problem!1.9tdi 81kw chtne a hned chcipne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

dekuju panove za pomoc jen mam jeste otazku-jak se to presne jmenuje?
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okr.NM

Příspěvek od johnyd1 »

Adresa 25 je immo,tak ze komunikacia kluca cez transporder na spinacke po jednotku imma.
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

a co snimac otacek?
jenik608
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 zář 2010, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Blovice

Příspěvek od jenik608 »

Kamarád řešil to samé na Audi A4 98 1,9 Tdi 81kW. Měl vystřelovák a já jsem si sním vždycky v hospodě hrál a pak když chtěl nastartovat tak to chytlo a hned chcíplo. A bylo to klíčem, imo se aktivoval jen při odevřeném klíči a ten byl ode mne tak vycvakanej že to šlo nešlo...
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Kornout píše:Zkus startovat, jak to chytne tak přidej plyn a pak teprve pusť klíček. To by mělo zvládnout se znovu spojit. Je to nouzové řešení, než to vyměníš.
:? to je tak na oddělání startéru a/nebo obroušení zubů, ne? A stejně to pak může chcípnout, co? Nebo je immo kontrolovaný jen než je motor v chodu?
albi-g píše:a co snimac otacek?

to by ti nechytlo vůbec a ručka otáčkoměru by se ani nehnula při startování ... že by se projevil špatnej kontakt až po naskočení motoru je hodně nepravděpodobný, ale poznal bys to nejspíš tak, že by nejdřív spadl otáčkoměr a na to by zareagoval motor (chcípl)
jirka1.9
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 02 srp 2009, 11:30
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

Příspěvek od jirka1.9 »

no mě to dycky chcíplo při zařazení zpátečky a taky to bylo vypálenou spínačkou :D
Audi A4 B5 quattro 1.9TDI 81Kw egr, kat- off-trysky PP 764, turbo-hybrid200ps, FMIC, chip
biboG60
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 28 led 2010, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolný Kubín

Příspěvek od biboG60 »

na octavii sposobovala problem chcípacia klapka,chytilo zhaslo.klapka ostala zlepená na nanesenom bordeli.po vycistení chodilo krasne. vag vypisoval chybu už nepametám presne,ale nieco s dátovou zbernicou pohonu bus
passat B5 1.9tdi
A8 2.5TDi 110kw
S8 4.2Q 268kw
Uživatelský avatar
JOKINO1982
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 15 úno 2009, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SOBRANCE

Příspěvek od JOKINO1982 »

daj kabel na plus kontakt baterie a druhu stranu na civku na cerpadle a skus startovat ked to chyti tak je rele vprdely
AUTOBOSS V30,LEXIA PP2000,RENAULT CLIP,VAG,OPEL COM,OSCILOSKOP,327 ELM,BDM 100,MPPS,DECODER TMS 374,WILLEM 7,1, DIAGNOSTIKA, SERVIS, PREDAJ NAHRADNYCH DIELOV, AUTOFOLIE,GEOMETRIA PODVOZKOV
Uživatelský avatar
Stipl
Přispěvovatel
Příspěvky: 360
Registrován: 06 srp 2008, 17:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Třineeec

Příspěvek od Stipl »

Zdravim chlapi. Sorry za vtirani do tohodle tematu ale mam podobny problem. Octavia 81kw před rokem dělane rozvody a filtry. Nastartuju ji bez problému. Po 6 sekundách (možná víc) začnou padat otáčky až se motor uplně zadusí (není to náhle, otáčky jak by motor ubíral dokad nechcípne). Poté jde znova zase nastartovat a zase po určité době chcípne. Pamět závad ani v jedné z jednotek není (až na klimu , nějaká klapka). Nebliká klíček nic. Jen jak v tomdle hycu otočím klíčkem a rožnou se mi kontrolky tak docela rychle zhasíná žhavení ale možná je to tím teplem. Muže todle dělat relé 109?
Ještě jak sem se díval jak motor chcípá tak přes hadičku nejdou skoro žádné bubliny takže nafta tam jde v pohodě.
Myslíte že todle by mohla dělat spínačka nebo relé?nebo co vás napadá? Dík moc všem
Audi 80 1.8i-První vůz :D
Audi A3 1.8T AGU 142Kw-Bejvalka2
Škoda Octavia 1.8T 4x4-Zatím základ.


Život některých ožívá při rychlosti kde životy jiných končí.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

a kolik za ten rok najeto? Ten vzduchovej bych vyměnil možná i preventivně, jak to máš s tou chcípklapkou nevim, zkusil bych se podívat ve vagu (chyby,nafta, vzduch,...), 109tka zlobí spíš za tepla(po delším chodu) ...
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“