Snimac teploty chladici kapaliny Octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

makoto
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 úno 2010, 19:16
Odpovědi: 0

Snimac teploty chladici kapaliny Octavia

Příspěvek od makoto »

Dneska jsem vymenil snimac teploty chladící kapaliny a po projeti sem zjistil ze chybu chlasi porad, teplota na palubni desce je ok...ale v ridici jednotce je nesmyslna teplota po hodine jizdy ukazuje na diagnostice 28°C..
tady je vypis chyby z vagu:

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 038 906 012 CL
Komponent: G000SG 3359
Kódování: 00002
Opravna #: WSC 31480
TMBCP41UX32763945 SKZ7Z0C1827697
1 Nalezeny chyby:
17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus
P1256 - 35-00 - -
Readiness: N/A

jedna se o motor TDI ASV poradi nekdo?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Možno je problém v kabeláži....
makoto
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 úno 2010, 19:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od makoto »

Jak tu kabelaz zkontroluju?
PETRJELINEK
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 10 úno 2010, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: litohoř131

Příspěvek od PETRJELINEK »

Jaké to bylo čidlo origo nebo čína? Už jsem se stím setkal víckrát že to dovozové ukazuje nesmysly a na palubce ok chce to origo čidlo nebo facet od elitu
makoto
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 úno 2010, 19:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od makoto »

cidlo neni cinsky je to ze skoda-dily.cz a je to ta prvovýroba... jak tedy promerim jestli ukazuje dobre mezi piny 1.a 3. merit odpor? nebo ktere dva piny davaji signal ridici jednotce..pripodne kolik by mel byt ten odpor?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jsou tam dva termistory, hodnota odporu v závislosti na teplotě je tuším v takové tabulce v Autodatech?
Nicméně bych zkusil tu kabeláž prozvonit až na piny řjm :) ... mrkni pořádně na ten štekr, co dáváš na to čidlo ECT, jestli není oxida...
GIV Variant TDi ???kW
makoto
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 úno 2010, 19:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od makoto »

jj za to prozvoneni nic nedam..hledal sem v dilensky prirucce ktery, ty piny na rjm jsou od cidla nic sem nenasel zatim, ani nevim na ktery svorkovnici koukal sem ze tam jsou dve nevite nekdo kde by se to dalo zjistit?
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Vezmi multimeter a kde nameráš nejaký odpor ( stovky ohmov ), tak to sú tie piny, moc kombinácii tam nie je :P . Neviem ako na oktávke, ale na felde by oba výstupy mali byť identické. A tiež som mal nové čidlo, ktoré do RJ posielalo o 50% menej teploty ako na palubovke.
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Konektor řídící jednotky motoru, Pin č. 104, hnědo-zelený, pin č. 112, modro-hnědý.
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

Obrázek
makoto
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 úno 2010, 19:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od makoto »

ok diky.. k rjm sem se zatim nedostal, pac mam problem s raminkem sterece ktery drzi jak cyp... zatim sem zkousel merit odpor toho staryho cidla co sem vyndal z auto.. zkousel sem v horke vode cca 80°C odpor mezi piny 3 a 4 byl neco kolem 300ohmu.. a mezi piny 1 a 2 je porad tak priblizne polovicni odpor 150 ohmu.. jinak mezi ostanimy kombinacemy odpor zadny... jeste sem zkousel vsechny piny mezi sebou propinout a zadnej z nich nepipal... z toho bych asi usoudil ze to cidlo ktery jsem vymenil je v poradku, nebo se mylim? :?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

makoto píše:ok diky.. k rjm sem se zatim nedostal, pac mam problem s raminkem sterece ktery drzi jak cyp... zatim sem zkousel merit odpor toho staryho cidla co sem vyndal z auto.. zkousel sem v horke vode cca 80°C odpor mezi piny 3 a 4 byl neco kolem 300ohmu.. a mezi piny 1 a 2 je porad tak priblizne polovicni odpor 150 ohmu.. jinak mezi ostanimy kombinacemy odpor zadny... jeste sem zkousel vsechny piny mezi sebou propinout a zadnej z nich nepipal... z toho bych asi usoudil ze to cidlo ktery jsem vymenil je v poradku, nebo se mylim? :?
Když meřis to cidlo pro motor, tak piny pro teplotu motoru jsou 1 a 3 , odpor ma být při 30 stpních chl. kap 1500-2000 ohm, pri 80 stupníh 275-375 ohm. :)
makoto
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 úno 2010, 19:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od makoto »

Tak tomu uz vubec nerozumim..me to ukazuje odpor jenom mezi 1 a 2 a potom mezi 3 a 4...mezi 1 a 3 neukaze ani carku....tak to teda babo rad.. :roll:
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

makoto píše:Tak tomu uz vubec nerozumim..me to ukazuje odpor jenom mezi 1 a 2 a potom mezi 3 a 4...mezi 1 a 3 neukaze ani carku....tak to teda babo rad.. :roll:
pokud neukazuje nic, tak ho vyhod a dej nový. :)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Proč by to mělo něco ukazovat? Jsou tam dva oddělené termistory a každý má dva vývody.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“