Včera -8 a nenastartoval jsem
96Kw AVF v zimě nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
96Kw AVF v zimě nejde nastartovat
Passat 1.9TDI 96KW AVF rok 2002. Asi tak 14 dní zpět když klesla teplota pod nulu nešlo nastartovat, po chvilce hledání zjištěno že 3 ze 4 žhaviček byly K.O. a vubec nehřály
tak se vyměnili žhaviče. Auto jezdilo a startovalo krásně, žádnej problém.
Včera -8 a nenastartoval jsem
kontrolka žhavení svítila asi 6-8vteřin a pak točim točim a nic, ani naznak že by se chytal
Prosím rady co zkontrolovat nejdříve
je možné že už při -8 zamrzla nafta? Aditiva nedávam
Zkusim vyměnit palivový filtr jelikož mam auto krátce a ještě sem ho po předchozim majiteli neměnil. Co dál když to nepomůže
?
Včera -8 a nenastartoval jsem
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
Zkontroluj předvstřik a koukni na startér. Já se nedávno divil, proč mi to špatně startuje, pak jsem to jednou natočil s otevřenejma dveřma a jen jsem slyšel chrrrr, jak se startér dotáčel na sucho
Musí ven a promazat.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
No žhavyče se vyměnili před 14 dnama za uplně nové BERU. Diag sem nedělal. Jestli kouří z vejfuku kouknu, ale prostě nemá ani náznak chytnout jak kdyby tam nešla nafta a točil uplně naprázdno
Když měnim ten palivovej filtr, nezvzdušnim si palivovej system?
Mi to startovalo uplně krásně po tý výměně žhaviček prostě jak se řiká na drc a ze dne naden nic
Když měnim ten palivovej filtr, nezvzdušnim si palivovej system?
Mi to startovalo uplně krásně po tý výměně žhaviček prostě jak se řiká na drc a ze dne naden nic
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
No, asi trochu jo, ale většinou to neni takovej problém. Vytáhnout filtr, dát si bacha, aby nafta netakla všude po motoru, pak si vzít novej, injekční stříkačku ideálně s trubičkou na konci, vždycky do ní natáhnout naftu a pak jí stříknout do filtru tam, kde šipka ukazuje přívod paliva. Pořádně ho zaplň až po okraj, ať to pak nestartuješ suchý.
Připoj, přišroubuj, do auta, zkus to nastartovat, asi bduš muset s plynem a chvilku tam drž tak 1500, než se to pořádně chytne...
když tam dáš filter prázdnej, tak se z toho posereš
Připoj, přišroubuj, do auta, zkus to nastartovat, asi bduš muset s plynem a chvilku tam drž tak 1500, než se to pořádně chytne...
když tam dáš filter prázdnej, tak se z toho posereš
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
je to PD takze nejaky predvstrik nebo drzeni plynu pri startu moc nepomuzemir77 píše:No, asi trochu jo, ale většinou to neni takovej problém. Vytáhnout filtr, dát si bacha, aby nafta netakla všude po motoru, pak si vzít novej, injekční stříkačku ideálně s trubičkou na konci, vždycky do ní natáhnout naftu a pak jí stříknout do filtru tam, kde šipka ukazuje přívod paliva. Pořádně ho zaplň až po okraj, ať to pak nestartuješ suchý.
Připoj, přišroubuj, do auta, zkus to nastartovat, asi bduš muset s plynem a chvilku tam drž tak 1500, než se to pořádně chytne...
když tam dáš filter prázdnej, tak se z toho posereš
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
stane semir77 píše:Jaj, vidíš toNečtu, jsem kokot
jinak to AVFko by mnelo mit podavaci cerpadlo v nadrzi, je slyset kdyz otocis klickem ? vymen palivak, zalej ho naftou, potom par krat zap/vyp klicek aby cerpadlo natlacilo a skousej startovat, v nouzi muzes skusit i cistic na brzdy do sani ale s mirou ! Jinak ta diag by tez neuskodila se kouknout ci neni problem taky jinde.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
predvstrik ne, akurat se kontroluje nastaveni rozvodu na VAGu (Merane hodnoty, skupina 004 a policko uplne vpravo, idealne by tam nelo byt 0.0 , odchylka +/-0.5 je ok, nad +/- 3 nebo 4 uz to ma problem chytnout)Fidorek píše:Možná to bude znít hloupě ale mam v tom těď gulášu PD se teda předvstřik neřeší a je to jen záležitost rotaček?
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
ja som menil filter a dal som ho prazdny auto chytilo a potom skapalo. Bolo treba par krat postartovat potom sa to chytlo a vynechavalo ale ked som tomu pomohol plynom tak sa to chytlo a islo to. Nic hrozne. Ak mas moznost daj do neho naftu, budes mat o starost menej.
Ja som min. rok menil na ATD zhavice, origo su tam nejake drahe tak som vybral nejake co sa davali do novsich 1,9 PD motorov BOSCH ale teraz mam pocit ze nehreju lebo po starte ide biely dym ked bolo -8°C a predtym to nerobilo.
Nema niekto skusenost, ako to je s tymi zhavicmi?
Ja som min. rok menil na ATD zhavice, origo su tam nejake drahe tak som vybral nejake co sa davali do novsich 1,9 PD motorov BOSCH ale teraz mam pocit ze nehreju lebo po starte ide biely dym ked bolo -8°C a predtym to nerobilo.
Nema niekto skusenost, ako to je s tymi zhavicmi?
Fabia 1,9 TDI ATD silver r.v. 2001 cca 100kw
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006
Fabia 1,2 12V capucino r.v. 2006