Ahoj,
auto porad nejede tak, jak ma (viz thread o vymene turba). Nicmene, dneska mi to udelalo nasledujici
- motor ohratej (ne uplne studenej, ale ne 90oC)
- za dva, okolo 2500ot se auto uplne zakuckalo, nebyt privazanej, tak mam hlavu ve skle
- za mnou kour (modrej), auto cukalo, ale jelo (pomalu)
- za par vterin to prestalo a auto jezdi
porad mam dost vysokou spotrebu, mit okamzitou za dva okolo 22l jsem fakt predtim nevidel. Nejsem schopen se ani na mimomestu dostat pod 7l, predtim v pohode 4.8-5.3
kat tam neni
dik
skubani motoru ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
skubani motoru ASV
OI/2002/ASV
okamžitou 22 mám klidně na pětku.
co naftovej filtr, přečíst závady atd
co naftovej filtr, přečíst závady atd
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Více má popsáno tady : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
AAA tak proc zaklada novou temu, vyhod to turbo a dej jiný, nejspis je festový a blbe se to roztací a proto se to zadusí. resil sem to mynulej tejden na Octě, neni repas jako repas. Mam taky ve svým aute repas , funguje celkem dobře , jezdilo to sice o chlup líp ale už sem si zvyk.Fantik píše:Více má popsáno tady : http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0