Allroad - automatická vs. manualni prevodovka v terénu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ondres
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 19 bře 2007, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Allroad - automatická vs. manualni prevodovka v terénu

Příspěvek od Ondres »

Dobrý den všem, mám dotaz ohledně automatické převodovky u Audi Allroad: Jak se chová při jízdě v terénu ? Jakou nejmenší rychlostí může auto jet, jestli se to dá alespoň trochu připodobnit půleným rychlostem u manuální převodovky s Low Rangem (redukční převodovka). Chystám se k pořízení, ale přeci jen se občas dostanu do terénu......... Díky za názory, zkušenosti, informace, postřehy, odkazy
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

No tiptronik s lowrange nemůžeš porovnávat. U toho automatu to žádný redukce nemá. Nevim jestli je v řj převodovky stejnej software jako klasicky u tiptronicu qattro, ale při jízdě jsem nepoznal žádnej rozdíl.
Jestli jsi vyznavač offroadovýho ježdění, tak určitě ten manuál. Nadruhou stranu, allroad neni na takovýhle dovádění vůbec stavěnej ;)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Allroad je takový prasopes... Na silnici nic moc, v terénu nic moc :)
Nejsem si jistý, jestli se na Allroada dělají např. zimní pneu pro použití do terénu (Allroad). Takže pokud plánuješ zimní výlety mimo silnici, tak ty nízkoprofilové 17" nejsou zrovna moc odolné ... A při použití univerzálních M+S přímo pro Allroada si v zimě plivneš pod kolo a stojíš... vlastní zkušenost, kdy mě tahal kamarád s dvoukolkou se zimákama...
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

No...měli jsme tu allroada 4B a vyměnil se za quattro 3.0tdi 4F a co se týče požírání nerovností na silnicích se to nedá srovnat. Allroad je v tomhle o dost pohodlnější. Něco do sebe to má, ale zase je ten systém poruchovej.
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“