, su to bud gumicky na vstrekoch alebo gufero na ose pumpy. nemali sme este tieto poruchy v takom rozsahu, zeby auto kvoli tomu nenastartovalo.
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

joe píše:ak je cierna nafta, su to bud gumicky na vstrekoch alebo gufero na ose pumpy. nemali sme este tieto poruchy v takom rozsahu, zeby auto kvoli tomu nenastartovalo.
docela je to časta zavada rozhodně častější než lehlí čerpadlo
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

gumicky su casta zavada, pretoze sa maju menit po x km a nikto ich nemeni.
gufero na ose pumpy je pomerne zriedkave.
nic to nemeni na tom, ze aj ked si prisava pumpa olej, naftu dava.
client33
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 23 dub 2008, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: BA

Příspěvek od client33 »

tak konecne som sa dostal k tomu autu,a skusal som to stou flasou napriamo,no ani necuklo. no po tyzdni som sa toho zase chytil a teraz ked pozriem do tej flase je naspodku asi 3 cm ciernej emulzie neviem ci je to olej,alebo voda ale je to tmave.tak asi to naozaj prisavalo olej?sadne olej naspodok ?
malina77
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 led 2010, 08:42
Odpovědi: 0
Bydliště: ZM

Re: opel vectra B 2,0DTi nejde do max.otacok

Příspěvek od malina77 »

client33 píše:auto islo normalne no v pondelok sa mi stalo ze isiel iba na max.3000 otacok,a ked dosiahol tych 3000 tak ako keby vypol otacky klesli na 2700 a zase isiel iba do 3000.take nieco ako keby mal obmedzovac otacok ako na benzinaku.
no a dnes rano som to natocil a motor ide iba do 2000 ot. smrad ako z avie a ide neako nepravidelne ako keby prisaval vzduch do nafty ale spoje a hadicky su urcite v poriadku.Na diagnostike som zatial nebol ,ma niekto neaky napad co by to mohlo sposobovat?
Moja osobna skusenost:
Mal som podobny problem minuly rok v novembri, Vectra 2,0DTI auto islo do 2500 otacok, potom zacalo sklbat, ako keby nemalo dostatocny privod nafty, najprv som si myslel ze je problem v palivovej sustave, napojil som priamo sanie nafty z pet flase - nepomohlo, diagnostika TEXa nic nenasla, nakoniec to bolo vstrekovacie cerpadlo konkretne elektronika toho cerpadla.
Odpovědět

Zpět na „Opel“