dotaz 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka1.9
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 02 srp 2009, 11:30
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

Re: tak sem se taky rozhoupal

Příspěvek od jirka1.9 »

Golf-GT píše:
jirka1.9 píše:tak jelikož má A4 ma už přes 200000 a kdo vi co za sebou doopravdy, přemejšlel sem o sprintech pp764 . v sobotu sem objednal a pondělí ráno už se mě pošťačka ptala jesi mám u sebe dost peněz (noteeth) kucí od DP sou rychlíci ;) večer sem je přehodil a zitra snad projedu :P
tak pak napiš jak to jede :)
tak sem to projel je to fakt znát že to lepší táhne, ale taky pokuřuje (noteeth) asi by to chtělo do toho kapku fouknout (LOL) ale musim pořešit IC už je asi po smrti :D
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

alespon vis ze ti tam dobre tece nafta a nemas zacpanej palivak :-))

764ky a jeste bylo obtok turbo , take pokurovala lehce (noteeth)

http://www.youtube.com/watch?v=hoQ6QCWgz5U
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

lehce? :? (R)
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Ondras83 píše:lehce? :? (R)
Neměj strach. Máš ALH?
Obrázek
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Ondras83 píše:lehce? :? (R)
jasne lehce to nez se to nafoukne a ma to hodne nafty priplozeno , nemas se ceho bat moje fabie uz ma GT1749VB
a 764PP , 12mm a uz jsou na ceste rece 520 stage 2 a motor je SDI kod motoru ASY a uz ma s tubem 20.000 a ze ji nesetrim :-) Vstriky jsou pecka auto jede presne jak pise jirka1.9 tobe muze jen lehonce odfukovat a to vubec nevadi ;-) Ja tam mit TDI tak uz jsem snad ty diry zvetsil vrtakem (LOL)
jenze dostalo se do rukou SDI no tak zjistuji co vydrzi ze a jednoho dne neco prdne no :D
Mam s ni uplne jine potize ale to je na jine tema ....
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

jj, ALH...je to slabý :(, ale zase nechci, aby to bylo jak traktor s tim hulením...
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

omg to nebude , takovy stupidni otazky porad , na ALH jsou v pohode
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Podle mě je ALH nevděčnější rotačka na ladění co se týče poměru cena/nárůst výkonu. :) Když vyměníš trysky a uděláš soft tak budeš mít za stejný peníze daleko lepší pocit než ten kdo to udělá na ASV. (noteeth)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Markus01 píše:Podle mě je ALH nevděčnější rotačka na ladění co se týče poměru cena/nárůst výkonu. :) Když vyměníš trysky a uděláš soft tak budeš mít za stejný peníze daleko lepší pocit než ten kdo to udělá na ASV. (noteeth)
Tak, tak... :)
Obrázek
P.e.ť.a.n
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 02 bře 2009, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od P.e.ť.a.n »

ahoj, dnes jsem vyměnil trysky za sprint 764 a mají tlak 240, mám to na ASV, je to vpohodě nebo sem to moc dotáhl? díky
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Všechny nebo jen nějaká?
P.e.ť.a.n
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 02 bře 2009, 08:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od P.e.ť.a.n »

všechny, jen 3. vstřik má tak 245
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Dukes píše:
Markus01 píše:Podle mě je ALH nevděčnější rotačka na ladění co se týče poměru cena/nárůst výkonu. :) Když vyměníš trysky a uděláš soft tak budeš mít za stejný peníze daleko lepší pocit než ten kdo to udělá na ASV. (noteeth)
Tak, tak... :)
není to tak jednoznačný, z ASV vstřiky ještě prodáš, z ALH těžko, navíc ASV má o něco větší IC a lepší turbo, takže výsledek bude o něco lepší. Navíc ASV má vzadu kotouče.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

P.e.ť.a.n píše:ahoj, dnes jsem vyměnil trysky za sprint 764 a mají tlak 240, mám to na ASV, je to vpohodě nebo sem to moc dotáhl? díky
a je to na cejchovaným měřáku? před půl rokem sem dával na 1Z S764 a nechával sem je seřídit do místního servisu, tvrdil že maj 220, jedna měla 240 ale ta že si sedne, tak jsem tomu věřil, ani mi nepřišlo divný proč 220 když mají mít 190 (LOL) jenž člověk se dozví hodně nepravdivejch věcí všude na internetu.

dnes sem je dával na cejchovanej měřák a 3 byli na 190 a jedna na 177 tak se tam dala podložka 0.05 a je to v pohodě :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

P.e.ť.a.n píše:ahoj, dnes jsem vyměnil trysky za sprint 764 a mají tlak 240, mám to na ASV, je to vpohodě nebo sem to moc dotáhl? díky
a je to na cejchovaným měřáku? před půl rokem sem dával na 1Z S764 a nechával sem je seřídit do místního servisu, tvrdil že maj 220, jedna měla 240 ale ta že si sedne, tak jsem tomu věřil, ani mi nepřišlo divný proč 220 když mají mít 190 (LOL) jenž člověk se dozví hodně nepravdivejch věcí všude na internetu.

dnes sem je dával na cejchovanej měřák a 3 byli na 190 a jedna na 177 tak se tam dala podložka 0.05 mm a je to v pohodě :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“