Rover 414i- dva problémy

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Rover 414i- dva problémy

Příspěvek od Rider.23 »

Vlastním po otci Rover 414i z roku 97, motor to má nějakou hondu tuším, 1396ccm 77kW a jsou na něm tyto dva problémy:

1.) auto při rozjiždění a řazení šíleně škube, popíšu- pokud stojím se zařazenou rychlostí a rychleji pustím spojku, tak se ozve slušná rána, jako když dva díly o sebe bouchnou a řadící páka sebou pěkně škube- to stejné se opakuje i při řazení nahoru akorát, čím vyší sou řazené stupně, tím je to zaškubání a rána menší (mezi 4. a 5. již skoro zmizí), samozřejmě to dělá i při podřazování- to auto zaškube a ten motor jakoby se celý zatřepal v silentblocích. Dělá to aji když jedu třeba na trojiku a pustím plyn třeba ve 4000ot. by to brzdilo motorem tak to šíleně zacuká a a zatřepe s celým autem... Předpokládám, že problém bude někdě od spojky, nebo je možné, že je třeba jen nějaký silentblok urvaný? Případně je třeba měnit celou spojku, nebo, který díl toto může způsobovat? jinak spojka za jízdy neklouže ani když to roztočím s naloženým autem na 7000ot....

2.) Občas se stane, že když autu trochu naložím, tak z ničeho nic přestane jet, jako když vám dojde benzín, ale když vyřadím na neutrál, tak volnoběch drží normálně, pravidelně, ale nedá se s tím znovu rozjet, na volnoběh když to prošlápnu tak to de normál do otáček, ale když zařadím a chci se rozjet, tak auto začne šíleně skubat a vlastně se není ani schopno rozjet. Toto se stalo asi 4x, vždy, když motor dostane trochu víc zabrat (220km jízdy v tahu, 10km jízdy 180km/h, 30km jízdy brzda plyn mezi dědinama...). Když se toto stane, tak vypnu motor, počkám cca 10min a auto jede normálně dál!!! Když se s tím jezdí po městě nebo na kratší vzdálenosti normální rychlostí, tak to nikdy neudělá (6000km s tím jezdí přítelkyně a nic, vždy to udělalo jen mě, když sem tomu naložil). V servisu na to nepřišli, ikdyž sem jim to tam dal ve stavu kdy to nejelo- vyměnili svíčky a kabely a řekli, že je to ok, ale pak mi to udělalo zase.... Nevíte někdo, na co se zaměřit? Prý to může dělat katalyzátor nebo nějaká "kostka" v elektrice...

Poradí někdo? Auto sem zdědil po otci a dal ho k užívání přítelkyni, před tím sem s ním dlouho nejel, ale otec si nikdy nestěžoval, že by to něco dělalo, ale on s tím najel za posledních 5let max. 20t km po městě a na krátké vzdálenosti, tak těžko říct...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

1/ty rany bych typnul na setrvak v haji...teda pokud je tam dvouhmota.I ty vybrace by tomu nasvedcovali.

2/problem bude zrejme v dodavce paliva....zkoukni pal.filtr,saci kos v nadrzi
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

patrik.kloucek píše:1/ty rany bych typnul na setrvak v haji...teda pokud je tam dvouhmota.I ty vybrace by tomu nasvedcovali.

2/problem bude zrejme v dodavce paliva....zkoukni pal.filtr,saci kos v nadrzi
1) No já si říkal právě, že kdyby to bylo TDi tak vím na 99%, že je to setrvák, ale jelikož je to benzínový motor, který se vyráběl od roku 1995 a kdo ví jestli né i dříve, tak pochybuji o tom, že je vybevn dvouhmotou (navíc benzín s malým objemem a krouťákem)! Navíc třeba na autokely ani setrvačník ke spojkové sadě nenabízí.... Myslím, že je tam odbružená lamela, tak jestli to nedělá tohle, nebo poškozený přítlačák... nevím a nechci to rozebírat, než budu alespoň trochu vědět, o co jde... Spojka stojí od 4000Kč, to se dá zkousnout, ale abych dělal opravu za dvacet na autě co má hodnotu tak 30-40t kč tak to radši dojezdím, dokuď to pojede...

2.) na problémy s přísunem paliva by neměl mít vliv styl jízdy a teplotní namáhání motoru- pokud to jede 10km v tahu 180km/h nebo třeba kolem 6000ot. tak se to projeví asi hned a ne až po nějaké době a po krátkém "vychladnutí" to valí dál, nebo ne?

