fabia 1,4 BBZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia 1,4 BBZ
Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať, čo môže spôsobovať nepravidelný chod motora pri otvorení zátky na olej.
Nejsem si jist, ale mám za to, že tyto motory mají systém odvětrávání motoru vyveden pod škrticí klapku motoru. Proto v případě, že za chodu motoru otevřeš olejovou zátku, dojde k narušení těsnosti systému a prudkému ochuzení směsi - motor běží nepravidelně.
Totéž mají i motory 1,2 HTP.
Totéž mají i motory 1,2 HTP.
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 25 úno 2010, 11:12, celkem upraveno 1 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jaj. Pytal som sa preto lebo známa má s autom problém, že sa jej to sem tam začne správať presne tak ako ked otvorím tú zátku.
Potom musí auto odstaviť, znova naštarovať a zase jej to chvíľu ide.
Do pamäti závad nahodí chybu zlého spaľovania postupne na všetkych valcoch. Sviečky jej vraj menili.
Neviete niekto poradiť na co by som sa mal zamerať?
A este neviem ci je to normalne, ked na tej zatke strasne citiť benzin?
Potom musí auto odstaviť, znova naštarovať a zase jej to chvíľu ide.
Do pamäti závad nahodí chybu zlého spaľovania postupne na všetkych valcoch. Sviečky jej vraj menili.
Neviete niekto poradiť na co by som sa mal zamerať?
A este neviem ci je to normalne, ked na tej zatke strasne citiť benzin?
Ziadnu inu zavadu to nedava.
Ale neviem co si otom mam mysliet, pretože ako to auto kupila tak s nim ma problem. Naposledy jej to prestavalo kurit, pricom teplota motoru 90. Predchadzajuci majitel jej vraj vymenil termostat, no ja si myslim ze pokial jej to spravne regulovalo teplotu mot. tak to bolo zbytočné. V tedy som mal podozrenie na tesnenie pod hlavou, no on mi dnes do telefonu tvrdil, ze menil termostat a sviecky (kvoli tomu sklbaniu).
Ale neviem co si otom mam mysliet, pretože ako to auto kupila tak s nim ma problem. Naposledy jej to prestavalo kurit, pricom teplota motoru 90. Predchadzajuci majitel jej vraj vymenil termostat, no ja si myslim ze pokial jej to spravne regulovalo teplotu mot. tak to bolo zbytočné. V tedy som mal podozrenie na tesnenie pod hlavou, no on mi dnes do telefonu tvrdil, ze menil termostat a sviecky (kvoli tomu sklbaniu).
Závadu topení může způsobovat těsnění hlavy, ale třeba taky poškozená vodní pumpa.
To škubání je potřeba pořádně zdiagnostikovat a hledat příčinu problému. Tyhle motory díky tomu uzavřenému systému odvětrání motoru jsou na jakoukoli netěsnost karteru velmi háklivé.
To škubání je potřeba pořádně zdiagnostikovat a hledat příčinu problému. Tyhle motory díky tomu uzavřenému systému odvětrání motoru jsou na jakoukoli netěsnost karteru velmi háklivé.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)