Řazení Volvo S60

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Řazení Volvo S60

Příspěvek od Markus01 »

Kamarád má D5 125kw rv. 2001 (myslim). Při delší ostřejší jízdě se začne blbě řadit. Olej v převodovce se měnil za originál dle výrobce. Evidentně je olej při vyšší teplotě/zátěži moc "řídkej". Poraďte prosím.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Re: Řazení Volvo S60

Příspěvek od lubomt »

Markus01 píše:Kamarád má D5 125kw rv. 2001 (myslim). Při delší ostřejší jízdě se začne blbě řadit. Olej v převodovce se měnil za originál dle výrobce. Evidentně je olej při vyšší teplotě/zátěži moc "řídkej". Poraďte prosím.
manual?
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Manual pětikvalt.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Hoyo
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 26 črc 2006, 08:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SK zatial

Re: Řazení Volvo S60

Příspěvek od Hoyo »

Markus01 píše:Kamarád má D5 125kw rv. 2001 (myslim). Při delší ostřejší jízdě se začne blbě řadit. Olej v převodovce se měnil za originál dle výrobce. Evidentně je olej při vyšší teplotě/zátěži moc "řídkej". Poraďte prosím.
Presne ten isty problem som uz riesil ale na Mercedese.
Niekto predomnou menil spojkovu lamelu ale iba lamelu.Pritlacny kotuc nechal stary a tam vznikol popisovamy problem.Pritlacna pruzina na pritlacnom kotuci bola uz tak unavena ze ked sa zohriala nedokazala odtiahnut pritlacny kotuc a vtedy vznikol ten problem ktory popisujes.Po vymene celeho spojkoveho kitu tj. lamela ,pritlacny kotuc ,vytlacne lozisko bolo po probleme.
Odpovědět

Zpět na „Evropské vozy - ostatní“