zamavaj im a skus iny servisferda25 píše:Mám staré budíky a staré klíče, oboje funguje a prý nemůžou v servise Vasem přizpůsobit tu starou jednotku ECU. Nedokážou změnit VIN dle poslední informace.
Přizpůsobení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Tak ještě není konec, auto sice jezdí, ale ECU jednotka motoru mi píše 2 chyby: překročena hodnota kontrolního součtu: 19553 - chyba v kontrolním součtu P3097-001 - horní mez překročena + chyba: 17851 - potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G212): signal prilis maly P1443 - 002 - dolni hranice prekrocena. Může někdo poradit. Po vyndání pojistky EGR ventilu je slyšet, že pracuje. Nic víc mě nenapadá...Ta chyba kontrolního součtu tam skočí až po třetím nastartování od smazání všech chyb(ta chyba: potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu nejde smazat). No vlastně jo, když se na jednotku připojím při vyplém zapalování přes K-Line. Tak prosím poraďte. Jinak readiness motoru: 1110 0101.
Na staré jednotce to žádný problém nepsalo, že by to všechno dělal ten EGR ventil je taky na nějakém CANu???
Na staré jednotce to žádný problém nepsalo, že by to všechno dělal ten EGR ventil je taky na nějakém CANu???
Přišel mi dnes třítlačítkový klíč od Jastera 1J0 a chtěl bych jej zprovoznit. Pročetl jsem snad všechna témata, ale jsem z toho víc zmatenej než předtím.
Mám octávku r.v. 2003 s originál dvěma sklopnými klíči s dálkáčem. Mám i originál plastový blbinec s kódy (asi piny klíčků).
A teď k dotazům:
Je potřeba rozebrat starý a nový klíč a přemístit imo tyčinku, nebo se přizpůsobí jen přes vag?
Jak to vlastně tedy přizpůsobit, aby mi třítlačítkový dálkáč fungoval a hlavně abych také mohl využívat otevírání samotného kufru středovým tlačítkem + stahování oken dálkou.
Našel jsem tu mnoho postupů jak na to a kdo ví, který je ten správný.
Prosím tedy o nějaký přesný návod jak co udělat, aby to fungovalo.
Moje auto by již snad mělo mít komfortku 3 generace a samozřejmě tam jde dost ěcí po canu. Mám k dispozici usb kkl kabel a vag 304.
Jo a chtěl bych, aby mi nejlépe zůstaly ty dva klíčky co mám pro strýčka příhodu a já teď používal ten nový. Snad se to tedy celé nějak nepřekóduje, že by ty staré přestaly fungovat.
Díky
Mám octávku r.v. 2003 s originál dvěma sklopnými klíči s dálkáčem. Mám i originál plastový blbinec s kódy (asi piny klíčků).
A teď k dotazům:
Je potřeba rozebrat starý a nový klíč a přemístit imo tyčinku, nebo se přizpůsobí jen přes vag?
Jak to vlastně tedy přizpůsobit, aby mi třítlačítkový dálkáč fungoval a hlavně abych také mohl využívat otevírání samotného kufru středovým tlačítkem + stahování oken dálkou.
Našel jsem tu mnoho postupů jak na to a kdo ví, který je ten správný.
Prosím tedy o nějaký přesný návod jak co udělat, aby to fungovalo.
Moje auto by již snad mělo mít komfortku 3 generace a samozřejmě tam jde dost ěcí po canu. Mám k dispozici usb kkl kabel a vag 304.
Jo a chtěl bych, aby mi nejlépe zůstaly ty dva klíčky co mám pro strýčka příhodu a já teď používal ten nový. Snad se to tedy celé nějak nepřekóduje, že by ty staré přestaly fungovat.
Díky
jak jste nakonec vyřešil chybu s G212? mám podobný problémferda25 píše:Tak ještě není konec, auto sice jezdí, ale ECU jednotka motoru mi píše 2 chyby: překročena hodnota kontrolního součtu: 19553 - chyba v kontrolním součtu P3097-001 - horní mez překročena + chyba: 17851 - potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G212): signal prilis maly P1443 - 002 - dolni hranice prekrocena. Může někdo poradit. Po vyndání pojistky EGR ventilu je slyšet, že pracuje. Nic víc mě nenapadá...Ta chyba kontrolního součtu tam skočí až po třetím nastartování od smazání všech chyb(ta chyba: potenciometr zpetneho vedeni vyfuk.plynu nejde smazat). No vlastně jo, když se na jednotku připojím při vyplém zapalování přes K-Line. Tak prosím poraďte. Jinak readiness motoru: 1110 0101.
Na staré jednotce to žádný problém nepsalo, že by to všechno dělal ten EGR ventil je taky na nějakém CANu???