FIAT Marea 1,9TD IMOBILIZÉR !!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
FIAT Marea 1,9TD IMOBILIZÉR !!!
Je to motor 74kW a měnil jsem tam vstřikovací čerpadlo. Chci zrušit IMO, protože mu stejně blbne. Když mu to někde poskočí, tak se rozsvítí kontrolka a motor za jízdy zhasne. Stačí pak znovu nastartovat a jede dál. Takže než to čepadlo namontuju, protože venku se to dělá v pohodě. Tu krabičku co je na spodu čerpadla mám úplně ostranit a na stopventil přivést proud z 15??? Stačí to nebo to IMO blokuje ještě něco více??? Díky.
Z toho imobilizěru vedou dva káblíky na stopventil, takže ty bych dal teda přímo na kostru a druhý na +15. Je to tak??? A ta tři káblíky co jdou do IMO můžu klidně vypojit??? 100% to nebude blokovat ještě např. ECU???jurki888 píše:ano staci iba to a bude to fachat potom este vyber kontrolku aby ti stale nesvietilo code
Tu Mareu užjsem předal. Při výměně čerpadla jsem mu zrušil to IMO a zatím jezdí bez problémů. Ten stopventil musí být zapojený na oba káblíky tzn. + a -. Pokud mu to auto skočilo někde na nerovnosti např. na naší skvělé D1 rozsvítilo se imo a motor zhasnul!!! Stačilo znovu nastartovat a jel vesele dál. Takže co jiného??? Myslím si, že napájení imobilizéru. Pokud se do něj přerušilo napětí imo se choval jako při vypnutém zapalování.Mike76 píše:pokial ti to zhasne za jazdy, myslim ze vyradenim immo tuto zavadu neodstranis.
KAAD : prosimte mohl by si mi popsat treba do meilu Kadet.T@seznam.cz jak si presne a jak postupoval pri odpojeni toho imobiliseru na ty marei mam stejny typ a stejny problem. Dekuji moc
Kostra se z cerpadla nebere je vedena samostatnym dratem z immoboxu pod palubkou prece nebude tahat dalsi draty kdyz tam vsechno je. Jen to propoji. TD 74kW ecu samozrejme ma. Ale ta s immo nema nic spolecneho.jurki888 píše:kostru bere z cerpadla tak ze sa pripojis len na jeden kabel ktory ide do tej cievky tie ostatne nechaj odpojene eceu myslim ten motor nema alebo je tam eceu ale na egr ventil