Olej Octavia 1.9 Tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Zlatuška Eduard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11 říj 2010, 15:20
Nevím jak u66kw,ale u 81kw je viskozitní třída oleje (hustota)požadovaná 15w40.
Když tam naleješ řidší olej,třeba5w30,tak se ti určitě sníží tlak oleje a to je asi u turba něco špatně.
Kvalita oleje udávaná normou API(americká norma) je na každém obalu oleje.
Když mám olej označen-API SI,tak to I označuje tu kvalitu.Čím dál v abecedním označení,tak tím lepší olej,třeba SJ.
Jsem to hodně zkrátil,ale snaha se cení ne?Dávám do 81 kwCastrol magnatec 15w40 API SJ Cena cca 800KČ 5l
Když tam naleješ řidší olej,třeba5w30,tak se ti určitě sníží tlak oleje a to je asi u turba něco špatně.
Kvalita oleje udávaná normou API(americká norma) je na každém obalu oleje.
Když mám olej označen-API SI,tak to I označuje tu kvalitu.Čím dál v abecedním označení,tak tím lepší olej,třeba SJ.
Jsem to hodně zkrátil,ale snaha se cení ne?Dávám do 81 kwCastrol magnatec 15w40 API SJ Cena cca 800KČ 5l
Naposledy upravil(a) Zlatuška Eduard dne 14 říj 2010, 09:36, celkem upraveno 1 x.
-
RUNDA
...no ty kokso...Zlatuška Eduard píše:Nevím jak u66kw,ale u 81kw je viskozitní třída oleje (hustota)požadovaná 10w40.
Když tam naleješ řidší olej,třeba5w40,tak se ti určitě sníží tlak oleje a to je asi u turba něco špatně.
Kvalita oleje udávaná normou API(americká norma) je na každém obalu oleje.
Když mám olej označen-API SI,tak to I označuje tu kvalitu.Čím dál v abecedním označení,tak tím lepší olej,třeba SJ.
Jsem to hodně zkrátil,ale snaha se cení ne?Dávám do 81 kwCastrol magnatec 10w40 API SJ Cena cca 800KČ 5l
Zlatuška Eduard píše:Nevím jak u66kw,ale u 81kw je viskozitní třída oleje (hustota)požadovaná 10w40.
Když tam naleješ řidší olej,třeba5w40,tak se ti určitě sníží tlak oleje a to je asi u turba něco špatně.
Kvalita oleje udávaná normou API(americká norma) je na každém obalu oleje.
Když mám olej označen-API SI,tak to I označuje tu kvalitu.Čím dál v abecedním označení,tak tím lepší olej,třeba SJ.
Jsem to hodně zkrátil,ale snaha se cení ne?Dávám do 81 kwCastrol magnatec 10w40 API SJ Cena cca 800KČ 5l
... nicméně ten Magnatec splňuje VW 505 00, tudíž do rotačky ho dát lze, do PD již nikoli
GIV Variant TDi ???kW
Naprosto vyčerpávající odpovědZlatuška Eduard píše:Nevím jak u66kw,ale u 81kw je viskozitní třída oleje (hustota)požadovaná 10w40.
Když tam naleješ řidší olej,třeba5w40,tak se ti určitě sníží tlak oleje a to je asi u turba něco špatně.
Kvalita oleje udávaná normou API(americká norma) je na každém obalu oleje.
Když mám olej označen-API SI,tak to I označuje tu kvalitu.Čím dál v abecedním označení,tak tím lepší olej,třeba SJ.
Jsem to hodně zkrátil,ale snaha se cení ne?Dávám do 81 kwCastrol magnatec 10w40 API SJ Cena cca 800KČ 5l
OCTAVIA- ALH
Děkuji za informace
Konečně jsem o něco moudřejší
Už je z čeho vybírat 
A co se týče výrobce? Mně zní například zmiňovaný Castrol dobře, ale vim, že tady na něj lidi i nadávají. Osobně si myslím, že rozdíly mezi výrobci budou minimální, každopádně nechám si poradit i v tomto směru
A co se týče výrobce? Mně zní například zmiňovaný Castrol dobře, ale vim, že tady na něj lidi i nadávají. Osobně si myslím, že rozdíly mezi výrobci budou minimální, každopádně nechám si poradit i v tomto směru
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
To si kde zobral tieto informacie???Zlatuška Eduard píše:Nevím jak u66kw,ale u 81kw je viskozitní třída oleje (hustota)požadovaná 10w40.
