Výfuk TDI-zvuk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

zajimalo by mne jestli ma nedko vudec zjistene jestli takovy vyfuk ma nejaky prinost pro vyplach motoru.aby to nebylo jen o zvuku a pak tam mate -10 ps a prubeh na houby.
o zvuk mi vubec nejde.uz delsi dobu uvazuju nad vyrobou zadni casti vyfuku protoze tu mam porad serivou a vykon mam 250 ps.jen ze problem je v tom ze nechci aby mi ve 200 km/h praskla s toho kravalu hlava.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

jen co nasadim keramickou lamelu(odesla organika) tak jdu znovu na mereni vykonu...pak sem hodim info jak se pohnul vykon a prubeh
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

nie je to diesel ale vyladena skoda od 2:10 super zvuk :-Dhttp://www.youtube.com/watch?v=O7XecddY ... re=related
Mercdes C cdi
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

marena tdi píše:zajimalo by mne jestli ma nedko vudec zjistene jestli takovy vyfuk ma nejaky prinost pro vyplach motoru.aby to nebylo jen o zvuku a pak tam mate -10 ps a prubeh na houby.
o zvuk mi vubec nejde.uz delsi dobu uvazuju nad vyrobou zadni casti vyfuku protoze tu mam porad serivou a vykon mam 250 ps.jen ze problem je v tom ze nechci aby mi ve 200 km/h praskla s toho kravalu hlava.

Tak to skus změřit , jakej máš tlak pod autem na plnej knedlík v těch 200kmh :roll:

Řekl bych že to bude měřitelní :D

PS . 5ka závit do trubky, hadička zavřít do dveří a tradá...
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ja mit penize nazbyt, tak resim vyfuk podstatne jinacim zpusobem. Skoly na to nemam, nicmene nechce se mi verit, ze to, jak to ladej zde uvadene firmy, tak ze to delaji tak peclive. Jde vicemene jen o tlak a rychlost spalin - oboji se meni v souvislosti s ochlazovanim ... tak tomu pomoct. Mno a jen opakuji: pochybuji, ze se s tim tak "serou" :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

co se výfuku týče, tak u přeplňovaných motorů je to jednoduché - cesta nejmenšího odporu, tzn. trubka.

U atmosfer je to podstatně složitější, poněvadž atmosférické motory potřebují k co nejlepšímu výplachu spalovacího prostoru určité protitlaky ve výfukovém traktu
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

dolar100 píše:nie je to diesel ale vyladena skoda od 2:10 super zvuk :-Dhttp://www.youtube.com/watch?v=O7XecddY ... re=related
ide mu to fajne, ale čo pozerám, tak to je nejaká striekačka s ECU, origo s webrami a troma kablikmi v motorovom priestore je to ešte lepšie. kamarát má 130RS a ten motor má v tom nenormálny, do otáčok to ide jak motorka. a čo sa týka zvuku, tak mu to nijak nereve, s ľudským tlmičom je to v pohode.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Míšánek píše:...
Vicemene souhlas, nicmene kdyz mas dlouhej vyfuk, je treba udelat kompromisem mezi tim, co jsem zminil ... ikdyz mas "jen trubku". Je to o prumerech, tlacich, teplotach atd. ... rikam, mit penize navic, cas a zvedak, tak si hraju ... takhle mohu jen doufat, ze mu moc nebranim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Forest píše:
Míšánek píše:...
Vicemene souhlas, nicmene kdyz mas dlouhej vyfuk, je treba udelat kompromisem mezi tim, co jsem zminil ... ikdyz mas "jen trubku". Je to o prumerech, tlacich, teplotach atd. ... rikam, mit penize navic, cas a zvedak, tak si hraju ... takhle mohu jen doufat, ze mu moc nebranim.
Ano o průměrech to trochu je - teda jestli je to to samé jako u turbobenzínu (což si myslim že jo)

Už si přesně nepamatuju čísla a jesem líný je hledat takže jenom jednoduše ve zkratce - downpipe by měla být o něco tlustší a pak trubka až dozadu, pokud možno s co nejméně ohybama, o něco tenší.

Kua já snad i ty čísla někde najdu, takto tp zní hrozně debilně :-D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Míšánek píše:Kua já snad i ty čísla někde najdu, takto tp zní hrozně debilně :-D
Ja si myslim, ze to sem zapada a Ty alespon vis co a jak. Jinak ja mam stazenou jednu sikovnou knizku v anglictine, kde jsou presne uvedena cisla jaky prumer na jaky vykon, nicmene je to vztazeno na turbobenziny, takze by bylo treba vypocitat nejaky koeficient, ktery by zajistil smerodatnost techto cisel i pro diesely.

Jinak se mi hrozne libi, co jsi zminil o downpipe ... kdyz s tim pred lety prisel Sting a ja si dovolil toto pouziti obhajovat, byl jsem ukrizovan 8)

Ja mam downpipe 90mm (100? nejsem si jist), nasledne 75mm do vlnovce a 70mm az dozadu. Povazuji to za decentne predimenzovane, nicmene pocitam s dalsim vyvojem, takze ciste preventivni myslenka na budoucnost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Forest píše:
Ja mam downpipe 90mm (100? nejsem si jist), nasledne 75mm do vlnovce a 70mm az dozadu. Povazuji to za decentne predimenzovane, nicmene pocitam s dalsim vyvojem, takze ciste preventivni myslenka na budoucnost.
No je to opravdu trochu víc, ale myslím si, že základ je správný ;) Tím, že jsou ty průměry o něco větší se nic moc neposere podle mě. Dyť je to turbomotor a já si stále stojim za tim, že výfuk je to poslední, co by se výkonostního hlediska mělo u přeplňovaných motorů řešit
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

Míšánek píše:
Forest píše:
Ja mam downpipe 90mm (100? nejsem si jist), nasledne 75mm do vlnovce a 70mm az dozadu. Povazuji to za decentne predimenzovane, nicmene pocitam s dalsim vyvojem, takze ciste preventivni myslenka na budoucnost.
No je to opravdu trochu víc, ale myslím si, že základ je správný ;) Tím, že jsou ty průměry o něco větší se nic moc neposere podle mě. Dyť je to turbomotor a já si stále stojim za tim, že výfuk je to poslední, co by se výkonostního hlediska mělo u přeplňovaných motorů řešit
a pritom u atmosfery vyfuk znamena kludne +-50NM
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

gabo00000 píše:a pritom u atmosfery vyfuk znamena kludne +-50NM
Promin mi tu drsnou uprimnost, ale to je dobre mimo misu :roll:

Se neboj, ze spatnym (chapej uzkym, hodne clenitym, ucpanym) vyfukem na TDI nepujde sundat vyrazne vic.

@Míšánek: vsak ja to vim, ze je to tak, ikdyz si dovolim nesouhlasit s tim, ze by vyfuk nebylo treba resit. Asi najdu tu publikaci, abych Te presvecil. Navic ja jsem ten vyfuk koncipoval takto i proto, aby velke turbo pred svym nastupem nadmerne nebrzdilo to male.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Jasně, já přesvědčovat nepotřebuju :) Jenom řikám, že u mě má výfuk tu nejmenší prioritu co se týče performance úprav u přeplňovaného motoru. Jinak literaturu k tomu si i přes to rád přečtu ;)

Ty máš TDi dvoustupňově přeplňované? :o Hod nějaké foto, link nebo se trochu rozepiš. Zní to docela zajímavě
Toledos
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toledos »

Brouk-T5 píše:jestli muzu tak tady mate muj zvuk :-) jen roura .... pri jizde lehka noha to jede tise zadny problem .

http://www.youtube.com/watch?v=YFhW7JL6Fks

pěknej zvůček :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“