Ford Galaxy TDI 1Z 66KW 1996 -j2 válce-bílý kouř-VYŘEŠENO!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Čau a de mít vstřiky venku z hlavy na trubkách a zatočit abys viděl že práší ok i když byli na kontrole? Jinak bych podezdříval komprezi, ale tu si taky měřil...možná bych vymet sání nebo i svody. Nevim kolik je správná dávka ale to může dělat kdejaký čidlo teploty.....Určitě toho víš víc než já, a žhavení nežhavení zaměřil bych se nato proč jeden válec spaluje a druhej ne aby byl vzduch nafta tlak a volnej výfuk....netlakuje to vodu či olej? Jinak bych popřemýšlel o sundání hlavy.
Ale přeju ti abys to opravil co nejdřív za co nejmenší kačky :)
....320cd
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

A6TDI píše:omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Řj musím teprve najít,zítra budu řešit svorkovnice na čerpadle a musím zjistit zda to jde do řj motoru,takže tak,pokud víte kde se řj nachází,bylo by to super.
Naposledy upravil(a) ThrashTheTrash dne 21 led 2011, 23:41, celkem upraveno 1 x.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

rehak6co píše:Čau a de mít vstřiky venku z hlavy na trubkách a zatočit abys viděl že práší ok i když byli na kontrole? Jinak bych podezdříval komprezi, ale tu si taky měřil...možná bych vymet sání nebo i svody. Nevim kolik je správná dávka ale to může dělat kdejaký čidlo teploty.....Určitě toho víš víc než já, a žhavení nežhavení zaměřil bych se nato proč jeden válec spaluje a druhej ne aby byl vzduch nafta tlak a volnej výfuk....netlakuje to vodu či olej? Jinak bych popřemýšlel o sundání hlavy.
Ale přeju ti abys to opravil co nejdřív za co nejmenší kačky :)
Komprese je 27atm,takže cajk,vstřiky venku byly,a jeden má novou špičku a zbytek byl OK,takže je problém v tom že čerpadlo dává 23 mg,ale poč???

Jinak sání mám dole,vyčištěný,bl tam bordel to byl děs a startuju to bez sání,což nemá podle mě vliv na to že to nejede na volnoběh a nejde to za plynem.POkud se pletu,opravte mě!Děkuji.Voda a olej je v normálu,nic neutíka a netlakuje!Nemám důvod hlavu dávat doůl,když je komprese OK.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

ThrashTheTrash píše:
A6TDI píše:omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Řj musím teprve najít,zítra budu řešit svorkovnice na čerpadle a musím zjistit zda to jde do řj motoru,takže tak,pokud víte kde se čj nachází,bylyo by to super.
Za budíkama.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Zdeněk M píše:
ThrashTheTrash píše:
A6TDI píše:omlouvám se že tady krknu nesmysl ale co řj ?
Řj musím teprve najít,zítra budu řešit svorkovnice na čerpadle a musím zjistit zda to jde do řj motoru,takže tak,pokud víte kde se čj nachází,bylyo by to super.
Za budíkama.

Děkuji za pomoc.Fakt si nevím rady,po čem tak asi jít?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kostru musíš měžit žárovkou, co tam čtu ta že po opravě padající nafty tošlo v teple, nikde neštu jestli jsi zkoušel kanystr do čerpadla napřímo, prostě jen vyloučit palivovou soustavu, já li udělal nadrž s ac pumpou dá se to zavěstit před auto, ještě potřebuji nějaké čerpadlo abych mohl tahat nastu u čerpadla s měřákm podtlaku a vracet ji do nádrže,


třeba ted jsem dělal jumpra nějaké paka rozmontovli celý motor dali na opravu turbo, půlku věcí postráceli, někdy to nešlo nastartovat, někdy netahlo, jindy jelo na tři válce,

na mimotělní oběh jumpr jel jak drak, otevřel jsem víčko do nádrže a ššššššššššššš
;) miloš
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Abys nedopadls takto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=23

Motor taky bílý kouř, tlaky OK, ale ojnice KO
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Kec píše:Abys nedopadls takto http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=23

Motor taky bílý kouř, tlaky OK, ale ojnice KO
Dobré rady zde jsou,ale nesedí mi to ta vstřikovací dávka,já mam 23mg oni okolo 6mg.
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Tak pohni hlavou čerpadla tak abys měl taky cca 4mg a uvidíš co to bude dělat. Kdo ví co kdo s tím čerpadlem dělal
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Kec píše:Tak pohni hlavou čerpadla tak abys měl taky cca 4mg a uvidíš co to bude dělat. Kdo ví co kdo s tím čerpadlem dělal
Asi to tak dopadne,já to proměřím až do řj motora,uvidiím na co příjdu a pak s tím pohnu a bude!
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

slovacek.milos píše:kostru musíš měžit žárovkou, co tam čtu ta že po opravě padající nafty tošlo v teple, nikde neštu jestli jsi zkoušel kanystr do čerpadla napřímo, prostě jen vyloučit palivovou soustavu, já li udělal nadrž s ac pumpou dá se to zavěstit před auto, ještě potřebuji nějaké čerpadlo abych mohl tahat nastu u čerpadla s měřákm podtlaku a vracet ji do nádrže,


třeba ted jsem dělal jumpra nějaké paka rozmontovli celý motor dali na opravu turbo, půlku věcí postráceli, někdy to nešlo nastartovat, někdy netahlo, jindy jelo na tři válce,

na mimotělní oběh jumpr jel jak drak, otevřel jsem víčko do nádrže a ššššššššššššš
;) miloš

Měl jsi v podstatě pravdu!Dal jsem to teď na kanystr a ono to jede.Reaguje na plyn,předvstřik jsem doladil ,mašina jede jak má.Pokud to zapojím zpět na nádrž,tak to packuje,nejede a je tam těch 23 mg v bloku nam hodnot 01.Pokud tam dám kanystr s čistou naftou,jede to v pohodě.Takže je hovno ale uplny hovno po naftě!Smrdí to nějakým sajrajtem.Když jsem oddělal sedačku a mrkl do nádže,tak jako nic v nádrži kromě paliva není,ale prostě na to palivo to nejede!Takže čerpadlo se asi měnit nemuselo,ale to je jedno.Teď vytankuju nádrž,dám tam 10 l čisté nafty a auto jede.Takže probleém snad vyřešen a nemělo by mě nic už překvapit!Jen nechápu i kdyy tam byl benál,tak to musí jet,ale proč t píše že tam se vstřikuje 23 mg a nejede to do doby než nažhavím???To mě zaráží!
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Jinak je třeba poděkovat všem co se podíleli na řešení problému.Ještě jednou děkuji za vaše rady a nápady!Moc mi to pomohlo :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“