Řazení Volvo S60
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Řazení Volvo S60
Kamarád má D5 125kw rv. 2001 (myslim). Při delší ostřejší jízdě se začne blbě řadit. Olej v převodovce se měnil za originál dle výrobce. Evidentně je olej při vyšší teplotě/zátěži moc "řídkej". Poraďte prosím.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Re: Řazení Volvo S60
manual?Markus01 píše:Kamarád má D5 125kw rv. 2001 (myslim). Při delší ostřejší jízdě se začne blbě řadit. Olej v převodovce se měnil za originál dle výrobce. Evidentně je olej při vyšší teplotě/zátěži moc "řídkej". Poraďte prosím.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Re: Řazení Volvo S60
Presne ten isty problem som uz riesil ale na Mercedese.Markus01 píše:Kamarád má D5 125kw rv. 2001 (myslim). Při delší ostřejší jízdě se začne blbě řadit. Olej v převodovce se měnil za originál dle výrobce. Evidentně je olej při vyšší teplotě/zátěži moc "řídkej". Poraďte prosím.
Niekto predomnou menil spojkovu lamelu ale iba lamelu.Pritlacny kotuc nechal stary a tam vznikol popisovamy problem.Pritlacna pruzina na pritlacnom kotuci bola uz tak unavena ze ked sa zohriala nedokazala odtiahnut pritlacny kotuc a vtedy vznikol ten problem ktory popisujes.Po vymene celeho spojkoveho kitu tj. lamela ,pritlacny kotuc ,vytlacne lozisko bolo po probleme.