Každopádně díky aspoň za nějakej tip ;)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ten první případ může být opravdu lamela v háji/popraskaná nebo vylítaná pera..nebo vůle na středovém uložení lamely..Ten druhý případ bych řešil tak,že bych protáhl přepad pod kapotou průsvitnou hadičkou kousek před okno a čuměl,zda je souvislý proud benzínu..Jednou jsem se takhle věšel na Mitsubishi a až po 60 kilometrech zaškubalo a přesně jsem to viděl na hadičce...čerpadlo v háji....A pak to zase jelo 140 km/h...A jestli je to motor celohliníkový,pozor rozv.řemen musí mít zastudena dost velkou vůli...při ohřátí se hodně natáhne.../nemá to dopínací automat/...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

aha tak to jsem si nevsiml ze je to benzin...v kazdym pripade bych hledal u spojky,treba popraskany pera...a to bez rozdelani ale nezjistis.

jinak pochopil jsem ze pokud je auto v zatezi tak nejede a na volnobeh jo.
Co treba problem v elektrice...
Tommi_82
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 25 led 2009, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tommi_82 »

Takže začneme tím že tvoje auto je Rover 414si, motor není Honda ale Rover K-series, dvouvačka 76 kW. Převodovka R65. Dvouhmotový setrvačník tam nehledej.

První co udělej je že do převodovky naleješ novej olej. Patří tam BV75W-80 například http://maziva.heureka.cz/total-transmission-bv-75w-80/. Třeba pomůže jen to.
Zkontroluj silentbloky a uchycení.
V nejhorším sundej převodovku a zkontroluj a případně vyměň spojku(mám takový obavy že to je na 99 procent spojkou, uvidíš sám).
Pokud to chceš dát na opravu někomu kdo tomu rozumí a kdo ti to nerozesere ještě víc než to je, tak musíš zajet sem http://www.autoservis-ds.cz/ .

Co se týče druhého problému, může to být nevhodnýma svíčkama. U nich bych začal. Patří tam http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-bkr6e-11/. Dále vyměň palivovej filtr a jen tak z nudy zkontroluj vzduchovej filtr. Vyčistěním rozdělovače ještě taky nikdy nikdo nic nepokazil. Vyčisti i klapku v sání.

Pokud není něco jasný tak se registruj na www.roverclub.cz/bb3
Lidi co o tom autě něco vědí chodí tam, sem určitě ne.

Doufám že se s tebou a autem potkáme nejpozději na tradičním Roversrazu v Rajhradě v září 2010.
Zdar
Rover 75 Tourer 2.0CDT
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

jericho-3 píše:Ten první případ může být opravdu lamela v háji/popraskaná nebo vylítaná pera..nebo vůle na středovém uložení lamely..Ten druhý případ bych řešil tak,že bych protáhl přepad pod kapotou průsvitnou hadičkou kousek před okno a čuměl,zda je souvislý proud benzínu..Jednou jsem se takhle věšel na Mitsubishi a až po 60 kilometrech zaškubalo a přesně jsem to viděl na hadičce...čerpadlo v háji....A pak to zase jelo 140 km/h...A jestli je to motor celohliníkový,pozor rozv.řemen musí mít zastudena dost velkou vůli...při ohřátí se hodně natáhne.../nemá to dopínací automat/...
No je pravda, že ty rozvody tam sou kdo ví jak dlouho, protože si nepamatuji, že by je otec měnil... Asi zkusím sundat tu převodovku, tam myslím nic nezkazím, když ji sundám, tak se můžu kouknout na spojku a kdyžtak ji zase bez opravy můžu namontovat zpět, nebo ne...? Takže je možné, že po delší zátěži jen na chvíli vynechá čerpadlo a pak se zase chytne? To není nic nemožného to vyzkoušet, dám tam tu průhlednou hadici, naložím tomu na dálnici a myslím, že tak do 10km se mi auto zastaví.... Tak to zkusím taky...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

patrik.kloucek píše:aha tak to jsem si nevsiml ze je to benzin...v kazdym pripade bych hledal u spojky,treba popraskany pera...a to bez rozdelani ale nezjistis.

jinak pochopil jsem ze pokud je auto v zatezi tak nejede a na volnobeh jo.
Co treba problem v elektrice...
No běžně jede, přítelkyně s ním jezdí do práce, ale pokud tomu naložím po delší dobu (třeba na dálnici jedu 10km v tahu 180km/h) tak to jet přestane a běží to jen na volnoběh a pak až vypnu motor tak cca po deseti minutách to zase normálně jede dál...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Tommi_82 píše:Takže začneme tím že tvoje auto je Rover 414si, motor není Honda ale Rover K-series, dvouvačka 76 kW. Převodovka R65. Dvouhmotový setrvačník tam nehledej.

