Problém se žhavením, Felicia 1.9d 47kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém se žhavením, Felicia 1.9d 47kw
Zdarec,
řeším problém se žhavením u Feldy 1.9d 47kw.
Na autě jsme zjistili, že jsou spálené všechny žhavičky, dali jsme nové a auto bohužel pořád žhaví, i po nastartování a musí se vytáhnout pojistka.
Elektrikář řekl, že je chyba v dílu s číslem 028 906 125 a já na internetu našel, že se jedná o řídící jednotku motoru, která stojí snad 8 tis. Není to blbost? Setkali jste se s tímto problémem někdo?
Auto jinak jezdí normálně, startuje na brnk, spotřeba minimální, táhne pěkně.
Díky za každou radu vedoucí k vyřešení.
řeším problém se žhavením u Feldy 1.9d 47kw.
Na autě jsme zjistili, že jsou spálené všechny žhavičky, dali jsme nové a auto bohužel pořád žhaví, i po nastartování a musí se vytáhnout pojistka.
Elektrikář řekl, že je chyba v dílu s číslem 028 906 125 a já na internetu našel, že se jedná o řídící jednotku motoru, která stojí snad 8 tis. Není to blbost? Setkali jste se s tímto problémem někdo?
Auto jinak jezdí normálně, startuje na brnk, spotřeba minimální, táhne pěkně.
Díky za každou radu vedoucí k vyřešení.
blbost to nejni stojí to takový ranec každopádně felicie žhaví asi do 20-40 stupňů teploty chladící kapaliny pak dá pokoj je to tak vymyšlený jestliže máš ok čidlo teploty vody (modré nebo zelené) tak je to ok používej kvalitní svíčky a v případě opakování závady vyměň relé žhavení má i svou diagnostiku pod adresou 41
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Problém se žhavením, Felicia 1.9d 47kw
řídící jednotku koupíš do litru na vrakecu,nemusíš ji ani přizpůsobovat, pokud vím tak ji má uživatel beli , pokud se ti nechce investovat tak se signál od řj k relé ustříhne a nahradí tlačítkem na levou ruku, nažhavíš si podle potřeby a pravou nastartuješ milošBadlands píše:Zdarec,
řeším problém se žhavením u Feldy 1.9d 47kw.
Na autě jsme zjistili, že jsou spálené všechny žhavičky, dali jsme nové a auto bohužel pořád žhaví, i po nastartování a musí se vytáhnout pojistka.
Elektrikář řekl, že je chyba v dílu s číslem 028 906 125 a já na internetu našel, že se jedná o řídící jednotku motoru, která stojí snad 8 tis. Není to blbost? Setkali jste se s tímto problémem někdo?
Auto jinak jezdí normálně, startuje na brnk, spotřeba minimální, táhne pěkně.
Díky za každou radu vedoucí k vyřešení.
Re: Problém se žhavením, Felicia 1.9d 47kw
Badlands píše:Zdarec,
řeším problém se žhavením u Feldy 1.9d 47kw.
Na autě jsme zjistili, že jsou spálené všechny žhavičky, dali jsme nové a auto bohužel pořád žhaví, i po nastartování a musí se vytáhnout pojistka.
Elektrikář řekl, že je chyba v dílu s číslem 028 906 125 a já na internetu našel, že se jedná o řídící jednotku motoru, která stojí snad 8 tis. Není to blbost? Setkali jste se s tímto problémem někdo?
Auto jinak jezdí normálně, startuje na brnk, spotřeba minimální, táhne pěkně.
Díky za každou radu vedoucí k vyřešení.
na rýchlo ma napadá
1 relé je zatavané (čiže je vkude zopnuté )
2 kabeláž hneď pod jednotkov je poškodená (málo prevdepodobné )
a čo diag. ??? adesa 41 ?
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
└┼┼┤
...2 4 6
čidlo teploty je v pořádku. jak poznám, že je ta jednotka v háji, abych měl jistotu?Ladas píše:blbost to nejni stojí to takový ranec každopádně felicie žhaví asi do 20-40 stupňů teploty chladící kapaliny pak dá pokoj je to tak vymyšlený jestliže máš ok čidlo teploty vody (modré nebo zelené) tak je to ok používej kvalitní svíčky a v případě opakování závady vyměň relé žhavení má i svou diagnostiku pod adresou 41
Re: Problém se žhavením, Felicia 1.9d 47kw
slovacek.milos píše:řídící jednotku koupíš do litru na vrakecu,nemusíš ji ani přizpůsobovat, pokud vím tak ji má uživatel beli , pokud se ti nechce investovat tak se signál od řj k relé ustříhne a nahradí tlačítkem na levou ruku, nažhavíš si podle potřeby a pravou nastartuješ milošBadlands píše:Zdarec,
řeším problém se žhavením u Feldy 1.9d 47kw.
Na autě jsme zjistili, že jsou spálené všechny žhavičky, dali jsme nové a auto bohužel pořád žhaví, i po nastartování a musí se vytáhnout pojistka.
Elektrikář řekl, že je chyba v dílu s číslem 028 906 125 a já na internetu našel, že se jedná o řídící jednotku motoru, která stojí snad 8 tis. Není to blbost? Setkali jste se s tímto problémem někdo?
Auto jinak jezdí normálně, startuje na brnk, spotřeba minimální, táhne pěkně.
