Golf 4 je buraný?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: re

Příspěvek od Slavkov »

jear ewing píše:Já jsem kupoval Octavii TDI 2004, s poctivým servisem s 160.tis km, od té doby jsem jen na motoru napumpoval 17,6.tis Kč (v tom je zakomponováno jen oprava přeplňování), něměnil jsem spojku, setrvačník, čerpadlo, trysky), pokaď budeš nucen měnit, turbodmychadlo, čerpadlo případně spojku tak si u nás v ČR na 30.000,-Kč bez práce!!
Starší diesel je pro člověka typu Huml, Ladas a spol. (omlouvám se nezpomenu si všechny kluky co mají prof.příspěvky)
Já ti nevím, mám už druhé TDI, které jsem koupil jako trojletku s cca 150tkm...
Vento šlo pryč při něco přes 300tkm (a to ne pro problémy, ale potřeboval jsem kombajn), jediné, co jsem dělal nad rámec spotřebáku (olej, filtry, desky. kotouče, rozvody,...) byla ložiska v kolech jinak NIC :)
Teď mám na GIV cca 300tkm a zatím žádné investice, nicméně teď tam půjde jednohmota a už není úplně super synchron na 2, tak i libová převodovka :)

Jinak nemusíš být Huml ani Laďas, stačí je znát (noteeth) Libové díly za pusinku a... takže taková komplet spojka + převodovka + práce = by byla asi cca do 10tkč

Možná je podstatné to, že obě auta byla jako služebáky u Carl Zeis Vídeň... tudíž jasná historie, servis,...

Moc rád si nechám povykládat o Oktě 1,6 v benzínu a nákladech při 300tkm... kolikrát lambáda? diferák nýty? nebo celá skříň? ... a při mé těžké noze :o
GIV Variant TDi ???kW
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

jericho-3 píše:Rider 23-jestli jsi dovozce. který vozí starý káry, nestáčíš tachometry a slušně vyděláváš, jsi genius. nebo máš mimo republiku strejdu, který ti vyhledává auta a posílá ti je balonem...Všichni dovozci..nejen s kterýmí jsem se setkal..ale už z dnešní situace to jinak není možné, jsou podvodníci...jestli myslíme podvodníkem člověka, který stáčí tachometry a upravuje pravý stav vozu...Není náhodou, že dřív vozil auta každý vůl a číšník a dnes je dovoz velmi snížen a mnoho dovozců prodává gumy nebo se živí jiným způsobem...A říkat, že stav km není důležitý, je nesmysl..A jear ewing má pravdu v tom ,že tato auto jsou výhodná pro kutily nebo přímo automechaniky..ale pro normálního smrtelníka , který auto dává do servisu je to nesmysl-viz náklady, které stojí vehikly koncernu dát do perfektního stavu, když i nová auta mají takové problémy...
Ridere 23, není to útok na Tebe, ale jestli to tak vypadá,tak se omlouvám..
sory ale musim se přiznat že sem nepochopil tvůj obsáhlý příspěvek a je to pro mě mlácení prázdný slámy - věta po větě....
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

i to se stává..
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

jericho-3 píše:i to se stává..
Shit happened :D

půlka slámy a půlka nepravdy
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

nerikam ze kilometryjsou ci nejsou dulezity...ale netvr mi ze kdyz koupim auto s 350 tis kilometrama, musi byt v horsim stavu jak s 150 tis...ten s 350 mam uz spoustu podstatnych dilu vymenenou, navic kdyz budou mit obe poctivej servis a auto s vyssim najezdem bude drandit po dalnicich a to s mensim popojizdet v zacpach po meste? to s vysim najezdem bude startovany za studena jednou denne, to s mensim klidne 2-3x, jak sam vis, tam se nejvic opotrebovava...

takze opet rikam, radsi tu s 350 nez nejakou stocenou mrchu...tot vse
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Když vidím ty vynulovaný budíky, tak je téměř jistý, že ped focením proběhl reset budíků po stočení... O stavu volantu nemluvě. Pokud nejezdil ve městě, tak má jasný tři kila. :roll: Ikdyž ve služební Fabii máme po 55tkm městského provozu volant dost podobný.

Nápisy na 5. dveřích jsou jinde? Proč je někdo přendával?
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

nogis píše:Když vidím ty vynulovaný budíky, tak je téměř jistý, že ped focením proběhl reset budíků po stočení... O stavu volantu nemluvě. Pokud nejezdil ve městě, tak má jasný tři kila. :roll: Ikdyž ve služební Fabii máme po 55tkm městského provozu volant dost podobný.

Nápisy na 5. dveřích jsou jinde? Proč je někdo přendával?
Souhlas, to je taky takový nejjednodušší vodítko (ikdyž ne zaručené), že bylo se stavem tachometru něco dělané, to je první věc na kterou vždycky koukám, jestli má tripmetr něco najeto, zda sou správně nastaveny hodiny, či datum... Protože oni si to nechaj stočit a pak už nechtějí nebo ani neumí nastavit zpět hodiny atd... Nebo ikdyž hodiny sou ok a i na tripu je pár km, tak to porovnat s palubním PC, nikdo neprovede reset tripu a palubního pc za jízdy současně (tedy většinou), ale tohle jsou jen opravdu teoretické pomůcky a nic nezaručují...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Maslo23 píše:nerikam ze kilometryjsou ci nejsou dulezity...ale netvr mi ze kdyz koupim auto s 350 tis kilometrama, musi byt v horsim stavu jak s 150 tis...ten s 350 mam uz spoustu podstatnych dilu vymenenou, navic kdyz budou mit obe poctivej servis a auto s vyssim najezdem bude drandit po dalnicich a to s mensim popojizdet v zacpach po meste? to s vysim najezdem bude startovany za studena jednou denne, to s mensim klidne 2-3x, jak sam vis, tam se nejvic opotrebovava...

