Ford Galaxy TDI 1Z 66KW 1996 -j2 válce-bílý kouř-VYŘEŠENO!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak počkej do jara ;) miloš
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A když při běhu povolíš trubku na tom válci, co nejde /nebo obou/, udrží se to když přidáš a přestane to bíle kouřit..? A co řemenice, neháže..?A kdyby ti čerpadlo neotevřelo trysky, tak tam nemá co být nespálená nafta/ve výfuku/
nepropadat panice...
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Ano s čerpadlem to je pravda,ale teď jsem dal trysky a je toto samé a problém je ten že Supervag hlásí chybu snímače teploty paliva.Je tam -29,7°C a valí to tam 30 mg nafty na volnoběh...je logické že to jede na sytič a proto to nejde za plynem!Dá se ten snímač spravit?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

ThrashTheTrash píše:Ano s čerpadlem to je pravda,ale teď jsem dal trysky a je toto samé a problém je ten že Supervag hlásí chybu snímače teploty paliva.Je tam -29,7°C a valí to tam 30 mg nafty na volnoběh...je logické že to jede na sytič a proto to nejde za plynem!Dá se ten snímač spravit?
:)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zdeněk M píše:
ThrashTheTrash píše:Ano s čerpadlem to je pravda,ale teď jsem dal trysky a je toto samé a problém je ten že Supervag hlásí chybu snímače teploty paliva.Je tam -29,7°C a valí to tam 30 mg nafty na volnoběh...je logické že to jede na sytič a proto to nejde za plynem!Dá se ten snímač spravit?
:)
A jak prosím??:-)Děkuji
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Sundej víko na hlavě čerpadla a je tam pod dvouma šroubkama tuším torx 15 a vyměnit.
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

to same? to znamena ze este stale to huli na bielo? voda nemizne predpokladam, si sa uz pozeral na predvstrek?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Takže trysky OK,čidlo jsem vyměnil,dal jsem tam kus odporu :-) a ukazuje to 25°C ale problém je ten že čerpadlo dává pořád 30mg dávku nafty!A předvstřik je OK,ale zajímavé je že kdy d ám diagnostiku akčních členů,tak první na ráně je ventil počátku vstřiku...jak pustím test,motor se zastaví.A pokud motor natočím tak packuje pořád na 2 až 3 válce,protože podle mě je v hajzlu čerpadlo a motor se topí v naftě,pokud mu přižhavím na volnoběh,motor se začne sklidňovat...muj verdikt je čerpadlo KO...děkuji za vaše super názory:-) moc mi pomohli!Děkuji vám :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

už jsem si vrazil potenciometr na piny tuším 4 a 7 a polaboroval s teplotou paliva že by to způsobilo nějaké hulení nebo chod na dva válce to nikoliv,


pokud jsou v pořádku trysky a dělá to jen když mrzne tak bych zvažoval možnost že mrzne voda v hadroštelech ;)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= zkus napsat jánošíkovi

stalo se mi že jsem bral z opravy hlavu a borec mi říká v hydroštelech byla voda ;) miloš
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

slovacek.milos píše:už jsem si vrazil potenciometr na piny tuším 4 a 7 a polaboroval s teplotou paliva že by to způsobilo nějaké hulení nebo chod na dva válce to nikoliv,


pokud jsou v pořádku trysky a dělá to jen když mrzne tak bych zvažoval možnost že mrzne voda v hadroštelech ;)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= zkus napsat jánošíkovi

stalo se mi že jsem bral z opravy hlavu a borec mi říká v hydroštelech byla voda ;) miloš
Toto je drarhocená rada,ale já to auto teď měl den v dílně a je ohřátý,mám tam 15°C a furt to jede na 2-3 válce...jde tam prostě 30mg paliva na volnoběh a tím se to hltí a nestíhá to spalovat....co na to ostatní??jinak děkuji za info o hydrách,protože ten olej je jako voda :-D,mrknu na to ještě :-)ale komprese je 27 atmosfer a měřil jsem to na motoru a stál venku v minus 10,tak to by jinak byla komprese mizivápokud by to zůstávalo viset,ne? :-)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

ThrashTheTrash píše:
slovacek.milos píše:už jsem si vrazil potenciometr na piny tuším 4 a 7 a polaboroval s teplotou paliva že by to způsobilo nějaké hulení nebo chod na dva válce to nikoliv,


pokud jsou v pořádku trysky a dělá to jen když mrzne tak bych zvažoval možnost že mrzne voda v hadroštelech ;)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= zkus napsat jánošíkovi

stalo se mi že jsem bral z opravy hlavu a borec mi říká v hydroštelech byla voda ;) miloš
Toto je drarhocená rada,ale já to auto teď měl den v dílně a je ohřátý,mám tam 15°C a furt to jede na 2-3 válce...jde tam prostě 30mg paliva na volnoběh a tím se to hltí a nestíhá to spalovat....co na to ostatní??jinak děkuji za info o hydrách,protože ten olej je jako voda :-D,mrknu na to ještě :-)ale komprese je 27 atmosfer a měřil jsem to na motoru a stál venku v minus 10,tak to by jinak byla komprese mizivápokud by to zůstávalo viset,ne? :-)
A SZ víš co znamená?
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Tomas.cz píše:Sundej víko na hlavě čerpadla a je tam pod dvouma šroubkama tuším torx 15 a vyměnit.
čidlo je nahrazeno odporem a ukazuje +25 °C ale motor neustále kouří a packuje na 2-3 válce a NEJDE ZA PLYNEM a volnoběžná dávka je 30mg.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Ještě dodám že to píše chybu ventilu přerušení paliva...zkrat na kostru...ale to bych neviděl tak tragicky,nebo pokud se mejlím,budu rád za opravu :-)
vena
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 28 lis 2006, 22:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od vena »

Nemáš vymačkané rozvod kolo na klice na klínku?
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

vena píše:Nemáš vymačkané rozvod kolo na klice na klínku?
Dobrá otázka...zkoušel jsem nějak hýbat za řemenici kliky,ale nic jsem nepoznal.Jak se to přesně dělá?Děkuji :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“