punto II 1,9DS Netusim a nie som sam!!!

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kopcan
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 čer 2010, 16:47
Odpovědi: 0

punto II 1,9DS Netusim a nie som sam!!!

Příspěvek od kopcan »

Zdravim.Mam problem s fiatom punto II 1,9DS188.r.v2000.Auto islo bez problemou,stalo sa ze dva krat zhaslo pocas jazdy,ale natocil som a bez problemou naskocil.neskor to zacalo blbnut pri starte,auto tocilo,ale nenaskocilo.Chvilu som pockal a natocil,nie vzdy.problem sa opakoval castejsie,nezaviselo od teploty motora,ani od dlzky trasy,ci stav paliva.Vymena vstrekocvacieho cerpadla nepomohlo,auto si startovalo ako chcelo.Boly menene zhavice,rozvody,bateria.Diagnostika ukazala bezne zavady,ktore sa daly odstranit,ale nepomohlo to.kupil som teda na radu mechanika jazdenu riadiacu jednotku,ktoru udajne chlapik prisposobil podla starej na auto.Problem je ze ked som bral od chalana auto,motor ma nepravidelny chod,nereaguje na plynovy pedal,strasne dymi,na jazdenu RJ ani nenatoci (LOL) momentalne u noveho mechanika stale vypisuje chybu:nespravna poloha hriadela vstrekovaciehop cerpadla Dg Examiner.ten znovu presiel vsetky mozne priciny,do palyvovej sustavy,cez rozvody,vstreky atd....Niekde som cital o chlapcovi s doblom,kt. mal ten isty problem.dal repasnut cerpadlo,ale bezuspesne.nakoniec to spravila repasnuta RJ.Vas nazor na moj problem?nepoznate niekoho v okoli BA co by sa mi na to pozrel? Dakujem.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

RJ ta druha bola take iste cislo-oznacenie?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
karol78
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 12 zář 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: bratislava

Příspěvek od karol78 »

co to znamena repasnuta rj?
Alfa 156 2,4JTD 100kw soft-alpiners, nove vstreky+cerpadlo, nove turbo, kat + EGR vyhodene, K&N filter 186Ps 406Nm - uz aj viac!
kopcan
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 čer 2010, 16:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od kopcan »

Malo by to byt to iste, jazdena RJ bola v takom istom modely.chlapiokovy sa podarilo prepalit soft z povodnej do jazdenky.rj komunikuje s diagnodtikou,prisposobil tomu aj imo,ale problem je ze to na to nenatoci.osobne si myslim,ze keby to robi niekto iny,tak s toho nieco bude,ale manik sa mi nezdal moc odbornik.co je to repasnuta?to je jazdena,ktoru prisposobys na pozadovane afto,ci?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ty si mi asi volal prednedavnom ze? Tazko tak nadialku poradit. No podla tej chyby ktora je ulozena v pamati zavad RJ motora usudzujem ze je nespravne osadena remenica na oske cerpadla. Neviem ako je to u EDC Lucasa (musism kuknut), ale u novsieho EDC Boscha (VAG TDI) je medzikus remenince cerpadla uchyteny iba ciste na konuse (ako remenica vacky na TDI). Proste tam nieje ziadny klinok, Takze nieje vylucene ze je na uhlovom diagrame mimo. Urcite by som cerpadlo vyhodil vonku a odniesol ho skontrolovat do Pezinka. Predpokladam ze cerpadlo nedavali fungel nove a bohvie kto kazdy do toho pchal pazury a co stym robil.

PS: Prosim mozes mi este raz zavolat, nenasiel som uz v registri prijatych hovor tvoje cislo :(
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“