takze opet rikam, radsi tu s 350 nez nejakou stocenou mrchu...tot vse
Dobře, ale motor není celé auto, a v případě TDi rotačky je pravda, že tam ty km nic moc neznamenaj, kór když sou najeté převážně po dálnicích, ale já viděl velkou spoustu Octávií, co měly najeto od 100 do 350t km a na tom autě to prostě poznáš!!! Ať už jde o nejrůznější netěstnosti na motoru a příslušenství, orezlé kovové díly, přes opotřebení podvozku a celkovou únavu kastle (auto už je při tak vysokých km takové měkčí, vláčné...), ale nemá cenu asi popisovat, když to člověk stejně nechce vědět...... Neříkám, že musí být auto s 350t km špatné, ale stojím si zatím, že rozhodně nebude lepší, ani stejně dobré jako to co má najeto 150!!!
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Slavkov píše:Tak zpátky k těm Golfům
... ten bílý vypadá podle fotky na celolak :(
... nechápu, proč řešíte ošahání volantu, neboť je zřejmé, že rozhodně nejsou z GIV daných r.v. (LOL)
Na celolak sa da pozerat z dvoch pohladov...
1) urcite to bolo burane na kasu ked to museli striekat - take auto nebrat
2) dotycny sa o auto staral a chcel aby to aj po 10 rokoch nejako vyzeralo, tak zainvestoval prachy do celolaku
Je to kazdeho osobna vec co si o tom mysli.... ja osobne mam na aute celolak, viem co to je za piplacka aj kolko taka sranda stoji pri metalickom laku, ked to ma nejako vyzerat... a rozhodne ak by som auto predaval (co asi nebudem) nemam chut niekomu vyvracat jeho teorie... to nech si zhodnoti kazdy sam, ale povedzme si uprimne, pri 12 rocnom aute a cene pod 4000 eur riesit take veci ci to bolo niekedy burane - kde to sme :) V dnesnej dobe sialeneho pocasia a ked ludia chodia ako hovada a auto je obezivo si dovolim tvrdit ze uz 2 rocne auta bez nejakej karosarciny su skor rarita... osobne ak by som mal podozrenie by som do zmluvy zakomponoval klauzulu a skrytych zavadach aspon 24 hodin (na toto musi kazdy seriozny predajca pristupit), zasiel s autom na geometriu a pokial bude ok, alebo sa da bez problemov nastavit pod hranicou tolerancie, tak by som celolak vobec neriesil ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5129
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když se o to staráš,nikdo nepozná a nevěří,že taxi má za 10 let 680tis km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A 6 TDI- moje chyba je, že vycházím z mojich zkušeností..,ale je pravda, že jsou staršího data /90. léta a něco málo přes/ a nemám sebemenší důvod si vymýšlet, ale mám neustále před sebou ty podvedené lidi, kterým zbyly oči pro pláč..,dali všechny prachy a zbyl jim vrak..Ale musím se přiznat, že můj příspěvek a kolektivní vina použitá na všechny dovozce byla ovlivněna novým druhem vína a jeho 13,5 %.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

další golfik na hodnotenie

Příspěvek od milansilvia »

Ahojte chlapci , čo poviete na tento kusok? Je to veľmi ligotavé alebo nie? Čo vy na to?

http://volkswagen-golf.autobazar.eu/19- ... 87313.html
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

me treba jde spis o to,ze auto se 300tis na tachu,i v sebelepsim stavu uz ma proste odslouzino a od toho by se taky mela odvijet cena. A ne ze to nekdo stoci a proda za cenu auta se 150tis. Je to muj nazor,ja bych si auto koupil i se 400tis,pokud se mi bude zamlouvat ale musi tomu odpovidat cena abych pri pripadnych opravach,byt si je udelam za par kacek sam,je mel z ceho platit...
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jirka 600i
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 27 úno 2009, 21:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Svitavsko West Yorkshire

Příspěvek od Jirka 600i »

Biimbo píše:me treba jde spis o to,ze auto se 300tis na tachu,i v sebelepsim stavu uz ma proste odslouzino a od toho by se taky mela odvijet cena. A ne ze to nekdo stoci a proda za cenu auta se 150tis. Je to muj nazor,ja bych si auto koupil i se 400tis,pokud se mi bude zamlouvat ale musi tomu odpovidat cena abych pri pripadnych opravach,byt si je udelam za par kacek sam,je mel z ceho platit...
S tim souhlasim mel sem taky auto ktere melo pres 400 a chodilo v podstate bez vetsich problemu...tady u nas se meri v milich a ty se nestaci takze na vrakaci vidim kolikrat auto ani skrabanecek nebourane a na tachometru silene moc najeto a nebo naopak je auto vrak a nema najeto nic
Karloos
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 12 zář 2008, 18:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Karloos »

Ahoj, můžu se prosím zeptat, jak se vám podle fotek pozdává tento Golf?Předem moc děkuji.

http://car-fi.cz/?p=72
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“