První co udělej je že do převodovky naleješ novej olej. Patří tam BV75W-80 například http://maziva.heureka.cz/total-transmission-bv-75w-80/. Třeba pomůže jen to.
Zkontroluj silentbloky a uchycení.
V nejhorším sundej převodovku a zkontroluj a případně vyměň spojku(mám takový obavy že to je na 99 procent spojkou, uvidíš sám).
Pokud to chceš dát na opravu někomu kdo tomu rozumí a kdo ti to nerozesere ještě víc než to je, tak musíš zajet sem http://www.autoservis-ds.cz/ .

Co se týče druhého problému, může to být nevhodnýma svíčkama. U nich bych začal. Patří tam http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-bkr6e-11/. Dále vyměň palivovej filtr a jen tak z nudy zkontroluj vzduchovej filtr. Vyčistěním rozdělovače ještě taky nikdy nikdo nic nepokazil. Vyčisti i klapku v sání.

Pokud není něco jasný tak se registruj na www.roverclub.cz/bb3
Lidi co o tom autě něco vědí chodí tam, sem určitě ne.

Doufám že se s tebou a autem potkáme nejpozději na tradičním Roversrazu v Rajhradě v září 2010.
Zdar
Jo??? Nám vždycky všichni tvrdili, že je to motor z hondy civic akorát s elektronikou rover a dkyž nám tam objednávali nějaké ložisko do serva, co se porouchalo, tak to posílali z holandska a tam že prej má evropskej sklad honda- tvrzení autoservisu...

Já si taky myslím, že je to tou spojkou, jen mě je divné, že se neprojevuje i jinak, jako třeba klouzáním, obtížným řezním, nebo podobně...

No ono to začalo dělat už na těch svíčkách co tam byli dříve a ty otec měnil tak před dvěma lety, ale nevím, jaké tam dali, no a já je vyměnil po té, co mi tu udělalo prve a nové se objednávali podle typu motoru, tak myslím, že tam dali ty co tam patří (cena cca 400Kč za 4ks), no a sněma to udělalo také. Jinak zkusím kouknout na ty filtry akorát nevím, čím vyčistit tu klapku v sání, jen stlačeným vzduchem?

Jinak jak sem již psal, je to dědictví, já bych si tohle nikdy nekoupil a kdyby to mělo nějakou hodnotu tak to hned prodám, ale při ceně kolem 30-40t Kč se mi do toho nechce vrážet moc peněž, když už to nikdo neshodnotí...

Jinak dík moc za rady a tipy!
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Tommi_82
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 25 led 2009, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tommi_82 »

Než budeš vymejšlet debility s průhlednejma hadičkama tak vyměň filtry. Stlačenej vzduch je dobrej tak na nafukování balónků na pouti. Klapku jsem myslel že budeš čistit isoproplyalkoholem a tampónkem. V servise se koukám vyznaj, určitě objednali dobrý svíčky, když ani nepoznaj co je to za motor. Jinak s těma 180 kmh jsou to doufám jen chlapecký řeči, protože takhle starý auto už by fakt nemělo jezdit víc jak 130 km/h, kor když je ve stavu a věku v jakým je.

Rozvody neřeš (vydržej 90 tisíc), převodovku nesundávej. Jak to tady čtu, už byste to do kupy nedali. Nějak to dojezdi (neboj jezdit to bude bez údržby ještě aspoň rok) a pak to nech zvrakovat.

Omlouvám se za upřímnost, ale berou mě z vás mrákoty. Je my jasný že to vyzní jako bych byl nějakej mistr světa což nejsem, ale takový pokusy... Připadám si jak na víkendové vesnické tuzing party.
Ještě jednou sorry za upřímnost.
Rover 75 Tourer 2.0CDT
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Tommi_82 píše:Než budeš vymejšlet debility s průhlednejma hadičkama tak vyměň filtry. Stlačenej vzduch je dobrej tak na nafukování balónků na pouti. Klapku jsem myslel že budeš čistit isoproplyalkoholem a tampónkem. V servise se koukám vyznaj, určitě objednali dobrý svíčky, když ani nepoznaj co je to za motor. Jinak s těma 180 kmh jsou to doufám jen chlapecký řeči, protože takhle starý auto už by fakt nemělo jezdit víc jak 130 km/h, kor když je ve stavu a věku v jakým je.

