Rostlina nebo olej MB W210 130kw ???

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

moje stará má příme vstřikování sice nic ne vidím ale cítím :) miloš
Egon
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 19 pro 2008, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí

Příspěvek od Egon »

Chlapy, tak mi prosím poraďte co je lepší pokud chci jezdit na olej, jestli koupit 300 td nebo 290 td v modelu W210 ? Je vidět, že máte nabiflováno docela pěkně co se motorů a alternativních pohonných hmot týče !!! :-)Musím smeknout !!! :-)

Ještě se zeptám Miloše, jestli pokud budu do 300 td nebo 290 td lejt klasický rostlinný olej z marketu smíchanej s naftou (podle počasí) bude taky karbonovat vstřiky a ničit žhaviče nebo je to jinak než u převoďáku ??? Vychází to asi tedy z toho, že olej má vyšší teplotu při spalování než nafta a zdá se mi že i možná trochu zvyšuje výkon, leju ho občas do A6 2.5 Tdi 103 kw...

Díky za info Egon
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Egon píše:Chlapy, tak mi prosím poraďte co je lepší pokud chci jezdit na olej, jestli koupit 300 td nebo 290 td v modelu W210 ? Je vidět, že máte nabiflováno docela pěkně co se motorů a alternativních pohonných hmot týče !!! :-)Musím smeknout !!! :-)

Ještě se zeptám Miloše, jestli pokud budu do 300 td nebo 290 td lejt klasický rostlinný olej z marketu smíchanej s naftou (podle počasí) bude taky karbonovat vstřiky a ničit žhaviče nebo je to jinak než u převoďáku ??? Vychází to asi tedy z toho, že olej má vyšší teplotu při spalování než nafta a zdá se mi že i možná trochu zvyšuje výkon, leju ho občas do A6 2.5 Tdi 103 kw...

Díky za info Egon
si kupc co uznáš za vhodné ono ti to pojede, pokud máš přímý vstřik tak se umí zakarbonvat trysky, poznáš žš auto méně táhne a víc kouří, tak vyšroubuješ vstřiky a oškrabeš je jak píštalku,
z ohoto důvodu hned ja si auto koupíš vstřiky postříkej třeb konkornem, a při prvném vytažení je trochu obrus,

já se vydrbal s jedním topným olejem a ten mi trysky zasírá, vyšistění mi trvá půl hodiny tak to neřeš, kup a jezdi ;) miloš
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mm »

hlavně 290 je docela uspornej motor v klidu se dá jezdit kolem 7 litrů zatím co 300 počítej 8-14 dle nohy ale většinou jezdím kolem 12
Egon
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 19 pro 2008, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí

Příspěvek od Egon »

Jo ta 290tka je každopádně úspornější.

Ještě pořád nevím, jestli je rozdíl pokud budu jezdit na rostlinu s naftou nebo na převodový olej s naftou ? Jestli je v tom nějaký rozdíl a co může způsobit problém motoru resp. palivové soustavě ???
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mm »

tak pročti forum nebo dle strachu lij víc se nedá napsat
Egon
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 19 pro 2008, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí

Příspěvek od Egon »

právě jsem to tam nikde nenašel :(
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mm »

ale ale... tak nalej a uvidíš co řešíš.. pokud máš strach zůstan u nafty
Egon
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 19 pro 2008, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Suchdol nad Lužnicí

Příspěvek od Egon »

tož to já udělám :-) ale chtěl jsem raději vědět, zda se to nějak liší a co je lepší, mám možnost sehnat mraky slušnýho převodovýho oleje za pár korun, na rostlinu jezdím s A6 (starý model c4) 2.5 Tdi 103kw a úplně v poho pokud se to rozumně míchá, převoďák jsem ale nezkoušel, je tužší a asi bude mít větší spalovací teplotu, tak právě proto trochu obavy...
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“