Výfuk TDI-zvuk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Míšánek píše:Ty máš TDi dvoustupňově přeplňované? :o Hod nějaké foto, link nebo se trochu rozepiš. Zní to docela zajímavě
Ano, sekvence, ne compound. Fota se nedockas, na veskere informace bylo uvaleno informacni embargo z duvodu mozneho vyuziti jako produktu Dieselpoweru. Nezlob se prosim a ber to bez zbytecnych emoci.

Vice pres PM (plati pro vsechny), nechci to tu zbytecne rozmazavat, protoze se najdou lide, ktere to z pro me neznameho duvodu popuzuje.

Rozhodne jen zopakuji: turbo dokaze byt velice efektivnim tlumicem hluku a v twin setupu neni treba pro prijatelne tichy projev jakehokoliv tlumice.
Naposledy upravil(a) Forest dne 16 led 2011, 13:12, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Tomu věřím. Dyť už i single turbo variace ve spojení spole s trubkou až dozadu jsou relativně tiché.... ...na mě teda :-D


Jinak tě chápu, to je asi jasné. Holt know-how je know-how no...
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Mam chip ve fábii a chystám se právě na výfuk, chci si ho udělat podle starého vzoru,(vyndat celý výfuk a vytvořit tím vlastně věrnou kopii z nerezu, bez katu,jen s origo tlumičem,nechci aby to tolik řvalo,protože vozim lidi kámoše do školy a nechci byt za exota,měl by někdo návrh jinej? jak co udělat,aby bylo dobře? nebo musim zpět na chip a vychytat i ostatní mouchy.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

zero1724 píše:Mam chip ve fábii a chystám se právě na výfuk, chci si ho udělat podle starého vzoru,(vyndat celý výfuk a vytvořit tím vlastně věrnou kopii z nerezu, bez katu,jen s origo tlumičem,nechci aby to tolik řvalo,protože vozim lidi kámoše do školy a nechci byt za exota,měl by někdo návrh jinej? jak co udělat,aby bylo dobře? nebo musim zpět na chip a vychytat i ostatní mouchy.
tak ho udelej uplne stejnej,akorat nerez,,,a bez katu,tak jak uz si psal,rvat to nebude,a mas pokoj
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše:...
Promin mi muj nechapavy dotaz, ale co tim ziskas? To uz je ten vyfuk v haji nebo mas na nej kupce? Proc proste jen nevezmes soucasny vyfuk, nekuchnes kat, nevlozis do nej pruchozi trubku, nezavaris a nedas zpet? Pripadne jen neriznes kat a misto nej nedas trubku? Jde o to, ze tim defacto nic neziskas a pritom za to utratis slusnou palku (wallbash)

Ja nevim, kdyz uz bych ho delal cely, tak bych ho udelal alespon vetsi, precijen mas chip, tak by mu to mohlo pomoct.

Treba jsem to spatne pochopil, kdyztak prosim o vysvetleni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

jde mi o to, že za čas chci jít do vyššího výkonu cca 160-180k. celej vejfuk,chtěl jsem si udělat výfuk, abych ho pak mohl před technickou (kvuli emisim) vyjmout, popřípadě tedy mohu místo katu dát jen rovnou trubku,nevim jestli se tim mám zdržovat,nebo se na to vybodnout. Proto se ptám;)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

zero1724 píše:jde mi o to, že za čas chci jít do vyššího výkonu cca 160-180k. celej vejfuk,chtěl jsem si udělat výfuk, abych ho pak mohl před technickou (kvuli emisim) vyjmout, popřípadě tedy mohu místo katu dát jen rovnou trubku,nevim jestli se tim mám zdržovat,nebo se na to vybodnout. Proto se ptám;)
ehm, na emisich se mera dymivost :) na emise se ti kazdy vysere
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mno tak ale v tom pripade, kdyz chces jit s vykonem vys, tak je absolutni nesmysl delat identicky vyfuk jako je serie.

A vyfuk si udelej komplet a na technickou pak jen prehazuj za serii.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

tedka jsem nekolikrát jel na ME s vozem BEZ katu,bud byl uplne pryc nebo jen vykuchanej a zavarenej z vrchu a proslo to napsrosto v pohode
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

což to ano,já jsem chtěl větší,ale nevím,jestli už od svodů,nebo stačí větší průměr od vlnovce. cca 60mm normálně jsem si právě chtěl nechat udělat výfuk, aby byl stejně ohnutý jako sériový, s větším průměrem,
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

od turba
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

wr8 píše:tedka jsem nekolikrát jel na ME s vozem BEZ katu,bud byl uplne pryc nebo jen vykuchanej a zavarenej z vrchu a proslo to napsrosto v pohode

no jo,ME v pohodě,ale TK tam uz nepusti (noteeth)
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

oboji bez jedinyho problemu a bez podmazavaní
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Podle mě je fakt nesmysl dělat výfuk z nerezu - vliv na výkon 0, změna zvuku oproti normálnímu materialu taky žádná a finanční náročnost značná. Nemluvě o tom, že si člověk ještě musí pořídit flašku Argonu a nerez drát do Cočka, aby to trochu mělo smysl a nezačlo hnít ve svárech. Jediná výhoda je velká životnost, ale myslím si, že finančně furt vyjde líp nabouchat dolů trubky a co pět let to nějak polepit než řešit nerez. A vidět to taky nejde, tak co
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

wr8 píše:oboji bez jedinyho problemu a bez podmazavaní
tak to mi rekni kam na tu technickou jezdis,,,ja z toho mam bobky jak svina ze me nepusti,misto katu mam rouru
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“