FIAT Marea 1,9TD IMOBILIZÉR !!!

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

FIAT Marea 1,9TD IMOBILIZÉR !!!

Příspěvek od kaad »

Je to motor 74kW a měnil jsem tam vstřikovací čerpadlo. Chci zrušit IMO, protože mu stejně blbne. Když mu to někde poskočí, tak se rozsvítí kontrolka a motor za jízdy zhasne. Stačí pak znovu nastartovat a jede dál. Takže než to čepadlo namontuju, protože venku se to dělá v pohodě. Tu krabičku co je na spodu čerpadla mám úplně ostranit a na stopventil přivést proud z 15??? Stačí to nebo to IMO blokuje ještě něco více??? Díky.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

NIKDO NEVÍ????????????!!!!!!!!!!!
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ano staci iba to a bude to fachat potom este vyber kontrolku aby ti stale nesvietilo code :D
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

jurki888 píše:ano staci iba to a bude to fachat potom este vyber kontrolku aby ti stale nesvietilo code :D
Z toho imobilizěru vedou dva káblíky na stopventil, takže ty bych dal teda přímo na kostru a druhý na +15. Je to tak??? A ta tři káblíky co jdou do IMO můžu klidně vypojit??? 100% to nebude blokovat ještě např. ECU???
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

kostru bere z cerpadla tak ze sa pripojis len na jeden kabel ktory ide do tej cievky tie ostatne nechaj odpojene eceu myslim ten motor nema alebo je tam eceu ale na egr ventil
Mike76
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 28 úno 2009, 09:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mike76 »

pokial ti to zhasne za jazdy, myslim ze vyradenim immo tuto zavadu neodstranis.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

to je pravda imo funguje len pri starte ked motor bezi tak uz imo necita kod z kluca
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Mike76 píše:pokial ti to zhasne za jazdy, myslim ze vyradenim immo tuto zavadu neodstranis.
Tu Mareu užjsem předal. Při výměně čerpadla jsem mu zrušil to IMO a zatím jezdí bez problémů. Ten stopventil musí být zapojený na oba káblíky tzn. + a -. Pokud mu to auto skočilo někde na nerovnosti např. na naší skvělé D1 rozsvítilo se imo a motor zhasnul!!! Stačilo znovu nastartovat a jel vesele dál. Takže co jiného??? Myslím si, že napájení imobilizéru. Pokud se do něj přerušilo napětí imo se choval jako při vypnutém zapalování.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

U Fiata 1600 ccm,16v s kterým jezdím, mi kolikrát immo nezhasne a normálně jezdím....Ale patrně to bude po kouzlení s ŘJ, neboť to auto pochází od podezřelých opravářů., kam jej dával opravovat původní majitel... :(
nepropadat panice...
Kadet
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 úno 2013, 08:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kadet »

KAAD : prosimte mohl by si mi popsat treba do meilu Kadet.T@seznam.cz jak si presne a jak postupoval pri odpojeni toho imobiliseru na ty marei mam stejny typ a stejny problem. Dekuji moc
mareak
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 19 srp 2011, 10:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od mareak »

jurki888 píše:kostru bere z cerpadla tak ze sa pripojis len na jeden kabel ktory ide do tej cievky tie ostatne nechaj odpojene eceu myslim ten motor nema alebo je tam eceu ale na egr ventil
Kostra se z cerpadla nebere je vedena samostatnym dratem z immoboxu pod palubkou prece nebude tahat dalsi draty kdyz tam vsechno je. Jen to propoji. TD 74kW ecu samozrejme ma. Ale ta s immo nema nic spolecneho.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“