Proč odcházejí na PD hydroštely?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 265
- Registrován: 08 úno 2009, 19:49
Proč odcházejí na PD hydroštely?
Zdar , nevíte někdo proč odcházejí na pumpách hydroštely? Za dva měsíce tu mám čtvrtý auto a vždycky prodřenej štosák a vačka a to maj najeto jen 180 až 210 tis km , jsou to 74 a 77 kw motory , díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 265
- Registrován: 08 úno 2009, 19:49
a nedělo se na těch autech něco podobného jako u mě????
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=68196
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=68196
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
ktore PDcka to maju inak ? 96?Huml píše:protože ta vačka je moc uzká, PD má 2 ventilový pružiny, takže tam bude i větší tlak mezi vačkou a zdvihátkem, sice to nemusí mít vypadený ty zátky, ale zvýšená ztráta tlaku může být i na ložiskách vačky, taky jsou dost často vydřený
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 265
- Registrován: 08 úno 2009, 19:49
měl jsem to i na ARL 110 kW přibližně ve 170 tisicich km. Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 a pak se to asi po 20 tisicich podělalo. Takže nevím kterej olej tomu třeba nesedí nebo čím to je. Navíc ucpavky mazacich kanalku jsem tam zřejmě měl, pač ted mam po opravě najeto asi 20 tisic a zatim vše šlape. Mám strach aby to za chvilku nepřišlo zase.....Jinak za 15 tisic doleju tak maximalně 0,5 litru oleje, což mi přijde až abnormalně malo....je možný že by se nějakým způsobem ten olej doplnoval naftou třeba přes tesnění pod vstřikama?
VW Bora 1,9 TDI PD 110kW
Je to možný, přez gumky to tam nateče v pohode, olej je i citit naftou. Pokud předtim ubýval a ted ne, tak nakej poustí naftu.JardaRSV píše:měl jsem to i na ARL 110 kW přibližně ve 170 tisicich km. Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 a pak se to asi po 20 tisicich podělalo. Takže nevím kterej olej tomu třeba nesedí nebo čím to je. Navíc ucpavky mazacich kanalku jsem tam zřejmě měl, pač ted mam po opravě najeto asi 20 tisic a zatim vše šlape. Mám strach aby to za chvilku nepřišlo zase.....Jinak za 15 tisic doleju tak maximalně 0,5 litru oleje, což mi přijde až abnormalně malo....je možný že by se nějakým způsobem ten olej doplnoval naftou třeba přes tesnění pod vstřikama?
To je pravdepodobne jeden z moznych problemuJardaRSV píše:...Auto jezdilo asi 150 tisic na castrol edge 0W30 a pak jsem tam já dal Q8 formula excel 5W40 ...

Jeden olej odpovida VW 502 00, 503 01, 505 00
Druhej olej odpovida VW 500.00, 502.00, 505.00, 505.01
Co ma byt v ARL ted nevim, ale predpokladam ze 505.01.
Jinak pro 505.01 je doliti 0.5l/15tkm v norme, neresil bych. Spis by bylo dobry uvest, kdy ten olej menis. Doporucuju nejdele po 15tkm.