Rozvody neřeš (vydržej 90 tisíc), převodovku nesundávej. Jak to tady čtu, už byste to do kupy nedali. Nějak to dojezdi (neboj jezdit to bude bez údržby ještě aspoň rok) a pak to nech zvrakovat.

Omlouvám se za upřímnost, ale berou mě z vás mrákoty. Je my jasný že to vyzní jako bych byl nějakej mistr světa což nejsem, ale takový pokusy... Připadám si jak na víkendové vesnické tuzing party.
Ještě jednou sorry za upřímnost.
No mě upřimnost nevadí, akorát nevím, proč bych s 12 let starým autem nemohl jezdit 180km/h (samozřejmě to NEJSOU chlapecké řeči, nemám potřebu si tady něco vymýšlet), určitě s tím autem takhle nejezdím běžně, ale jednou sem prostě spěchal, tak sem to na té dálnici rozjel, ale po 10km jízdy na plnej gas se to zastavilo... Ten servis, kde objednávali ty svíčky, je jinej, než ten co tam jezdíval táta a kde mu tvrdili, že je to motor honda, mě pouze objednali svíčky podle čísla motoru a přes katalogu ngk na rover 414si, takže předpokládám, že jsou to ty správné... Auto je v dobrém stavu, jen bohužel škube ta spojka a je tam někde skrytej skřítek, kterej mi občas odstaví motor, ale jinak na podvozku a brzdách a všem ostatním je bezvadnej- i motor chytne vždy a hned a nijak nezlobí a jede jak pila a nevem ani kapku oleje (má to najeto jen 106t km- otec to měl posledních asi 6 let a najel s tím za tu dobu ani ne 15t km, koupil to 2004 s 85t km, já najel od září co to mám dalších asi 6t km....). Takže nevím, proč by nemohl jezdit jště dalších třeba 10 let, pokud tedy vyměním tu spojku, zvrakovat patřej škodárny a podobný 20let starý vraždy... A samozřejmě sem neměl v plánu tu převodovku sundávat sám někde před barákem, ale mám kámoše co má autoopravnu, tak bych to dal jemu, jen sem chtěl tady si ujasnit, zda je to může dělat poškozená spojka, nebo hledat závadu třeba v převodovce... Případně jestli se někdo nesetkal s tím problém, kdy mi to po záteži na chvíli odstaví motor, protože kámoš rovery běžně v opravně nemá a taky mi pouze poradil vyzkoušt vyměnit palivovej systém...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Tommi_82
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 25 led 2009, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tommi_82 »

Ok v pohodě, abych se přiznal docela mě nasraly věty typu já bych si to nikdy nekoupil, kdyby to mělo nějakou cenu tak to prodám. Ten motor co tam je byl na svou dobu geniální a téměř se mohl rovnat s Hondama, který byly na špičce. Bohužel má nějaký slabý místa, na který asi teprve narazíš.
Jestli s ním chceš jezdit, budeš muset zjistit od táty jestli měnili rozvody než to koupil. Rozvody vydržej 90-110 tisíc km, víc určitě ne, takže pokud tam jsou rozvody od výroby, tak se to bude muset bezpodmínečně vyměnit. Musí se měnit vodní pumpa, rozvodovej řemen i dopínací kladka, pokud to nevyměníš není žádná šance že to vydrží do další výměny. Celkem výměna vyjde asi na 3000 Kč. Postup výměny je ve formě videa na http://www.youtube.com/watch?v=CM5oA2X03z8.

Svíčky budou asi v pohodě.

O tu převodovku se neboj, tohle je spojkou skoro určitě. Popravdě mi to na dvoustovce při prudkých akceleracích taky dělalo, dokonce jsem si koupil na vrakáči náhradní spojkovou sadu použitou a zachovalou, pak jsem ale koupil pětasedmu a auto prodal nestihl ji namontovat. Hele klidně to někde s kámošema rozdělejte a když bude tvoje špatná, tak já ti tu spojku(lamelu i talíř) za nějakou rozumnou cenu (třeba 1000 Kč + 100 doprava) prodám, to bysme se domluvili. Jestli máš zájem o fotky, napiš na tommi.d@centrum.cz já ti ji nafotím.

