Allroad - automatická vs. manualni prevodovka v terénu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Allroad - automatická vs. manualni prevodovka v terénu
Dobrý den všem, mám dotaz ohledně automatické převodovky u Audi Allroad: Jak se chová při jízdě v terénu ? Jakou nejmenší rychlostí může auto jet, jestli se to dá alespoň trochu připodobnit půleným rychlostem u manuální převodovky s Low Rangem (redukční převodovka). Chystám se k pořízení, ale přeci jen se občas dostanu do terénu......... Díky za názory, zkušenosti, informace, postřehy, odkazy
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
No tiptronik s lowrange nemůžeš porovnávat. U toho automatu to žádný redukce nemá. Nevim jestli je v řj převodovky stejnej software jako klasicky u tiptronicu qattro, ale při jízdě jsem nepoznal žádnej rozdíl.
Jestli jsi vyznavač offroadovýho ježdění, tak určitě ten manuál. Nadruhou stranu, allroad neni na takovýhle dovádění vůbec stavěnej
Jestli jsi vyznavač offroadovýho ježdění, tak určitě ten manuál. Nadruhou stranu, allroad neni na takovýhle dovádění vůbec stavěnej

***VAG,PSA,Renault***
Allroad je takový prasopes... Na silnici nic moc, v terénu nic moc
Nejsem si jistý, jestli se na Allroada dělají např. zimní pneu pro použití do terénu (Allroad). Takže pokud plánuješ zimní výlety mimo silnici, tak ty nízkoprofilové 17" nejsou zrovna moc odolné ... A při použití univerzálních M+S přímo pro Allroada si v zimě plivneš pod kolo a stojíš... vlastní zkušenost, kdy mě tahal kamarád s dvoukolkou se zimákama...

Nejsem si jistý, jestli se na Allroada dělají např. zimní pneu pro použití do terénu (Allroad). Takže pokud plánuješ zimní výlety mimo silnici, tak ty nízkoprofilové 17" nejsou zrovna moc odolné ... A při použití univerzálních M+S přímo pro Allroada si v zimě plivneš pod kolo a stojíš... vlastní zkušenost, kdy mě tahal kamarád s dvoukolkou se zimákama...