Já 460hp,2300n.m. turbo 2bar
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
výsledku truck fest 2010
sprint na 220 metrů tahač
Neděle finále
Pořadí Start. číslo Jméno Příjmení Čas Typ výrobce Výrobce Firma
1 234 Varga Pál 0-12-46 141-500 Scania Vargh
2 237 Báder-Wacy Attila 0-12-78 143-500 Scania Báder-Wacy attila
sprint na 220 metrů tahač
Neděle finále
Pořadí Start. číslo Jméno Příjmení Čas Typ výrobce Výrobce Firma
1 234 Varga Pál 0-12-46 141-500 Scania Vargh
2 237 Báder-Wacy Attila 0-12-78 143-500 Scania Báder-Wacy attila
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Nic v zlom.... ale tvrdit ze volvo je naj je uz scestne.... volakedy ked este boli prve FHcka tak ano.. ale teraz ako to ma pod palcom renault.... neviem neviem.... je jedno aky novy truck je-.... je to o tom istom ako s osobbakmi... ma to vydrzat max 5 rokov a potom dovi dopo.... otec ma momentalne na ivecu Stralis r.v 2004ci5 780tis..... to je oproti Manu F2000 ktory siel do sveta resp do ruska ked motor mal uz nieco letmo cez 3.5mil km..... to bol enzmar... vsetko toto nove kde sa uz dostala technologia commonrail stoji zaprd..... draha udrzba.... vysoke naklady .....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Presne tak, u mne je Volvo druhy nejhorsi hned po magnumu coz byla katastrofa tvrdej podvozek, vysoka spotreba,pomalej automat a obcas ani neradil, nepohodlny, zadnej komfort, zadny ulozny prostory spinavy ruce kdyz lezes do auta a z auta. Volvo melo podvozek o neco lepsi, ale spotreba taky vysoka. Nejlepsi byl preoste DAF bezkonkurencne po vsech smerech. Ted mam actrosa a je to takovej stred, jen ten poloautomat je za trest.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Od vás Míša Jílková sváží taky?jordee_23 píše:no aj mne sa vidi ... aspon na sk.JimBoo píše:a není že souprava má max 40t?
tu by mali hlavne kamiony s drevom vazit a riadne a velmi tvrdo pokutovat. mam s nimi len zle skusenosti... nic prijemne ked ides v lavom pruhu dvoj prudovky a v tom pravom sa z takeho kamiona utrhne koleso .. keby ze nepridam mam ho v celnom skle ..len kde by som bol so zenou ???
alebo ked mu zacne na dialnici tancovat prives ... tam uz sranda konci
Já neříkám že Volvo je nejlepší ale rozhodně vládne nejlepší automatickou převodovkou a motory má taky dobré,co nežerou olej já u DAFA dolejvám každý 3 tejdny olej,máme 40Dafů 105.460 a u 12ti se převložkovávaly válce,nové písty ,3motory zaklepaly a ostatní dolejvaj min. 5l oleje měsíčně.DAF je výbornej,ale nemá svoje motory a pověst mu kazí americké motory paccar.Jinak o manu nemůžu říct nic špatného,velká kabina,jen trošku mín ůložného prostoru,pak je mínus to v
elký čelní okno jak výkladní skřín a mor s objemem 9,5l oproti 12,9l kolegům,motor je vyhnaný otáčkama a turbem,proto si myslím že nevydrží to co dřív,měl jsem mercedes mega space 1844 na měchách kabina a přední náprava a nejpohodlnější auto na "Brněnské dálnici" jen tak se pohupovalo,u Dafíka musím sundat všechno z poličky jinak by mi to popadalo,ale zase MB nemá správný výkon,Daf 460 je dost silnej zkoušel jsem to s kolegou,měly jsme stejně naloženo,on Scania V8 R500 a já 460 Dafa a neujel mi v kopcích ani o metr.Ale daf je prostě krasavec,když je pěkně vybavenej ale to i Mercedes.Jak já říkám kabinu od Volva bych vzal a strčil jí u DAFa do prostřední přihrádky co mam nad hlavou
elký čelní okno jak výkladní skřín a mor s objemem 9,5l oproti 12,9l kolegům,motor je vyhnaný otáčkama a turbem,proto si myslím že nevydrží to co dřív,měl jsem mercedes mega space 1844 na měchách kabina a přední náprava a nejpohodlnější auto na "Brněnské dálnici" jen tak se pohupovalo,u Dafíka musím sundat všechno z poličky jinak by mi to popadalo,ale zase MB nemá správný výkon,Daf 460 je dost silnej zkoušel jsem to s kolegou,měly jsme stejně naloženo,on Scania V8 R500 a já 460 Dafa a neujel mi v kopcích ani o metr.Ale daf je prostě krasavec,když je pěkně vybavenej ale to i Mercedes.Jak já říkám kabinu od Volva bych vzal a strčil jí u DAFa do prostřední přihrádky co mam nad hlavou
-
stanousek.1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 dub 2010, 16:45
bracha dělá ve vývoji motorů v německu. řekl bych že motoricky a podvozkem bude hodně daleko MAN. z 10l motoru dává 450PS/2100Nm celkem s rezervou, což maj ostatní až u 12L.konstrukčně jsou asai nejdál , v podstatě na úrovni motorů pro osobáky. pružnost tědlech motorů je taky perfektní , a to nemluvím o V8 - otázka času kdy ho naladěj do prodeje lehce nad scanii
.kromě toho dělaj lodní motory od malejch člunů až po obry který maj desýtky tis. koní. celkem zajímavou cestou jde taky scania. jasný , že řidič kouká na dalších tisíc aspektů.

