svařování hliníku

Pro zákazníky, kteří hledají dobrý servis. Pište sem poptávku, někdo se Vám snad z Vašeo okolí ozve

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Bradytec píše:Sváříme trubky klimatizace až po obaly převodovek
opatrně !!! doufám že si to už někdy držel v ruce
že máš taková silná slova !!

jinak když převodovku tak na DC ;) a na trubičky na klimu si nastav mašinu na 1.2 jehlu a dej 2,4 jinak uděláš záslepku ;)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Vo vseobecnosti, ked sa zvara hlinik metodou TIG/WIG tak AC. (za urcitych specifickych podmienok sa da zvarat aj s DC ale osobne som to este nikdy v zivote neskusal). To ako zvarit trubku a prevodovku zalezi od mnoho faktorov napr. hrubky materialu, podielu primesi horcika a inych chem prvkov atd. podla toho sa nastavuju rozne parametre na masine. Dalej musis vediet ako si pripravit zvarane plochy a i. Zvaranie hlinika nieje len o tom ze si nastavis prud, predfuk a dofuk a zvaras, ale vyzaduje to velmy presne nastavenie ostatnych parametrov ako napr. frekvenciu, puls, polvlnu atd. a volbu spravneho wolframu, pridavneho materialu a takisto je velmi dolezite vediet ako si spravne nabrusit wolfram na zvaranie hlinika.

Pre lepsiu predstavu http://www.youtube.com/watch?v=uZ6772u7GbQ

taku istu masinu mame v skole ;)
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

hele tditechu teoreticky to znáš ale praxe je jiná !!!
ják chceš zavařit převodovku z kompozitu ???
zapálíš oblouk a vono pšššš a jehla v piči !!
daš to na DC bez pulzátoru a jedeš !!!!
a ejhle on aj odlévanej hliník se dá vařit "zázrak"

co se týče pulzu tak ten je tak dobrej pro lempla
kterej neumí krezbu a nebo pro borce co má HL45
a vaří 15 let a má na to školení a ví co si vůbec má nastavit
když třeba svařuje titan

co se týče tiga tak sou 2 typy svářeče tan co to má vrozený a ten co se to učí půl roku ,já sem svařoval vysokotlaký potubí , vim o čen to je ;)

hlavně kluci bachcha na hliník jak se lepne trát tak je to bomba jak ze zásuvky (noteeth) jinak tdi techu co to je za mašinu to je CAMPY -USA ???
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Bradytec
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 15 zář 2008, 18:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bradytec »

Mno musím se přiznat, spíše se pořád učím, ale když člověk pak najde to správné nasavení tak je to bomba. Jako mi to koupili hlavně kvuli klimatizacím.Serou mě ty strašné ceny za kus trubyčky s koncovkama.Pak se občas vaří nějaký hliníkový stůl atd.Ale přiznávám, že až seženu nějaké školení tak asi pojedu. Jinak mám tiga 180 AC DC
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

bombastiq píše:hele tditechu teoreticky to znáš ale praxe je jiná !!!
ják chceš zavařit převodovku z kompozitu ???
zapálíš oblouk a vono pšššš a jehla v piči !!
daš to na DC bez pulzátoru a jedeš !!!!
a ejhle on aj odlévanej hliník se dá vařit "zázrak"

co se týče pulzu tak ten je tak dobrej pro lempla
kterej neumí krezbu a nebo pro borce co má HL45
a vaří 15 let a má na to školení a ví co si vůbec má nastavit
když třeba svařuje titan

co se týče tiga tak sou 2 typy svářeče tan co to má vrozený a ten co se to učí půl roku ,já sem svařoval vysokotlaký potubí , vim o čen to je ;)

hlavně kluci bachcha na hliník jak se lepne trát tak je to bomba jak ze zásuvky (noteeth) jinak tdi techu co to je za mašinu to je CAMPY -USA ???
Pulz je nahodou pecka hlavne ak ti treba navarit tenky kus plechu na hrube, alebo zliatinu hlinika s dost velkym podielom primesi horcika. Vtedy je na nezaplatenie, len vsetko je to o nastaveni a trafit sa o toho je system pokus omyl.

Masina je od Danskeho vyrobcu Migatronic konkretne PI 250 AC/DC + modul vodneho chladenia + a vodnik Up/Down flexi horak 4m, akurat k nej nemame ten origo vozik, ale vyrobili sme si lepsi.
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Zvaranie je citliva robota a vyzaduje nielen prakticke zrucnosti,ale aj teoreticke vedomosti v dost velkom rozsahu(pridavne materialy,ochranne plyny,priprava zvarovych ploch atd.Pracujem v zahranici(zvaranie,strojarstvo) a poznam 3 druhy zvaracov: 1.taky co vie zvarat 2: taky co nevie zvarat,ale rad si da poradit a 3. taky co nevie zvarat,mudruje a hovno sa tomu rozumie,to je ta najhorsia kombinacia :roll:

Tolko moje skusenosti v skratke :)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

jj přesně tak
jinak taková perlička kdyz vaříte slabí plechy hliníku tak je lepší dát si jehlu 2,4 a na mašině nastavit 1,6 dělá pak menší kanilu
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Bradytec píše:Mno musím se přiznat, spíše se pořád učím, ale když člověk pak najde to správné nasavení tak je to bomba. Jako mi to koupili hlavně kvuli klimatizacím.Serou mě ty strašné ceny za kus trubyčky s koncovkama.Pak se občas vaří nějaký hliníkový stůl atd.Ale přiznávám, že až seženu nějaké školení tak asi pojedu. Jinak mám tiga 180 AC DC
180 Amper je na obal prevodovky malo alebo masina ide dost na doraz ;)
samozrejme niektore casti s predohrevom

Neni to sranda hlinik je dost citliva robota,nehovoriac o tom,ze ked sa zvarenec pokazi alebo dokruti,tak je viac skody jak uzitku a je zarobene ;) Mam TIG aj na AC svoj doma v dielni...stale je to o učení
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
b--max
Přispěvovatel
Příspěvky: 531
Registrován: 14 úno 2007, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od b--max »

chlapci otazkla zni kolik uctujete za 1cm svaru?nebo jak ustujete svarovani hliniku-nerezu?mam zamecnickou dilnu a zabyvam se ruznym svarovanim a porad se nekde hadam se zakazniky o cenach,ma nekdo nejaky tip?
zaciname tam-kde jini konci
Uživatelský avatar
Warlockvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 10 bře 2009, 20:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia,okolie Nové Mesto n/V

Příspěvek od Warlockvw »

Ono tazko povedat kolko je dobra cena na zvaranie AL,vo firmach su ceny aj 700 aj 800 Kč na hodinu,ale vedia,ze tie prachy dostanu,ked maju stalu robotu a zakaznika co im to samozrejme zaplati.Doma taka cifra neobstoji samozrejme-nemame taku reziu atd.Myslim,ze 13-15 eur/hod je slusna cena...no a s tymi centimetrami zvaru to je tazke pocitanie,treba sa na to pozriet ako na celok: priprava,cistenie,odmastovanie popripade predohrev zvarenca,dohrev
a samotne zvaranie.Netreba okradat,ale zase robit nieco skoro zadarmo nema zmysel ;)
Profesionálne zváranie TIG-AC/DC,opravy zváraním auto-moto dielov-ocel,nerez,hliník.Zákazková kovovýroba

Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 4x4,74 kW,ATD,6-ti kvalt-repas prevodovky od p.Ivan Sixta
Odpovědět

Zpět na „Poptávka - hledám servis/zaměstnance“