Já ti nevím, mám už druhé TDI, které jsem koupil jako trojletku s cca 150tkm...jear ewing píše:Já jsem kupoval Octavii TDI 2004, s poctivým servisem s 160.tis km, od té doby jsem jen na motoru napumpoval 17,6.tis Kč (v tom je zakomponováno jen oprava přeplňování), něměnil jsem spojku, setrvačník, čerpadlo, trysky), pokaď budeš nucen měnit, turbodmychadlo, čerpadlo případně spojku tak si u nás v ČR na 30.000,-Kč bez práce!!
Starší diesel je pro člověka typu Huml, Ladas a spol. (omlouvám se nezpomenu si všechny kluky co mají prof.příspěvky)
Vento šlo pryč při něco přes 300tkm (a to ne pro problémy, ale potřeboval jsem kombajn), jediné, co jsem dělal nad rámec spotřebáku (olej, filtry, desky. kotouče, rozvody,...) byla ložiska v kolech jinak NIC

Teď mám na GIV cca 300tkm a zatím žádné investice, nicméně teď tam půjde jednohmota a už není úplně super synchron na 2, tak i libová převodovka

Jinak nemusíš být Huml ani Laďas, stačí je znát

Možná je podstatné to, že obě auta byla jako služebáky u Carl Zeis Vídeň... tudíž jasná historie, servis,...
Moc rád si nechám povykládat o Oktě 1,6 v benzínu a nákladech při 300tkm... kolikrát lambáda? diferák nýty? nebo celá skříň? ... a při mé těžké noze
