motor 1,9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No jako je možné, že když to těsnění prasklo, tak ten motor dostal hyby v tom válci, kde byla ta voda, takže možná jsou kroužky chytnuté nebo tak něco, ale už dva dny po sobě to na ten volnoběh jde pravidelněji, někdy to ještě vynechá, ale už to aji míň kouří, řekněme že v obstojných mezích, ale v úterý nebo kdy to bylo jsem to nakopl a kouřilo to jak nějaká stará Tatra. Uvidíme, budu jezdit, max se něco stane nebo to bude pořád stejné. Technickou mám ještě na rok, tak bych ještě mohl něco pojezdit, pak nevím, jestli by to přešlo přes emise
Měl jsem kolikrát dilema u uvařeného motoru vyndat písty,nebo to nechat a dát hlavu..Stalo se mi,že jsem nandal hlavu a motor byl kouřovod...majitel povídá,mě to jezdilo bezvadně,než vytekla ta voda...A ted je to hrozné a samozřejmě to vypadalo,jako bych mu motor rozbil já...Tak jsem vyndal písty a u dvou válců byly chycené kruhy..A co teď ..u starého motoru,jakmile píst vyndáš,kroužky se pootočí a dát to zpátky nemá cenu...A majitel samozřejmě nechce slyšet o pořádné opravě..atd.Takže dělat uvařené stare auto je riziko...Dokud to neběží a je to O.K. je to loterie..Ale může se to rozjezdit.... 
nepropadat panice...
No ono jako rozebírat celý motor do toho bych určitě nešel, protože ta oprava by stála víc, jak celé auto, takže jsem vyměnil jenom to těsnění. Je možné, že to povolí, jestli tam jsou připečené kroužky, jenom nemám to moc kde zahřát, denně s tím najedu tak do 10 km, někdy víc. Ještě by mě zajímalo, jestli nevíte, jaký účel plní na vstřik. čerpadle nějaký snímač plného plynu nebo co to tam je. Vedou do něho dva drátky
spotřeba
Nevím kam dotaz zařadit, koupil jsem Peugeota r.v.2000 1.9D najeto 208000. Auto chytá super nezakouří, jen ta spotřeba:-( Na dlouhou trať Strakonice Olomouc mi vychází ca6,4l což jsem byl v šoku u takového malého auta.Je to tormální? Dá se s tím něco udělat? Jakou máte spotřebu vy?Jo a to jezdím z hodně lehkou nohou.
