Vecsie Turbo problem...

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wrx11
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 08 lis 2008, 22:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota

Vecsie Turbo problem...

Příspěvek od wrx11 »

Nazdar chalani ... do leona 110kw som namontoval turbo BMW 730D GT2556V... turbo tlaci len od cca 2500otacok ... od spodu ani muk...da sa to nejak spravit alebo to tak bude stale???
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Upravit soft na mieru k tomu turbu.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

No to obcas je takovej jakoze problem kdyz se da velke turbo. :) :) a neni to jen o softu, musi se sladit vse..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

najprv si vyčisti zasekávanie lopatiek ako som ti vravel a potom sa dá ladiť ďalej
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

vycisti natacanie lopatiek a potom sa pohrat s regulaciou...
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak velký turbo si myslím že dřív jak od 2000 ot nepůjde i když se sladí
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Smoke: tak to si nemyslis celkom spravne :-) Vsetko ide, ked sa to vie....... tych map regulacie je viac, je to bohovska zbran a ked to niekto vie spravne pouzit, tak z toho lezie nieco take ako ma v sekcii grafy napr. Indi ;) Samozrejme zaklad je 100% fungujuca regulacia, ako tu radia chalani, bez toho to nejde....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Tak přijeď ;)
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

drhne lopatky takže tam je problém. ten nábeh sa potom doladí keď bude regulácia ok. pri 2700ot už fúkne 3,2bar s atmosférou :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím (noteeth)
Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Kornout píše:
Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím (noteeth)
Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.
muzu se zeptat, kdo mel na 2559 ve 2tis ot 2bar? dikes
Houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 11 kvě 2007, 09:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Houba »

Kornout píše:
Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím (noteeth)
Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.
Může tahle situace nastat i na MTDI ? AGR s GT2559 ?
A4.T4.G1.G3.G2 Country
alpiners2
Přispěvovatel
Příspěvky: 215
Registrován: 31 črc 2009, 17:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Rimavská Sobota, Slovakia

Příspěvek od alpiners2 »

ste trošku mimo témy pretože sme dávali gt2556v. ale v 2tis ot 2bary nefúkne, málo plynov. :)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

alpiners2 píše:drhne lopatky takže tam je problém. ten nábeh sa potom doladí keď bude regulácia ok. pri 2700ot už fúkne 3,2bar s atmosférou :D
není to moc? :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“