Záměna převodovek DSG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Miroslav Tuček
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Hradec Králové
Záměna převodovek DSG
Prosim o radu: je možná záměna převodovek DSG kod LQV za starší vadnou HXS ??? Obě na motoru BKD ovšem ta HXS rok 2006 a ta LQV 2009 Děkuji za radu.
-
Miroslav Tuček
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Hradec Králové
Děkuji za radu, musim říct že ohledně tehto převodovek jen málo kdo něco s jistovou ví, i ve škoda servisech dost často tápou, dokonce mi řekli že u vozu s dsg není dvouhmoták a že klepání na volnoběh co se mi za studena ozejva je prej vada dsg, tak těžko hledat rady. Tak dík. Jo aa kolik tak průměrně dsg vydrží? Je li servisována a slušné zacházení ?? DÍK ZA INFO.
Mám zkušenost s nájezdem 350tkm, vyměněn jen setrvák a snímač otáček.
Druhá 200tkm s 2.0TDi 103kw s ostrým chipem / co mu koukali kluci podle logu tlaku turba / není problém protočit 235mm pneu. Tam jsem měnil jen setrvák.
Základěm bude dělat olej s filtrem co 60 tkm, ale co mě zarazilo kolikrát to v těhle intervalech nedělaj ani v autorizovaných servisech
Druhá 200tkm s 2.0TDi 103kw s ostrým chipem / co mu koukali kluci podle logu tlaku turba / není problém protočit 235mm pneu. Tam jsem měnil jen setrvák.
Základěm bude dělat olej s filtrem co 60 tkm, ale co mě zarazilo kolikrát to v těhle intervalech nedělaj ani v autorizovaných servisech
-
Miroslav Tuček
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Hradec Králové
No,právě! S tím olejem a autor. servisama mám asi tu nejotřesnější zkušenost !! Přišel jsem na to- a expertýza od- DEKRA !! POTVRDILA !!! Že origo servis olej 120000 km neměnil a DOKONCE ÚČTOVAL !!! už skoro rok tahanice a náprava nikde ! Ted mě ale čeká ten dvouhmotak pač to za studena škubavě klepe a mám z toho špatnej dojem že to odnese něco víc. Jo dík za to info k nájezdu,to se zdá pěkný ja to mám s 2.0 103kw ažádný hrabání,po ohřátí to ale proženu taky,at nezlenoší ! Ještě jednou DÍK
ano,vydrzia vela kilometrov ,okrem dvojhmoty skoro nic neodchadza,sem-tam mechatronika,ale malo. Olej kazdych 60.000km
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
Miroslav Tuček
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Hradec Králové
No teh skoro 500 tis. je mazec,no ten olej a filtr hodlám měnit co 50.000 dvojhmotu dam co nejdřív taky udělat. jakou firmu co se kvality teh setrváků doporučujete? Myslím že je lepší dát kvalitní,co ložisko popř. těsnění na klice když už je to rozhozený? Dík za radu, v tomhle je jen málo odborníků a dík ZA VÁS
-
Miroslav Tuček
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 11 úno 2010, 21:49
- Bydliště: Hradec Králové
presne tak. A zotrvaky ina jeden vyrobca,nahrada nie je...Tomas.cz píše:To ložisko uvnitř kliky vyměnit taky když už je to venku.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR