Výfuk TDI-zvuk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
zajimalo by mne jestli ma nedko vudec zjistene jestli takovy vyfuk ma nejaky prinost pro vyplach motoru.aby to nebylo jen o zvuku a pak tam mate -10 ps a prubeh na houby.
o zvuk mi vubec nejde.uz delsi dobu uvazuju nad vyrobou zadni casti vyfuku protoze tu mam porad serivou a vykon mam 250 ps.jen ze problem je v tom ze nechci aby mi ve 200 km/h praskla s toho kravalu hlava.
o zvuk mi vubec nejde.uz delsi dobu uvazuju nad vyrobou zadni casti vyfuku protoze tu mam porad serivou a vykon mam 250 ps.jen ze problem je v tom ze nechci aby mi ve 200 km/h praskla s toho kravalu hlava.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
nie je to diesel ale vyladena skoda od 2:10 super zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=O7XecddY ... re=related
Mercdes C cdi
marena tdi píše:zajimalo by mne jestli ma nedko vudec zjistene jestli takovy vyfuk ma nejaky prinost pro vyplach motoru.aby to nebylo jen o zvuku a pak tam mate -10 ps a prubeh na houby.
o zvuk mi vubec nejde.uz delsi dobu uvazuju nad vyrobou zadni casti vyfuku protoze tu mam porad serivou a vykon mam 250 ps.jen ze problem je v tom ze nechci aby mi ve 200 km/h praskla s toho kravalu hlava.
Tak to skus změřit , jakej máš tlak pod autem na plnej knedlík v těch 200kmh
Řekl bych že to bude měřitelní
PS . 5ka závit do trubky, hadička zavřít do dveří a tradá...
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ja mit penize nazbyt, tak resim vyfuk podstatne jinacim zpusobem. Skoly na to nemam, nicmene nechce se mi verit, ze to, jak to ladej zde uvadene firmy, tak ze to delaji tak peclive. Jde vicemene jen o tlak a rychlost spalin - oboji se meni v souvislosti s ochlazovanim ... tak tomu pomoct. Mno a jen opakuji: pochybuji, ze se s tim tak "serou" 
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ide mu to fajne, ale čo pozerám, tak to je nejaká striekačka s ECU, origo s webrami a troma kablikmi v motorovom priestore je to ešte lepšie. kamarát má 130RS a ten motor má v tom nenormálny, do otáčok to ide jak motorka. a čo sa týka zvuku, tak mu to nijak nereve, s ľudským tlmičom je to v pohode.dolar100 píše:nie je to diesel ale vyladena skoda od 2:10 super zvukhttp://www.youtube.com/watch?v=O7XecddY ... re=related
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Vicemene souhlas, nicmene kdyz mas dlouhej vyfuk, je treba udelat kompromisem mezi tim, co jsem zminil ... ikdyz mas "jen trubku". Je to o prumerech, tlacich, teplotach atd. ... rikam, mit penize navic, cas a zvedak, tak si hraju ... takhle mohu jen doufat, ze mu moc nebranim.Míšánek píše:...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ano o průměrech to trochu je - teda jestli je to to samé jako u turbobenzínu (což si myslim že jo)Forest píše:Vicemene souhlas, nicmene kdyz mas dlouhej vyfuk, je treba udelat kompromisem mezi tim, co jsem zminil ... ikdyz mas "jen trubku". Je to o prumerech, tlacich, teplotach atd. ... rikam, mit penize navic, cas a zvedak, tak si hraju ... takhle mohu jen doufat, ze mu moc nebranim.Míšánek píše:...
Už si přesně nepamatuju čísla a jesem líný je hledat takže jenom jednoduše ve zkratce - downpipe by měla být o něco tlustší a pak trubka až dozadu, pokud možno s co nejméně ohybama, o něco tenší.
Kua já snad i ty čísla někde najdu, takto tp zní hrozně debilně
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ja si myslim, ze to sem zapada a Ty alespon vis co a jak. Jinak ja mam stazenou jednu sikovnou knizku v anglictine, kde jsou presne uvedena cisla jaky prumer na jaky vykon, nicmene je to vztazeno na turbobenziny, takze by bylo treba vypocitat nejaky koeficient, ktery by zajistil smerodatnost techto cisel i pro diesely.Míšánek píše:Kua já snad i ty čísla někde najdu, takto tp zní hrozně debilně
Jinak se mi hrozne libi, co jsi zminil o downpipe ... kdyz s tim pred lety prisel Sting a ja si dovolil toto pouziti obhajovat, byl jsem ukrizovan
Ja mam downpipe 90mm (100? nejsem si jist), nasledne 75mm do vlnovce a 70mm az dozadu. Povazuji to za decentne predimenzovane, nicmene pocitam s dalsim vyvojem, takze ciste preventivni myslenka na budoucnost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No je to opravdu trochu víc, ale myslím si, že základ je správnýForest píše:
Ja mam downpipe 90mm (100? nejsem si jist), nasledne 75mm do vlnovce a 70mm az dozadu. Povazuji to za decentne predimenzovane, nicmene pocitam s dalsim vyvojem, takze ciste preventivni myslenka na budoucnost.
a pritom u atmosfery vyfuk znamena kludne +-50NMMíšánek píše:No je to opravdu trochu víc, ale myslím si, že základ je správnýForest píše:
Ja mam downpipe 90mm (100? nejsem si jist), nasledne 75mm do vlnovce a 70mm az dozadu. Povazuji to za decentne predimenzovane, nicmene pocitam s dalsim vyvojem, takze ciste preventivni myslenka na budoucnost.Tím, že jsou ty průměry o něco větší se nic moc neposere podle mě. Dyť je to turbomotor a já si stále stojim za tim, že výfuk je to poslední, co by se výkonostního hlediska mělo u přeplňovaných motorů řešit
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Promin mi tu drsnou uprimnost, ale to je dobre mimo misugabo00000 píše:a pritom u atmosfery vyfuk znamena kludne +-50NM
Se neboj, ze spatnym (chapej uzkym, hodne clenitym, ucpanym) vyfukem na TDI nepujde sundat vyrazne vic.
@Míšánek: vsak ja to vim, ze je to tak, ikdyz si dovolim nesouhlasit s tim, ze by vyfuk nebylo treba resit. Asi najdu tu publikaci, abych Te presvecil. Navic ja jsem ten vyfuk koncipoval takto i proto, aby velke turbo pred svym nastupem nadmerne nebrzdilo to male.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Brouk-T5 píše:jestli muzu tak tady mate muj zvukjen roura .... pri jizde lehka noha to jede tise zadny problem .
http://www.youtube.com/watch?v=YFhW7JL6Fks
pěknej zvůček