TDi natankoval som benzín.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tuner píše:Ještě to vylit z čerpadla a vstřik trubek a modlit se aby nebylo přidřeny čerpadlo a trysky, což je při jizdě na benzin celkem běžny.
týdně čerpám minimálně 2 špatně natankované auta a i po jízdě až do zastavení a všechny jezdí bez následků takže tak běžný to nejni..
jediný co jde hodně blbě špatně natankovat je poslední mondeo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Honza Kolář
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 led 2008, 17:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Honza Kolář »

souhlasím s Laďasem, OII dojela bez následků na čistej benzin z Prahy až do Hradce - pak ji vypnuly kvůli kraválu. Vylil se benál, nalila nafta a auto je OK. Na sluzebni OI kolegyně vzala benzin, ujela 30 km. Zase benzin vysátý a nalitá nafta a auto jede jako nikdy. Že by to ten benál vyčistil??
Kolca
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nestane se nic a když je to poměr že to nechytne tak se to jen zastaví..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
romk52
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 28 úno 2010, 17:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava, Praha, Kralův Dvůr

Příspěvek od romk52 »

Dcera na Honde Accord tiez natankovala 10l benzinu, prestrasena mi volala, ze kam to ma dat odtiahnut (prisla na to pocas tankovania). Povedal som jej aby to dotlacila do plna naftou, potom som jej dal este ochutnat VIFko (Honde, nie dcere :D ) a jazdi to uz par mesiacov bez problemu. Samozrejme to bol ten lepsi pripad, lebo cisty benzin sa vlastne do motora ani nedostal..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tuner píše:No M2T bych zrovna nepřidaval to je nejhorši olej co je, malo maže a tvoři hodně karbon ne nadarmo se mu říká zabíječ motoru. Dej jakejkoliv olej pro 2takt krom M2T. Pokud jsi natankoval oběmově max 30% benzinu do nafty je to v pohodě, jen přidej olej, pokud víc tak musíš přidat naftu a olej a nebo vyčerpat nadrž.
tuner když dáš olej stihl nebo schel do motorové pily a pak třeba a zapomeneš a přidáš znova jedna ku padesáti tak zadřeš,

zakarbonuješ kroužek a si bez komprese

stejn fachá předávkování M2T ;) miloš
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

miloši dvoutaktní motor nejni diesel tam to chodí jinak
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34041
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:miloši dvoutaktní motor nejni diesel tam to chodí jinak
dvoutaktní motor je i diesel miloš
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Například klasický SERGEJ-ruská lokomotiva , která žere jako blázen... :)
Naše slavné dráhy jí vlastní..
nepropadat panice...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jasně ale bavil jsi se o motorové pile tak to nepřevracej jinak dvoutakt 3válec naftu jsem už taky viděl...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

jericho-3 píše:Například klasický SERGEJ-ruská lokomotiva , která žere jako blázen... :)
Naše slavné dráhy jí vlastní..
Nevíš co píšeš! Poměrem spotřeba výkon to je supr motor v Německu běžně používaná loko, u nás Kocáb stěhoval Ruské vojsko tak se zrušily i Sergeje (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Proč mě biješ do hlavy..?Známý ajzponák mi vyprávěl, že přecházejí na elektro, protože by je Sergej sežral..Nebo je to TDI..?/je známo,že, dvoutakty mají již svým principem vyšší spotřebu./..Jestli je to jinak, tam mě pouč....
nepropadat panice...
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Petráš »

Většina naftových dvoutaktů je opravdu přeplňovaných,používá se mechanický pohon turba pro zajištění výplachu válců v nízkých otáčkách bez výkonu. Takže TD ano, to I nějak k Rusům ještě nedošlo :)
Díky tomu že je to dvoutakt šel výkon nahoru proto ta spotřeba. Ajzponi za sergeje zapřáhli dva vagónky a potom řvali že to moc žere. ;) To jen pro doplnění, jinak jsem vloni dovezl Citroena PICASSO s plnou nádrží naturálu,paní po natankování přejela celé Brno a stěžovala si že auto na křižovatce nedrží volnoběh,nádrž jsem vypustil natankoval plnou nafty udělal se fitr a auto jezdí dodnes bez následků.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“