VAG Diagnostika padajiciho Turba, prosim o radu...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VAG Diagnostika padajiciho Turba, prosim o radu...
Ahoj,
Mam diagnostiku z VAGu a rad bych videl Vas nazor, jak by jste dale postupovali.
PROBLEM: O1 rv2000, 1.9 TDi, 81kW, chiptuning - turbo pada v kopcich na 3jku a vyse (cca kolem 3 - 4 tis ot.) do nouzaku. Na rovinkach a pokud neni plyn na zemi problemy nedela. Po restartu klicku opet funguje OK.
diagnostika VAG v cestine:
chyba 17958
plnici tlak - regulacni odchylka
pricina:
zkrat na kostru, prerus. vedeni mezi magnetickym ventilem N75 a RJ motoru
mozne projevy:
blika kontrol zhaveni, nizky plnici tlak, vysoky plnic tlak
doporuceny postup:
kontrola nebo vymena magnetickeho ventilu N75 nebo vymena, regulace plniciho tlaku kontrola
Hadicky jsem kontroloval, odpojoval, zapojoval a nektere profukoval. Intercooler zda se fachci az od vyssich otacek, resp tlakuje vzduch do hlavni hadice ve vetsi mire az pri vyssich otackach, muze byt deravy (to je jen hypoteza).
diagnostika ukazuje na ventil N75, ale kamos mechos tvrdi, ze je to spis intercoolerem. Je celkem zasolenej.
Vaha vzduchu v norme.
Jste tehoz nazoru ??
Diky za nazor..
Mam diagnostiku z VAGu a rad bych videl Vas nazor, jak by jste dale postupovali.
PROBLEM: O1 rv2000, 1.9 TDi, 81kW, chiptuning - turbo pada v kopcich na 3jku a vyse (cca kolem 3 - 4 tis ot.) do nouzaku. Na rovinkach a pokud neni plyn na zemi problemy nedela. Po restartu klicku opet funguje OK.
diagnostika VAG v cestine:
chyba 17958
plnici tlak - regulacni odchylka
pricina:
zkrat na kostru, prerus. vedeni mezi magnetickym ventilem N75 a RJ motoru
mozne projevy:
blika kontrol zhaveni, nizky plnici tlak, vysoky plnic tlak
doporuceny postup:
kontrola nebo vymena magnetickeho ventilu N75 nebo vymena, regulace plniciho tlaku kontrola
Hadicky jsem kontroloval, odpojoval, zapojoval a nektere profukoval. Intercooler zda se fachci az od vyssich otacek, resp tlakuje vzduch do hlavni hadice ve vetsi mire az pri vyssich otackach, muze byt deravy (to je jen hypoteza).
diagnostika ukazuje na ventil N75, ale kamos mechos tvrdi, ze je to spis intercoolerem. Je celkem zasolenej.
Vaha vzduchu v norme.
Jste tehoz nazoru ??
Diky za nazor..
Okta 1,9TDi - 81kW, AHF, powerbox, rv. 2000, WRC kridlo, plna vybava
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Chcelo by to nalogovat. Mas pravdepodobne zanesene turbo, ale moze byt aj chyba v softe. Napis clenovi ´Huml´ je z Brna a pomoze Ti s tym.
jeho servis je www.rfauto.cz
jeho servis je www.rfauto.cz
Naposledy upravil(a) misoVW dne 17 úno 2010, 15:37, celkem upraveno 1 x.
Dnes jsem sveril Oktu Humlovi. Byli jsme to projet a zrovna to jaks taks drzelo, ale udaje v diagnostice uplne nesedeli normam. Predevsim tlaky byly vyssi (tzn na Turbo se musela vyvijet vetsi sila/tlak aby fungovalo jak ma). Doporucil mi vycisteni Turba. Zkousel jej rukou a chodilo tezkopadne. Zitra to bude cistit, dam vedet jak to dopadlo.
Okta 1,9TDi - 81kW, AHF, powerbox, rv. 2000, WRC kridlo, plna vybava
Ahoj, tak Okta je opravena. Nakonec se cistilo turbo, vymenoval pletenec, kterej byl fest zanesenej a udajne i zhnilej a jeste jedna rura, ktera je k tymu napojena, smerem ke katalizatoru, byla taktez zhnila. Diagnostika ukazovala po zakroku cisla v norme, tak ze huraaaaaa. Uz zase jezdim a nebudou me v kopcich predjizdet 120tky
.
I pocitove me pripada, ze je auto snad i zivejsi, a zvukove tissi.
Zitra jedu projet do oblibeneho kopce, kde mi turbo pravidelne padalo. dam vedet ... 'Humlovi´ zdar !! Je to borec.

I pocitove me pripada, ze je auto snad i zivejsi, a zvukove tissi.
Zitra jedu projet do oblibeneho kopce, kde mi turbo pravidelne padalo. dam vedet ... 'Humlovi´ zdar !! Je to borec.
Okta 1,9TDi - 81kW, AHF, powerbox, rv. 2000, WRC kridlo, plna vybava
Dnes jsem byl Oktu projet do kopce, pekne na doraz od spodu po neco pres 4tis otacek a postupne po 5. rychlost a naprosto plynule, do nouzaku nepadla, tak ze problem s turbem zda se byt vyresen. Navic se mi stisil chod motoru, coz souviselo s vymenou tech uhnilych soucastek, viz vyse. 

Okta 1,9TDi - 81kW, AHF, powerbox, rv. 2000, WRC kridlo, plna vybava