Když tam naleješ řidší olej,třeba5w40,tak se ti určitě sníží tlak oleje a to je asi u turba něco špatně.
Kvalita oleje udávaná normou API(americká norma) je na každém obalu oleje.
Když mám olej označen-API SI,tak to I označuje tu kvalitu.Čím dál v abecedním označení,tak tím lepší olej,třeba SJ.
Jsem to hodně zkrátil,ale snaha se cení ne?Dávám do 81 kwCastrol magnatec 10w40 API SJ Cena cca 800KČ 5l
-
Zlatuška Eduard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11 říj 2010, 15:20
Je to klasifikační třídění motorových olejů a viskozitní klasifikace SAE.
Označením S jsou oleje určené pro beninové motory-třeba SJ
Označením C jsou oleje určené pro dieselové motory-třeba CF
U převodových olejů je to značeno GL1 až GL6.Toto je podle API-nejpoužívanější norma,ale norem je moc,protože kdo má díru do zadku,tak si udělá svoji normu pro svá auta.Třeba VW,MB,Volvo atd.
Na obalu oleje je běžně značeno třeba-API SJ/CF.
Je to olej přednostně používaný pro benzínové motory(SJ) a použitelný
i pro naftové motory (CF).
Bacha na prodejce,každý chválí jen to co prodává,nebo z čeho má větší zisk.
Označením S jsou oleje určené pro beninové motory-třeba SJ
Označením C jsou oleje určené pro dieselové motory-třeba CF
U převodových olejů je to značeno GL1 až GL6.Toto je podle API-nejpoužívanější norma,ale norem je moc,protože kdo má díru do zadku,tak si udělá svoji normu pro svá auta.Třeba VW,MB,Volvo atd.
Na obalu oleje je běžně značeno třeba-API SJ/CF.
Je to olej přednostně používaný pro benzínové motory(SJ) a použitelný
i pro naftové motory (CF).
Bacha na prodejce,každý chválí jen to co prodává,nebo z čeho má větší zisk.
-
RUNDA
-
Zlatuška Eduard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11 říj 2010, 15:20
No asi tak že když naleju do mého žihadla třeba 5w-30 tak je to řidký olej než ten co tam patří 15w-40.Zubové čerpadlo bude zákonitě dávat o něco menší tlak.Když k tomu připočítám že koupím ještě nekvalitní olej SF/CD ,tak nebudu dlouho čekat a onose to někde ukáže.Počítám že jako první půjde turbo.
Naposledy upravil(a) Zlatuška Eduard dne 14 říj 2010, 09:40, celkem upraveno 1 x.
-
Zlatuška Eduard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11 říj 2010, 15:20
-
Zlatuška Eduard
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 11 říj 2010, 15:20
Pozri sa čo pišeš su bludy,môžeš naliať hociaky olej zaleži koľko to ma nabehane a na čom to začinalo od výroby(väčšina 10W40 ak sa nemylim),ale môžeš si tam dať 5W40 a nič sa nedeje,ale musi splnať normu 15.000 km (kódování QG2): VW 505.00, VW 505.01, VW 506.00, VW 506.01, VW 507.00.Predošli majiteľ jazdil na 10W40 Shell ja jazdim teraz na 5W40 Valvoline a spokojnosť.Neviem kde si to nabral,že do rotačiek ide len 15W40.Ak neveriš tu si pozri dôkaz napr.od Shell ake oleje maju isť na rotačky http://shelllubematch.earlweb.com/recom ... hicle=8749Zlatuška Eduard píše:Tak tam napiš co je tam za kokotinu!!!!Konkrétně ti to nejde?
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 