Prosím smazat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Prosím smazat

Příspěvek od Losky »

adsfsd
Naposledy upravil(a) Losky dne 14 bře 2011, 22:48, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Hlavu ste dávali aj tlakovat? Aké auto, motor?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

.
Naposledy upravil(a) Losky dne 15 bře 2011, 23:52, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20464
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vyzkoušej to postaru, tj. expanzku na max, nastartovat, ať ti koleda drží otáčky tak na 2000/min, drž ruku na hadici od chladiče,pokud bude postupně tvrdnout, jde tam odněkud tlak a ten tam nemá co dělat. Jestli se s tím dá "piánko" normálně jezdit, bude to asi nějaká mikrotrhlina, klidně může být i v bloku a blbě se to hledá....
Svařovaná hlava taky může bát problém - ne pokaždé se to musí podařit opravit, sice to nasere ale je to tak :x
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A auto normálně topí a chladič je celý teplý..?Vyzkoušej, co psal roman 1648 a sleduj, zda to topí pořád stejně a ten chladič...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

..
Naposledy upravil(a) Losky dne 15 bře 2011, 23:53, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20464
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No - a jsme u toho, v zimě se prostě vlivem teploty mikrotrhlina víc "otevře" - tepelná roztažnost materiálu....obávám se že ta hlava dolů tě nemine a je potřeba aby ji vyzkoušeli jak na tlak tak i na podtlak
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

...
Naposledy upravil(a) Losky dne 15 bře 2011, 23:54, celkem upraveno 1 x.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

existuje:

Kód: Vybrat vše

http://www.uni-max.cz/sada-pro-defektoskopii-bloku-motoru/d/
nebo jen zkusit nalít náplň

Kód: Vybrat vše

http://www.uni-max.cz/nahradni-napln-pro-sadu-3031901/d/
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20464
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, je to takovej fantóm - teoreticky existuje ale nikdo ho nikdy neviděl (rofl)
Záleží kdo tu hlavu dělal, to svaření bohužel nikdy naní na 100% , mohlo to klidně prasknout znovu vedle sváru - to jako vážně
Buď to chceš řešit nebo jen teoretizovat....
voda se ztrácí - dle předchozího popisu motor tlakuje, byť jen po "ostřejší" jízdě
Všechny běžný věci jsi vyměnil ( expanz,termostat,těsnění pod hlavou )
něco bude špatně no,
Přípravky na detekci těsnosti chladícího okruhu jsou tady k ničemu, tlak moc malý
Můj názor - nutno demontovat,kontrola hlavy,těsnění,bloku ( rovinnost,popř. zaškrabat )
Uživatelský avatar
Losky
Přispěvovatel
Příspěvky: 451
Registrován: 04 bře 2008, 00:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Losky »

....
Naposledy upravil(a) Losky dne 15 bře 2011, 23:54, celkem upraveno 1 x.
Zlatuška Eduard
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 11 říj 2010, 15:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zlatuška Eduard »

Taky se mi stalo,že se oběžné kolo na vodní pumpě netočilo,je to tam nalysovaný a prokluzovalo to jen ve velkých otáčkách.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím, já když viděl umělou vrtulku, která se protáčí, tak byla na hřídeli tak volná, že voda stála../úplně nová/.Ale teplota šla nahoru hned a voda vylítla , protože ji nemělo co schladit a ne tlakem z válců....Budeš hold muset pumpu vyndat, aby jsi měl čisté svědomí, že to je ona, nebo ne...Prasklá hlava u TDI v začátcích byla považována za raritu, ale dnes, kdy mají vozy již velké proběhy, to začíná narůstat...
nepropadat panice...
ALES
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 26 úno 2006, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od ALES »

Měl sem kdysi dávno uplně stejné příznaky jako ty. Dal sem to do servisu a ti nechaly hlavu svařit ale byla prasklá vevnitř a cucalo to vodu mizela,po 5 reklamaci ,že je to pořád špatný sem to přidřel. Ko 3 válce ,nakonec novej polomotor a hlava,stálo to tenkrát 160 000,-kč byl to služebák a ve firmě to neřešili a zaplatili. Dej druhou hlavu a budeš mít klid !!!
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

ALES píše:Měl sem kdysi dávno uplně stejné příznaky jako ty. Dal sem to do servisu a ti nechaly hlavu svařit ale byla prasklá vevnitř a cucalo to vodu mizela,po 5 reklamaci ,že je to pořád špatný sem to přidřel. Ko 3 válce ,nakonec novej polomotor a hlava,stálo to tenkrát 160 000,-kč byl to služebák a ve firmě to neřešili a zaplatili. Dej druhou hlavu a budeš mít klid !!!
plastová vrtule na vod pumpě někdy vydrží od do,tak jak pravý interval, někdy se protočí po pár tis.km , chce to rozdělat,začít od malých věcí, proto že bys mohl za chvilku vykrvácet z pěněz, a potom ranci co do toho vrazíš ,odstraníš nakonec závadu třeba výměnou pumpy za 1500 cz,to že byla malinko prdlá hlavice už mohlo být třeba od špatné cirkulace chladiva a vyváření :?
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“