Jak upravit New Beetle ALH na cca 160ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Karmell
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 08 pro 2009, 21:46
Odpovědi: 0

Jak upravit New Beetle ALH na cca 160ps

Příspěvek od Karmell »

Pritelkyne si koupila Brouka s timhle 66kw motorem a moc to nejede, chce to mit sviznejsi...je zvykla na chiplou 96kw, takze by rada vic vic vykonu.

Co byste doporucovali za postup a jake komponenty pouzit, jak dostat z tohohle motoru cca 160ps?
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Vstřikovací trysky FB POWERPLUS 502, hybridní turbodmychadlo do 165 PS, snímač tlaku s vyšším rozsahem, úprava softwaru na míru.
V blízké budoucnosti to určitě bude chtít i upgrade spojky. :)
Obrázek
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

chiplá 96kW se bude těžce dohánět :(
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Dukes píše:Vstřikovací trysky FB POWERPLUS 502, hybridní turbodmychadlo do 165 PS, snímač tlaku s vyšším rozsahem, úprava softwaru na míru.
V blízké budoucnosti to určitě bude chtít i upgrade spojky. :)
podle me uplne nesmyslna kombinace na 160koni staci VA + 764 a jeste je tam rezerva ... proc zrovna hybrida do 165koni ?
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

LibangVW píše:
Dukes píše:Vstřikovací trysky FB POWERPLUS 502, hybridní turbodmychadlo do 165 PS, snímač tlaku s vyšším rozsahem, úprava softwaru na míru.
V blízké budoucnosti to určitě bude chtít i upgrade spojky. :)
podle me uplne nesmyslna kombinace na 160koni staci VA + 764 a jeste je tam rezerva ... proc zrovna hybrida do 165koni ?
Promiň, mě přijde velmi často mnoho tvých příspěvků nesmyslných a založených na fámách, které někdo, někde na internetu plácne.
To co tu píšu já je ověřeno praxí.

Hybrid do 165 PS je zde určitě vhodnější než VA. ;)
Obrázek
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

dobre to je tvuj nazor a nikdo ti ho nebere... me zajima proc chcete pouzit toho hybrida do 165koni ? a hlavne jeho cena ? jestli stoji vic jak 15tis tak je to podle me uplny nesmysl a radsi bych pouzil VB nebo VA . At se k tomu vyjadri jeste nekdo
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

Stojí přesně 15tis. ;)
Obrázek
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

sranda je ze ten vykon(160 hp) sa da pomaly aj chipom dostat(pokial su vstreky aj turbo ok) ;) komponenty vydrzia v pohode... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Když jsem si dělal na svém autě první přestavbu,tak bylo VAčko a vstřiky 764 plus chip,auto jelo krásně. Cena úpravy turbo jeté dobré 5000,trysky nové 4200, chip 5500,práce jsem si dělal sám...o hybridním turbě na 502,zbytečná investice. Asi by to mělo taky trošku něco do sebe,ale...ale...
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

cupra píše:sranda je ze ten vykon(160 hp) sa da pomaly aj chipom dostat(pokial su vstreky aj turbo ok) ;) komponenty vydrzia v pohode... :)
z 90ps na 160ps chipom? (wallbash) a okrem alh 66kw motory nemaju ani vgt... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 294
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

trysky, VA, řj a čip, úprava za 15000 a 160 koní z 90 lehce... hybrid zbytečně drahej... můj názor.
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

brankar30 píše:
cupra píše:sranda je ze ten vykon(160 hp) sa da pomaly aj chipom dostat(pokial su vstreky aj turbo ok) ;) komponenty vydrzia v pohode... :)
z 90ps na 160ps chipom? (wallbash) a okrem alh 66kw motory nemaju ani vgt... ;)
neboj viem to dobre ze je to vgt,inac by som si nedovolil napisat ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mohu taky otázku? proč jiné čidlo tlaku? na 160k tlačit víc jak 1.5b? leda úplně bez kouře
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nechci být za rýpala, ale já osobně bych 15tisíc kč za turbo na 160koní nedal ani omylem, zvlášť, když se GT1749VA dá pořídit okolo 5000kč v pěkném stavu bez vůlí. Matně si pamatuju, že v sekci "grafy" je někde golf 81kw, jen se sprintama 764 a chipem a má 155 koní... A na ASZ VA turbo zvládne v klidu 170 koní. Takže já bych volil kombinaci VA + 764, (jak psal Libang nebo red snail) + spojku s jednohmotou a lamelou obloženou organikou a nakonec chip.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

mám případně na prodej komplet zrepasovaná turba VA , VB .
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“