Ale ten olej v převodovce nech vyměnit, převodovce to pomůže. I když ten co bude vytékat bude pravděpodobně čistej.
Rover 75 Tourer 2.0CDT
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Tommi_82 píše:Ok v pohodě, abych se přiznal docela mě nasraly věty typu já bych si to nikdy nekoupil, kdyby to mělo nějakou cenu tak to prodám. Ten motor co tam je byl na svou dobu geniální a téměř se mohl rovnat s Hondama, který byly na špičce. Bohužel má nějaký slabý místa, na který asi teprve narazíš.
Jestli s ním chceš jezdit, budeš muset zjistit od táty jestli měnili rozvody než to koupil. Rozvody vydržej 90-110 tisíc km, víc určitě ne, takže pokud tam jsou rozvody od výroby, tak se to bude muset bezpodmínečně vyměnit. Musí se měnit vodní pumpa, rozvodovej řemen i dopínací kladka, pokud to nevyměníš není žádná šance že to vydrží do další výměny. Celkem výměna vyjde asi na 3000 Kč. Postup výměny je ve formě videa na http://www.youtube.com/watch?v=CM5oA2X03z8.

Svíčky budou asi v pohodě.

O tu převodovku se neboj, tohle je spojkou skoro určitě. Popravdě mi to na dvoustovce při prudkých akceleracích taky dělalo, dokonce jsem si koupil na vrakáči náhradní spojkovou sadu použitou a zachovalou, pak jsem ale koupil pětasedmu a auto prodal nestihl ji namontovat. Hele klidně to někde s kámošema rozdělejte a když bude tvoje špatná, tak já ti tu spojku(lamelu i talíř) za nějakou rozumnou cenu (třeba 1000 Kč + 100 doprava) prodám, to bysme se domluvili. Jestli máš zájem o fotky, napiš na tommi.d@centrum.cz já ti ji nafotím.

Ale ten olej v převodovce nech vyměnit, převodovce to pomůže. I když ten co bude vytékat bude pravděpodobně čistej.
No já bych si to opravdu nekoupil ,ale ne kvůli tomu, že bych proti tomu autu něco měl (naopak se mi velmi líbí na to jak je staré a jede výborně), ale já jezdím 40-50t km ročně, takže v mém případě přichází v potaz jedině nafta nebo LPG...

Co se týče těch rozvodu, tak to už nezjistím, páč když sem říkal, že sem auto zdědil po otci, tak sem to myslel doslova... Otec před půl rokem zemřel, mamka řidičák nikdy neměla, tak sem dostal auto já... A co se tam měnilo nebo ne, to mamka nemá ani ponětí...

No a já sem ho postoupil přítelkyni a při občasném ježdění (samozřejmě přítelkyni to přišlo v pořádku) sem diagnostikoval tyhle dvě závady... S tou spojkou uvidíme, pokud to budu dělat, tak bych asi zájem měl, páč se mi nechce kupovat za 4 novou, a jestli je ta tvá v dobrém stavu... Olej v převodovce bych udělal taky a na ty rozvody by se někdo kouknul, jestli sou originál nebo už je někdo měnil...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Tommi_82
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 25 led 2009, 12:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tommi_82 »

Jasný, za měsíc se uskuteční Roverácké otevření sezóny podrobnosti máš zde: http://www.rover-club.net/events_join.php?id=9

Klidně za náma dojeď, na každým srazu je spousta nových tváří, takže není důvod se stydět. Na každým sraze někomu prolýzáme auto a diagnostikujeme problémy, takže se ti na to všichni mrknem a stoprocentně na něco přijdem. Když už nic, dozvíš se hodně informací o tom autě a poznáš nový lidi. Tu spojku tam klidně dovezu.
Ohledně registrace to vůbec neřeš, na to se u tohohle tradičního srazu nehraje. Kdo chce na tenhle sraz přijet prostě přijede, někdo se registruje pro svůj pocit ale není to potřeba. Prostě podle toho jak se ráno vyspíš se rozhodneš.
Rover 75 Tourer 2.0CDT
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

prosím o radičku,opravuju rover 620 si 96 KW 97 rok a mam problem,jakmile nastartuju studeny motor,v pohode,ale jakmile startuju teplý,chytne jakoby na 2-3 valce a až po přidání plynu se chytne a už běží....Zjistil sem praskly svody a lambda to obohacuje... na vyměně se pracuje,zarovenje problem,když jedu a dám plny plyn,auto se začne rozjíždět,ale rožne se kontrolka motoru,když přidávám plyn pozvolna a klidně až do maxu tak se nerožne,jen když dám hned podlahu... díky
Odpovědět

Zpět na „Evropské vozy - ostatní“