Dneska jsem vymenil snimac teploty chladící kapaliny a po projeti sem zjistil ze chybu chlasi porad, teplota na palubni desce je ok...ale v ridici jednotce je nesmyslna teplota po hodine jizdy ukazuje na diagnostice 28°C..
tady je vypis chyby z vagu:
Jaké to bylo čidlo origo nebo čína? Už jsem se stím setkal víckrát že to dovozové ukazuje nesmysly a na palubce ok chce to origo čidlo nebo facet od elitu
cidlo neni cinsky je to ze skoda-dily.cz a je to ta prvovýroba... jak tedy promerim jestli ukazuje dobre mezi piny 1.a 3. merit odpor? nebo ktere dva piny davaji signal ridici jednotce..pripodne kolik by mel byt ten odpor?
Jsou tam dva termistory, hodnota odporu v závislosti na teplotě je tuším v takové tabulce v Autodatech?
Nicméně bych zkusil tu kabeláž prozvonit až na piny řjm ... mrkni pořádně na ten štekr, co dáváš na to čidlo ECT, jestli není oxida...
jj za to prozvoneni nic nedam..hledal sem v dilensky prirucce ktery, ty piny na rjm jsou od cidla nic sem nenasel zatim, ani nevim na ktery svorkovnici koukal sem ze tam jsou dve nevite nekdo kde by se to dalo zjistit?
Vezmi multimeter a kde nameráš nejaký odpor ( stovky ohmov ), tak to sú tie piny, moc kombinácii tam nie je . Neviem ako na oktávke, ale na felde by oba výstupy mali byť identické. A tiež som mal nové čidlo, ktoré do RJ posielalo o 50% menej teploty ako na palubovke.
ok diky.. k rjm sem se zatim nedostal, pac mam problem s raminkem sterece ktery drzi jak cyp... zatim sem zkousel merit odpor toho staryho cidla co sem vyndal z auto.. zkousel sem v horke vode cca 80°C odpor mezi piny 3 a 4 byl neco kolem 300ohmu.. a mezi piny 1 a 2 je porad tak priblizne polovicni odpor 150 ohmu.. jinak mezi ostanimy kombinacemy odpor zadny... jeste sem zkousel vsechny piny mezi sebou propinout a zadnej z nich nepipal... z toho bych asi usoudil ze to cidlo ktery jsem vymenil je v poradku, nebo se mylim?
makoto píše:ok diky.. k rjm sem se zatim nedostal, pac mam problem s raminkem sterece ktery drzi jak cyp... zatim sem zkousel merit odpor toho staryho cidla co sem vyndal z auto.. zkousel sem v horke vode cca 80°C odpor mezi piny 3 a 4 byl neco kolem 300ohmu.. a mezi piny 1 a 2 je porad tak priblizne polovicni odpor 150 ohmu.. jinak mezi ostanimy kombinacemy odpor zadny... jeste sem zkousel vsechny piny mezi sebou propinout a zadnej z nich nepipal... z toho bych asi usoudil ze to cidlo ktery jsem vymenil je v poradku, nebo se mylim?
Když meřis to cidlo pro motor, tak piny pro teplotu motoru jsou 1 a 3 , odpor ma být při 30 stpních chl. kap 1500-2000 ohm, pri 80 stupníh 275-375 ohm.
makoto píše:Tak tomu uz vubec nerozumim..me to ukazuje odpor jenom mezi 1 a 2 a potom mezi 3 a 4...mezi 1 a 3 neukaze ani carku....tak to teda babo rad..