jaka je idealni smes?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33883
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zero1724 píše:čus chtěl jsem se zeptat jak kdo ředíte olej, ja jen bezaromatikem, slyšel jsem že se dá i benzínem,ale mam z toho trochu strach, jaky poměr benzínu třeba na deset litrů oleje?
přiměřeně jentolik aby ti to nenahnalo strachu moc miloš
poulm
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Příspěvek od poulm »

No, ředit olej se dá čímkoliv. Opravdu co strach dovolí. :-D
Osobně pořád netuším co je tak úžasného na bezaromatiku, dyť je to pořád jenom ředidlo.
Když se mi zdá zima a olej hustý, tak tam špricnu nějaký benzín do 5-10% obsahu. Ředidlo a ani jiné aditivum se mi neosvědčilo líp než normální naturál.
Já to teď přes léto neřeším a na zimu se pokusím opět sehnat nějakou vedlejší naftu. Pokud se nezadaří, tak to budu řešit dál.
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
poulm
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 26 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Krnov

Příspěvek od poulm »

Dík, pěkné detailní informace. Ale pořád tam nevidím nic vyjímečného. Asi poprosím o doplňující službu: "Chytrému napověz a hloupého kopni"
Dík.
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

je to ropny derivat,tezky benzin.olej ti naredi a zvysi cetanovy cislo(zvysi horlavost)teda vykon.
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

poulm píše:No, ředit olej se dá čímkoliv. Opravdu co strach dovolí. :-D
Osobně pořád netuším co je tak úžasného na bezaromatiku, dyť je to pořád jenom ředidlo.
Když se mi zdá zima a olej hustý, tak tam špricnu nějaký benzín do 5-10% obsahu. Ředidlo a ani jiné aditivum se mi neosvědčilo líp než normální naturál.
Já to teď přes léto neřeším a na zimu se pokusím opět sehnat nějakou vedlejší naftu. Pokud se nezadaří, tak to budu řešit dál.
Neni nahodou lepsi special??
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33883
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

speciál je lepší ale musíš ho tankovat v jednu v noci má v tu dobu nejlepší koenzistenci

jinak zskuste zaručený recept
musíš si koupit 9.5 litrů sojového oleje, do toho přidáš 4.7 litru řepkového oleje, pak dáš 2.7 litru slunečnicového oleje, pak ještě 0.3 terpentýnového oleje, 0.05 bezaromatiku, 4.4 litru nafty, 0.02 olivového oleje, 0.01 dětského oleje, vymačkej tam jednu indulonu, O.5 litru kukuřičného oleje, 0.2 litru motorového oleje, 0.01 převodového oleje, O.65 litru petroleje, deci benzínu, O.35 litru kravského moče, 0.2 litru vývaru z dubové kůry, bílek z jednoho vajíčka, 2.23 litru směsné nafty a 1.87 litru boinafty,

vše musíš hodinu mixovat ve starém mexeru a za stálého míchání vlévat do nádrže

je to velké tajemství ale do hrobu si jej nevemu, opsal mi to rychlonožka z vontské kroniky , pojedeš jak rychlý šíp ;) miloš
deflector
Přispěvovatel
Příspěvky: 340
Registrován: 06 dub 2008, 07:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od deflector »

slovacek.milos píše:speciál je lepší ale musíš ho tankovat v jednu v noci má v tu dobu nejlepší koenzistenci

jinak zskuste zaručený recept
musíš si koupit 9.5 litrů sojového oleje, do toho přidáš 4.7 litru řepkového oleje, pak dáš 2.7 litru slunečnicového oleje, pak ještě 0.3 terpentýnového oleje, 0.05 bezaromatiku, 4.4 litru nafty, 0.02 olivového oleje, 0.01 dětského oleje, vymačkej tam jednu indulonu, O.5 litru kukuřičného oleje, 0.2 litru motorového oleje, 0.01 převodového oleje, O.65 litru petroleje, deci benzínu, O.35 litru kravského moče, 0.2 litru vývaru z dubové kůry, bílek z jednoho vajíčka, 2.23 litru směsné nafty a 1.87 litru boinafty,

vše musíš hodinu mixovat ve starém mexeru a za stálého míchání vlévat do nádrže

je to velké tajemství ale do hrobu si jej nevemu, opsal mi to rychlonožka z vontské kroniky , pojedeš jak rychlý šíp ;) miloš


(LOL)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Pecka Miloši :) já strach nemám,jen mi jde o to,že chci aby olej nebyl tak hustej,protože jsem tuhle jel na moravu jen na olej a začalo mi sáknout těsnění na trisce,ja nechci žádný přesný návod,jen že benál asi nejni moc dobrej do naftového motoru...pokud se nepletu.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33883
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

se pleteš, příručka pro ford tranzit z roku l994 píše že v zemích kde není zimní motorová nafta lze přilévat


pod mínus deset až čtvrtinu benálu a pod mínus dvace až polovinu stím že se snižuje výkonmotoru


a co třeba zakoupit filtr z feldy, koktávky,fábky, je tam na filtru termovetnil apalivo má pořád třicet miloš
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

rád bych,ale neumim předělat vratku
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Koval(CZ)
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 13 pro 2007, 22:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od Koval(CZ) »

V zimě jak u nás bylo -20, tak jsem dával 10% benzínu a 20% nafty a zbytek byl čistý olej. Jinak auto bylo v noci v garáži a přes den bylo cca 9h před prací. Bez jediného problému... Jinak dopravní podnik ostrava údajně přidával 6% benzínu do nafty...
Octavia 1.9TDI ALH, 2002, S764.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33883
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dopravní podnik přidává benál od pradávna miloš
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Jak předělat vratku abych mohl jezdit s filtrem s fabky nebo octavie?A jak vubec funguje ten termoventil,musim napojit nějak na baterku ne?Ještě bych měl pls otázku,jakým přípravkem vyčistit palivovou soustavu?Nějaké aditivum?Diky za odpověď.Tom
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

zero1724 píše:Jak předělat vratku abych mohl jezdit s filtrem s fabky nebo octavie?A jak vubec funguje ten termoventil,musim napojit nějak na baterku ne?Ještě bych měl pls otázku,jakým přípravkem vyčistit palivovou soustavu?Nějaké aditivum?Diky za odpověď.Tom
Nijak jí předělávat nemusíš a žádná baterka se taky nekoná, funguje to tak že ohřátá nafta z čerpadla jde z5 do filtru a doohřívá čerstvou z nádrže a když má víc jak 30st. tak jí ten vetilek "Téčko" pustí teprv vratkou do nádrže .
Elektronika auta a technika........
776 829390
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“