11 EGS signal disturbed,F6 CAN identification missing (DME),F7 CAN identification missing (DME),a znova F6 CAN identification missing (DME),a do převodovky se taky nejde dostat,prosim o pomoc auto potřebuju diagnostiku mam co s tim dik za každou radu a zkušenost nebo schemata
Bmw e46 320d 110kw 02 automat z ničeho nic nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Bmw e46 320d 110kw 02 automat z ničeho nic nejede
Zdravím mam toto auto zatim spokojeny a stalo se mi že za jizdy zdechl motor,ukazatel teploty šel na maximum přitom fyzicky motor teplota ok zamrzla ručička otačkoměru na 2000 a než sem stačil zastavit,motor sam naskočil a auto jelo normalně akorad zůstala svítit kontrolka asc a kontrolka opotřebení brzd,jinak vse fungovalo normalně.dojel sem domů a vypl motor znovu sem ho nastartoval a vsechny kontrolky zhasly včetně asc.Pro jistotu sem to napíchl a na motoru nebylo nic a na abs/asc byla závada 5E15 CAN timeout EGS,a 5E14 CAN DME/DDE,smazal sem to a zkusil nastartovat motor chytl vsechno zhaslo, zkusil sem ho projet jenže neujel sem ani 10 metrů a motor zhasl teploměr šel opět na maximum na displeji polohy paky automatu svíti ozubené kolečko s vykřičníkem a asc,motor od te doby nejde nastartovat displej paky voliče automatu stale ukazuje to ozubené kolečko s vykřičníkem.na diagnostice se nejde dostat do motoru ani live data,na ABS/ASC jsou opět stejné zavady 5E15 CAN timeout a 5E14 CAN timeout.V inst. cluster jsou tyto zavady-F7 CAN idetification missing,
11 EGS signal disturbed,F6 CAN identification missing (DME),F7 CAN identification missing (DME),a znova F6 CAN identification missing (DME),a do převodovky se taky nejde dostat,prosim o pomoc auto potřebuju diagnostiku mam co s tim dik za každou radu a zkušenost nebo schemata

11 EGS signal disturbed,F6 CAN identification missing (DME),F7 CAN identification missing (DME),a znova F6 CAN identification missing (DME),a do převodovky se taky nejde dostat,prosim o pomoc auto potřebuju diagnostiku mam co s tim dik za každou radu a zkušenost nebo schemata
Ano presne toto sa stava. Natecie tam voda a oxiduje. Vybrat,pozri ci nie su "zelene piny",t.j. zaoxidovane.Stava sa to ,mal som s tym problemy minule sa musela nanovo preletovat RJ automatu a minule zase zelene zaoxidovane konektory na okruhlom konektore prevodovkymarcel 45 píše:resil jsem tu samou vec zavada je v pocitaci motoru na leve strane zaoxidovane
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR