Záměna převodovek DSG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Miroslav Tuček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 úno 2010, 21:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Záměna převodovek DSG

Příspěvek od Miroslav Tuček »

Prosim o radu: je možná záměna převodovek DSG kod LQV za starší vadnou HXS ??? Obě na motoru BKD ovšem ta HXS rok 2006 a ta LQV 2009 Děkuji za radu.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

iná elektrika
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Miroslav Tuček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 úno 2010, 21:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Miroslav Tuček »

Děkuji za radu, musim říct že ohledně tehto převodovek jen málo kdo něco s jistovou ví, i ve škoda servisech dost často tápou, dokonce mi řekli že u vozu s dsg není dvouhmoták a že klepání na volnoběh co se mi za studena ozejva je prej vada dsg, tak těžko hledat rady. Tak dík. Jo aa kolik tak průměrně dsg vydrží? Je li servisována a slušné zacházení ?? DÍK ZA INFO.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Mám zkušenost s nájezdem 350tkm, vyměněn jen setrvák a snímač otáček.
Druhá 200tkm s 2.0TDi 103kw s ostrým chipem / co mu koukali kluci podle logu tlaku turba / není problém protočit 235mm pneu. Tam jsem měnil jen setrvák.

Základěm bude dělat olej s filtrem co 60 tkm, ale co mě zarazilo kolikrát to v těhle intervalech nedělaj ani v autorizovaných servisech :o
Miroslav Tuček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 úno 2010, 21:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Miroslav Tuček »

No,právě! S tím olejem a autor. servisama mám asi tu nejotřesnější zkušenost !! Přišel jsem na to- a expertýza od- DEKRA !! POTVRDILA !!! Že origo servis olej 120000 km neměnil a DOKONCE ÚČTOVAL !!! už skoro rok tahanice a náprava nikde ! Ted mě ale čeká ten dvouhmotak pač to za studena škubavě klepe a mám z toho špatnej dojem že to odnese něco víc. Jo dík za to info k nájezdu,to se zdá pěkný ja to mám s 2.0 103kw ažádný hrabání,po ohřátí to ale proženu taky,at nezlenoší ! Ještě jednou DÍK
TomášJ
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 09 led 2009, 00:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomášJ »

Vím o TDi DSG a najeto 490.000km a vše úplně OK.
Naposledy upravil(a) TomášJ dne 27 kvě 2010, 20:03, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ano,vydrzia vela kilometrov ,okrem dvojhmoty skoro nic neodchadza,sem-tam mechatronika,ale malo. Olej kazdych 60.000km
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Miroslav Tuček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 úno 2010, 21:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Miroslav Tuček »

No teh skoro 500 tis. je mazec,no ten olej a filtr hodlám měnit co 50.000 dvojhmotu dam co nejdřív taky udělat. jakou firmu co se kvality teh setrváků doporučujete? Myslím že je lepší dát kvalitní,co ložisko popř. těsnění na klice když už je to rozhozený? Dík za radu, v tomhle je jen málo odborníků a dík ZA VÁS
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jak tu někde psal Huml setrváky jsou zatim jen origo a to Luk
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To ložisko uvnitř kliky vyměnit taky když už je to venku.
Miroslav Tuček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 11 úno 2010, 21:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Miroslav Tuček »

Nedělá ty setrváky i SACHS ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ne
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Tomas.cz píše:To ložisko uvnitř kliky vyměnit taky když už je to venku.
presne tak. A zotrvaky ina jeden vyrobca,nahrada nie je...
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od skeletor »

lubomt píše:ano,vydrzia vela kilometrov ,okrem dvojhmoty skoro nic neodchadza,sem-tam mechatronika,ale malo. Olej kazdych 60.000km
z DSG bych strach neměl. Až na to že u 6kv. běhá spojka v oleju a víc to žere.Mám spotřebu kolem 7,5litru. Nový 7kv. maj spojku suchou a žere to ještě míň jak manuál.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“