Díky za každou radu vedoucí k vyřešení.
aj tak sa dá ako miloš povadal
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
└┼┼┤
...2 4 6
Re: Problém se žhavením, Felicia 1.9d 47kw
Žhavící relé jsme dávali nové, situace se nezměnila.jadro19q píše:Badlands píše:Zdarec,
řeším problém se žhavením u Feldy 1.9d 47kw.
Na autě jsme zjistili, že jsou spálené všechny žhavičky, dali jsme nové a auto bohužel pořád žhaví, i po nastartování a musí se vytáhnout pojistka.
Elektrikář řekl, že je chyba v dílu s číslem 028 906 125 a já na internetu našel, že se jedná o řídící jednotku motoru, která stojí snad 8 tis. Není to blbost? Setkali jste se s tímto problémem někdo?
Auto jinak jezdí normálně, startuje na brnk, spotřeba minimální, táhne pěkně.
Díky za každou radu vedoucí k vyřešení.
na rýchlo ma napadá
1 relé je zatavané (čiže je vkude zopnuté )
2 kabeláž hneď pod jednotkov je poškodená (málo prevdepodobné )
a čo diag. ??? adesa 41 ?
Kabeláž je nepoškozená
Diagnostiku nikdo nedělal
Re: Problém se žhavením, Felicia 1.9d 47kw
Badlands píše:Žhavící relé jsme dávali nové, situace se nezměnila.jadro19q píše:Badlands píše:Zdarec,
řeším problém se žhavením u Feldy 1.9d 47kw.
Na autě jsme zjistili, že jsou spálené všechny žhavičky, dali jsme nové a auto bohužel pořád žhaví, i po nastartování a musí se vytáhnout pojistka.
Elektrikář řekl, že je chyba v dílu s číslem 028 906 125 a já na internetu našel, že se jedná o řídící jednotku motoru, která stojí snad 8 tis. Není to blbost? Setkali jste se s tímto problémem někdo?
Auto jinak jezdí normálně, startuje na brnk, spotřeba minimální, táhne pěkně.
Díky za každou radu vedoucí k vyřešení.
na rýchlo ma napadá
1 relé je zatavané (čiže je vkude zopnuté )
2 kabeláž hneď pod jednotkov je poškodená (málo prevdepodobné )
a čo diag. ??? adesa 41 ?
Kabeláž je nepoškozená
Diagnostiku nikdo nedělal
tak ak je čidlo ok , aj je rele nové , a diag nebude popisovať žadnu chybu tikjucu sa žahavenie a ťeplota v bloku NH bude viac ako 75 °c a stala to bude žaviť daj novu jednotku
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
└┼┼┤
...2 4 6
použiješ na zkoušku jinou nebo ti bude viset relé na žhavení možná má pecku na silových kontaktech a zůstalo viset..Badlands píše:čidlo teploty je v pořádku. jak poznám, že je ta jednotka v háji, abych měl jistotu?Ladas píše:blbost to nejni stojí to takový ranec každopádně felicie žhaví asi do 20-40 stupňů teploty chladící kapaliny pak dá pokoj je to tak vymyšlený jestliže máš ok čidlo teploty vody (modré nebo zelené) tak je to ok používej kvalitní svíčky a v případě opakování závady vyměň relé žhavení má i svou diagnostiku pod adresou 41
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fakt je, že Felicia coby motor s nepřímým vstřikem žhaví opravdu dlouho - prakticky vždy, dokud teplota chladicí kapaliny není vyšší než 65°C. Po nastartování ještě několik desítek sekund (až tři minuty) probíhá dožhavování za chodu motoru (kvůli nižší kouřivosti a pravidelnějšímu chodu). Dožhavení už nesignalizuje kontrolka. Po této době ale musí žhavení vypnout.
Pokud jsou všechny svíčky spálené, dokazuje to skutečnost, že jednotka je asi opravdu vadná a pouští do svíček pořád proud. Svíčky na trvalé žhavení samozřejmě nejsou konstruované a spálí se.
Osobně jsem takový problém s jednotkou u Feldy ještě neřešil, ale proč by nemohla odejít, že? Je to elektronický díl a jak známo právě ty jsou statisticky nejporuchovější.
Navíc mám dojem, že jsi musel mít i celkem problém s dobíjením, ne? Tedy do té doby, než shořely všechny svíčky pochopitelně.....
Uvědomíme-li si, že svíčky sežerou až 10 Apmér na kus (=35-40 A celkem), potom při provozu s trvale rozsvícenými světly toho z altíku do baterky fakt moc neteklo.....
Pokud jsou všechny svíčky spálené, dokazuje to skutečnost, že jednotka je asi opravdu vadná a pouští do svíček pořád proud. Svíčky na trvalé žhavení samozřejmě nejsou konstruované a spálí se.
Osobně jsem takový problém s jednotkou u Feldy ještě neřešil, ale proč by nemohla odejít, že? Je to elektronický díl a jak známo právě ty jsou statisticky nejporuchovější.
Navíc mám dojem, že jsi musel mít i celkem problém s dobíjením, ne? Tedy do té doby, než shořely všechny svíčky pochopitelně.....
Uvědomíme-li si, že svíčky sežerou až 10 Apmér na kus (=35-40 A celkem), potom při provozu s trvale rozsvícenými světly toho z altíku do baterky fakt moc neteklo.....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)