dudu píše:A nějake hodnoty vykonu či cena for sale
Popis auta je na www.kralrallye.cz. Výkon a krouťák je tam (pro konkurenci) smyšlený a nesmyslný. Reálná prodejní cena auta je cca 450 000 Kč. Cena za kterou se to postavilo je ale někde jinde.
MirekX píše:to se mi zdá, nebo je filtrbox z ešusu?? ale nádhera
Jsi první kdo to poznal. Je to ešus ve kterým si vozili sváču v Octavii WRC.
to poznaj všichni že je karbonovej zamaskovanej !! alu páskou ALA OCTA WRC
PODVOZEK moc nefunguje /uskakané / na onbordech ale videa nadhera i mitfara na 1 zřetelně
MirekX píše:to se mi zdá, nebo je filtrbox z ešusu?? ale nádhera
Jsi první kdo to poznal. Je to ešus ve kterým si vozili sváču v Octavii WRC.
to poznaj všichni že je karbonovej zamaskovanej !! alu páskou ALA OCTA WRC
PODVOZEK moc nefunguje /uskakané / na onbordech ale videa nadhera i mitfara na 1 zřetelně
Řehaček taky prodava tu svoji
a jak letos vy
Já bych řekl, že Fabie je podvozkově nejklidnější ze všech tří závodních aut které jsem měl. Na druhou stranu je rozložení hmotnosti u dieselu fak katastrofální.
MirekX píše:to se mi zdá, nebo je filtrbox z ešusu?? ale nádhera
Jsi první kdo to poznal. Je to ešus ve kterým si vozili sváču v Octavii WRC.
Mě to napadlo taky
PS . ta záslepka mlhovky ( a tenhle typ mžíšky ) tě připravuje o spoustu vzduchu pro kinder IC
To je mi jasné, ale i ta záslepka tam musí být. Pokudby tam nebyla, bylo by to proti předpisům, páč by to ovlivnilo přívod vzduchu k IC. Vše na tom autě musí být podle předpisu. Dokonce i protisluneční clona na čelním okně má svůj rozměr a tech. komisaři ho nekompromisně vyžadují.
V homologačním listu je tato mřížka, tak tam musí být. Například ty záslepky jsou stříbrné, proto že mi nikdo nedokáže, že na fotce v homol. listě je skleněná mlhovka a né stříbrné záslepky. Každá blbost na tom autě musí odpovídat homologaci, nebo příloze J FIA předpisů.