turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

turbo octavia 9 lopatek prendani za 11 lopatek

Příspěvek od ridders »

mam na aute 9 lopatkove turbo garrett a k tomu rozebrane 11 lopatkove garrett,nevite slo by ten vnitrek ty lopatky tam dat z toho 11 lopatkoveho??nebo je to uplne jine???
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Ist by to malo ale musel by si to vsetko preskladat na ten 11-lopatkovy stred... podla mna zbytocna robota, ak ta 9-lopatkova regulacia funguje... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

subz3ro_tdi píše:Ist by to malo ale musel by si to vsetko preskladat na ten 11-lopatkovy stred... podla mna zbytocna robota, ak ta 9-lopatkova regulacia funguje... ;)
zrovna to moc nefunguje.. co vse by se muselo prendat?? jen ten krouzek s 11 lopatkama ne?? jinak by to ostatni melo byt ok.mam 9 lopatkove turbo ale nevim jestli jsem neotocil ten krouzek nevis jak to poznam?? ci nejake foto?? jak to ma bejt??
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nie som odbornik, ale myslim ze budes musiet prehodit cely ten olejom mazany stred, s loziskami aj regulaciou... na detaily su tu kompetentnejsi ludia (BH motor, Andre,...) , mozno ti niekto odpise ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

mě by zajímalo, jestli jde zaměnit 11 lopatka za 9 lopatku. Do AHF (9) dát z ASV(11). Jestli to nebude dělat nějakej bordel.. Dík
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Biimbo píše:mě by zajímalo, jestli jde zaměnit 11 lopatka za 9 lopatku. Do AHF (9) dát z ASV(11). Jestli to nebude dělat nějakej bordel.. Dík
no problem.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

misoVW píše:
Biimbo píše:mě by zajímalo, jestli jde zaměnit 11 lopatka za 9 lopatku. Do AHF (9) dát z ASV(11). Jestli to nebude dělat nějakej bordel.. Dík
no problem.
a co vse musim menit?? staci jen ten vnitrek jak jsou ty lopatky ba tom krouzku??
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ja som to pochopil tak, ze chces menit cele turbo...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

misoVW píše:ja som to pochopil tak, ze chces menit cele turbo...
mam 9 lopatkove a chtel bych tam dat 11 tak nevim je li to mozne.a nevite jak poznam u toho 9 lopat.jak tam bejt ten krouzek jestli jsem ho neprehodil.....
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

poznas to tak, ze tahlo musi chodit od dorazu k dorazu, ak nechodi, tak je to otocene...
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

misoVW píše:poznas to tak, ze tahlo musi chodit od dorazu k dorazu, ak nechodi, tak je to otocene...
s vypokladanim turba mate zkusenosti?? ja to udelal o 0,2 mm a turbo nejde hned od spoda ma prodlevu.pred vycistenim sem posledni dobu take pozoroval mensi prodlevu nez to zatahlo ale nyni je to znatelna prodleva?? nevite co muze prodlevu zpusobovat???
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

tú prodlevu sposobujú tie 0,2mm podložky
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

koco píše:tú prodlevu sposobujú tie 0,2mm podložky
a kdyz dam o 0,1 mm vetsi?? ale ja mel uz pocit ze to delalo drobet tesne pred vycistenim turba a do nouzaku to padlo po vycisteni take..
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4888
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
ridders
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 25 čer 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: CB.

Příspěvek od ridders »

OťasTDi píše:řešil jsi to už v jednom přízpěvku.prostě někdy může být 0,2mm moc a někdy ne,protože prostě některé turbo je těsnější.težko říct,to se musí vyzkoušet.já dal na ASV kompromis 0,15mm a naprostá spokojenost.pokud ti to podfukuje,musíš to zmenšit,jenže bez diagnostiky ti asi těžko někdo poradí.taky je možný že máš problém někde jinde,což už jsi se taky ptal.například ta N75.vyzkoušel jsi jí?co hadičky,podtlaková baňka?pokud to padá do nouzáku tak je buď prekročená nebo nedosažená mez plnícího tlaku...jo a ta prodleva nástupu výkonu může být způsobená klidně i něčím jiným,než turbem (váha vzduchu,přísun paliva atd.),ale musíš vyřešit jedno po druhém.napřed dej do cajku turbo a pak se uvidí...
dam vetsi o 0,1 a uvidime... ventil na turbu vymenim za jiny uz mam pc a kabel tak se s tim drobatko naucim a neco najdu pise to mez prekrocena
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“