Proč odcházejí na PD hydroštely?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Proč odcházejí na PD hydroštely?

Příspěvek od malejarousek »

Zdar , nevíte někdo proč odcházejí na pumpách hydroštely? Za dva měsíce tu mám čtvrtý auto a vždycky prodřenej štosák a vačka a to maj najeto jen 180 až 210 tis km , jsou to 74 a 77 kw motory , díky
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7560
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

možná proto že chodili předtím do autorizovaných servisů ?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Vici píše:možná proto že chodili předtím do autorizovaných servisů ?
:punk:
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Záslepky mazacích kanálu tam byly?
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od malejarousek »

Tomas.cz píše:Záslepky mazacích kanálu tam byly?
právě že jo
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

longlife oleje...
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

a nedělo se na těch autech něco podobného jako u mě????
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=68196
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

protože ta vačka je moc uzká, PD má 2 ventilový pružiny, takže tam bude i větší tlak mezi vačkou a zdvihátkem, sice to nemusí mít vypadený ty zátky, ale zvýšená ztráta tlaku může být i na ložiskách vačky, taky jsou dost často vydřený
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Huml píše:protože ta vačka je moc uzká, PD má 2 ventilový pružiny, takže tam bude i větší tlak mezi vačkou a zdvihátkem, sice to nemusí mít vypadený ty zátky, ale zvýšená ztráta tlaku může být i na ložiskách vačky, taky jsou dost často vydřený
ktore PDcka to maju inak ? 96?
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co?
malejarousek
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od malejarousek »

Huml píše:protože ta vačka je moc uzká, PD má 2 ventilový pružiny, takže tam bude i větší tlak mezi vačkou a zdvihátkem, sice to nemusí mít vypadený ty zátky, ale zvýšená ztráta tlaku může být i na ložiskách vačky, taky jsou dost často vydřený
tak co stím? Dát to dohromady a jezdit?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no co s tím, asi opravit, ne? dát nový zdvihátka, vačku, prohlídnout ty zátky, šálky a změřit mazací tlak, jinak je jedno jestli je to 74, 77, 85 nebo 96kW, řešil jsem to i na 1,4ce
JardaRSV
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 18 úno 2010, 10:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaRSV »

měl jsem to i na ARL 110 kW přibližně ve 170 tisicich km. Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 a pak se to asi po 20 tisicich podělalo. Takže nevím kterej olej tomu třeba nesedí nebo čím to je. Navíc ucpavky mazacich kanalku jsem tam zřejmě měl, pač ted mam po opravě najeto asi 20 tisic a zatim vše šlape. Mám strach aby to za chvilku nepřišlo zase.....Jinak za 15 tisic doleju tak maximalně 0,5 litru oleje, což mi přijde až abnormalně malo....je možný že by se nějakým způsobem ten olej doplnoval naftou třeba přes tesnění pod vstřikama?
VW Bora 1,9 TDI PD 110kW
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

JardaRSV píše:měl jsem to i na ARL 110 kW přibližně ve 170 tisicich km. Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 a pak se to asi po 20 tisicich podělalo. Takže nevím kterej olej tomu třeba nesedí nebo čím to je. Navíc ucpavky mazacich kanalku jsem tam zřejmě měl, pač ted mam po opravě najeto asi 20 tisic a zatim vše šlape. Mám strach aby to za chvilku nepřišlo zase.....Jinak za 15 tisic doleju tak maximalně 0,5 litru oleje, což mi přijde až abnormalně malo....je možný že by se nějakým způsobem ten olej doplnoval naftou třeba přes tesnění pod vstřikama?
Je to možný, přez gumky to tam nateče v pohode, olej je i citit naftou. Pokud předtim ubýval a ted ne, tak nakej poustí naftu.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

JardaRSV píše:...Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 ...
To je pravdepodobne jeden z moznych problemu ;)

Jeden olej odpovida VW 502 00, 503 01, 505 00
Druhej olej odpovida VW 500.00, 502.00, 505.00, 505.01

Co ma byt v ARL ted nevim, ale predpokladam ze 505.01.

Jinak pro 505.01 je doliti 0.5l/15tkm v norme, neresil bych. Spis by bylo dobry uvest, kdy ten olej menis. Doporucuju nejdele po 15tkm.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“