Vecsie Turbo problem...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vecsie Turbo problem...
Nazdar chalani ... do leona 110kw som namontoval turbo BMW 730D GT2556V... turbo tlaci len od cca 2500otacok ... od spodu ani muk...da sa to nejak spravit alebo to tak bude stale???
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
No to obcas je takovej jakoze problem kdyz se da velke turbo.
a neni to jen o softu, musi se sladit vse..


340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Smoke: tak to si nemyslis celkom spravne
Vsetko ide, ked sa to vie....... tych map regulacie je viac, je to bohovska zbran a ked to niekto vie spravne pouzit, tak z toho lezie nieco take ako ma v sekcii grafy napr. Indi
Samozrejme zaklad je 100% fungujuca regulacia, ako tu radia chalani, bez toho to nejde....


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

muzu se zeptat, kdo mel na 2559 ve 2tis ot 2bar? dikesKornout píše:Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím
Může tahle situace nastat i na MTDI ? AGR s GT2559 ?Kornout píše:Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím
A4.T4.G1.G3.G2 Country