1.9 TDI a SDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Taxikar
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 04 říj 2009, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

1.9 TDI a SDI

Příspěvek od Taxikar »

jakej je rozdíl v motoru 1.9 TDI ALH a 1.9 SDI ASY??Kromě toho že motor ALH má turbo a jiný vstříky...jde mi o ot jestli z ALH ořekopu věci na ASY a bud eto plnit stejnou funkci jako ALH..Díky moc...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co si z hlavy vybavuju, spodek bude velmi podobný nebo dokonce stejný. Jiná je určitě vačka, jehly a pumpa, ale jinak si myslím, že většina dílů je použitelná.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Taxikar
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 04 říj 2009, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od Taxikar »

mě jde o to jestli hlava, a spodek motoru jsou stejný....potřebuju z toho SDI udělat TDI a tak bych přenda veškeré věci z toho ALH..tak jen jestli to jde...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak v tom problém není. Celý motor (mám na mysli jeho mechanickou část bez příslušenství) můžeš použít (bez vačky, tu má TDi jinou). Na motor pak dáš sání, svody s turbem, jehly a pumpu z TDi a jedeš.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jo jo vse pasuje , mazani turba vse tam je mam ho ve fabii oturbeny, jen by me zajimalo kdo opravdu vi a videl ty pisty, kliku. ojnice z toho motoru jestli opravdu jsou jine nez TDI . Porad premyslim o jinem spodku ale zase kdyz to funguje ... bojim se az neco prdne ze zmarim turbo vstriky... Na jare tam pujde hybrid do 2 baru tak nevim a zkusil bych i neco jineho nez sprint :-)

ma najeto s turbem 20.000 ( celekem 105.000) ale zatezovan neni dlohodobe jen kratce ale zato brutalne... Nic neklepe , nezere olej ...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Brouk-T5 píše:jo jo vse pasuje , mazani turba vse tam je mam ho ve fabii oturbeny, jen by me zajimalo kdo opravdu vi a videl ty pisty, kliku. ojnice z toho motoru jestli opravdu jsou jine nez TDI . Porad premyslim o jinem spodku ale zase kdyz to funguje ... bojim se az neco prdne ze zmarim turbo vstriky... Na jare tam pujde hybrid do 2 baru tak nevim a zkusil bych i neco jineho nez sprint :-)

ma najeto s turbem 20.000 ( celekem 105.000) ale zatezovan neni dlohodobe jen kratce ale zato brutalne... Nic neklepe , nezere olej ...
Nevím jak u ASY ale AGP v Octě ma melcí prohluben v pístu a pisty mají slabsí dno, jinak hlava ma tensí dřiky ventilu a vacka jiný časovaní.Klika a ojnice sou stejný jak u TDI. Co je vyskouseno, tak komplet TDI ALH se dalo do Octy SDI a jede uplně normalně, vacka s TDI nak výkon citelně nesnižila. Naopak vacka s SDI v TDI kone přida ale spodek je takovej mrtvej, v tockah se to chytne.
Osobne bych nic nepreskladaval, dal bych tomu SDI turbo , prendal vstřiky a cerpadlo s TDI a at jezdí, SDI motory stejně nikdo nechce a nevim o nikom komu se po mechanickej strance posralo,aspon se zjistí co to vydrží. ;)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5185
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

SDI vydrží hodně,asi nezničitelný motor.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
TAXI
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 15 úno 2009, 21:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TAXI »

jj jde to kolega to dělal a jezdí to všecko ale myslím že měnil celej motor a řídíci jednotku newim tet ale jde to
Skoda Octavia 1.9 TDI r.v00 provoz01 AGR 66KW chip 26 % EGR OFF zaslepene V-Max224km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“