Problem tempomat passat B4 1.9 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bezi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 čer 2009, 18:45
Odpovědi: 0

Problem tempomat passat B4 1.9 TDI

Příspěvek od Bezi »

Ahoj,mám problém s tempomatem.Dodatečně jsem ho namontoval,zapojil a aktivoval.Ale nejde.Proměřil jsem páčku a ta funguje.Nevíte někdo v čem by mohl bejt problém?Už jsem pročet kde co a fakt už nevím......Je to passat B4 1.9 TDI 1Z automat. Na fotce je vidět jak to mám zapojený.Díky moc za rady...... Obrázek
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Aktivoval jsi ho vagem a v měřenejch hodnotách vidíš jestli funguje měřené hodnoty myslím skupina 6 v bloku 2 je 000 pro deaktivovaný a nebo 100 pro aktivovaný a v bloku 4 vidíš jak zapínáš tempomat a brzdoví pedal atd a co napájení máš zapojené
Bezi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 čer 2009, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bezi »

Aktivoval jsem ve vagu login 11463 a v hodnotách u brake pedal mám 100,a mění se tam hodnoty jen při sešlápnutí pedálu brzdy,ale na tempomat tam nic nereaguje,nic se nemění.Mám to vyfocený ale nějak mě nejdou vložit fotky.......A to napájení myslíš jak?Já tam jen zapojil do štekru jak to je na fotce.
Bezi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 čer 2009, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bezi »

jen zapnutý klíček
Obrázek

Sešlápnutý pedál brzdy:
Obrázek
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

A podle čeho jsi to zapojoval nějakej nákres schéma
Bezi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 čer 2009, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bezi »

Tam byl konektor už připravenej,akorát měl jinej tvar,tak jsem ho přehodil,ale dráty jsem zachoval podle barev a čísel.Pak překontroloval podle tohoto návodu.

T4a... svorkovnice páčky tempomatu
T4b... svorkovnice pod pojistkama
T68... svorkovnice na řídící jednotce motoru


T4a/1 - bílý - T4b/1 - černý - pojistka 5
T4a/2 - modrý - T4b/2 - modro/šedý - T68/34
T4a/3 - červený(červeno/žlutý) - T4b/3 - červený - T68/35
T4a/4 - černý - T4b/4 - černo/bílý - T68/66

Je to návod na golfa III ale to je snad stejný.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

No asi je to stejný ale skusím někde pohledat zapojení přímo na toto vozidlo je asi možný že je to špatně zapojený
Bezi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 čer 2009, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bezi »

alreadys píše:No asi je to stejný ale skusím někde pohledat zapojení přímo na toto vozidlo je asi možný že je to špatně zapojený
O.K.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Nemůžu to zapojeni najít strašně dlouho jsem to nedělal asi jsem to smazal mám na B5 ale to je jiné ale vím že se to lišilo snad podle kodu motoru AFN ANU AVG ale je to snad pět let co jsem to dělal naposledy
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

alreadys píše:Nemůžu to zapojeni najít strašně dlouho jsem to nedělal asi jsem to smazal mám na B5 ale to je jiné ale vím že se to lišilo snad podle kodu motoru AFN ANU AVG ale je to snad pět let co jsem to dělal naposledy
B5 ma uplne jinou páčku a víc kabelů, Min 5, AVG i AFN maj jinou jednotku motoru tu s B4(68 koliku) maj do roku 97, pak už je 80 kolikova.
Bezi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 čer 2009, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bezi »

alreadys píše:Nemůžu to zapojeni najít strašně dlouho jsem to nedělal asi jsem to smazal mám na B5 ale to je jiné ale vím že se to lišilo snad podle kodu motoru AFN ANU AVG ale je to snad pět let co jsem to dělal naposledy
To je škoda.Už jsem skusil kde co,pročet x témat a furt nic......Až bude teplejc,tak skusím ještě proměřit ty dráty co jdou od pojistkovky do ŘJ jestli jsou průchozí.Pak už jedině nějakej odborník.
Bezi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 čer 2009, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bezi »

Tak nikdo neví?Podle vagu mi to hlásí jako bych furt stál na brzdě,ale nestojím, je to na tý první fotce.Brzdovej spínač jsem proměřil a je dobrej.Proměřil jsem dráty až do řj a všechno dobrý,tak fakt už nevim............
Bezi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 čer 2009, 18:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bezi »

Ještě dotaz,je na ten tempomat nějaký rele?Dočetl jsem se že rele R5 je na tempomat.Musí bejt nějaký přímo na tempomat nebo to je jedno jaký rele?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Bezi píše:Ještě dotaz,je na ten tempomat nějaký rele?Dočetl jsem se že rele R5 je na tempomat.Musí bejt nějaký přímo na tempomat nebo to je jedno jaký rele?
Na B4 žadný rele nejni, vedou od tej páčky tři kabliky k počitači nic víc,4 drat je proud po klíčku (15) Pokud ho máš v jednotce spravně aktivovanej, tak se ti po načtení jednotky motoru zobrazí v tej identifikaci jednotky,zatím označení1,9l R4 EDC G00SG, pokud tam máš 00SG tak není aktivní.
Pokud ti to píše spinač brzdy, tak jdi po nem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“