
Problem tempomat passat B4 1.9 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problem tempomat passat B4 1.9 TDI
Ahoj,mám problém s tempomatem.Dodatečně jsem ho namontoval,zapojil a aktivoval.Ale nejde.Proměřil jsem páčku a ta funguje.Nevíte někdo v čem by mohl bejt problém?Už jsem pročet kde co a fakt už nevím......Je to passat B4 1.9 TDI 1Z automat. Na fotce je vidět jak to mám zapojený.Díky moc za rady...... 

Aktivoval jsem ve vagu login 11463 a v hodnotách u brake pedal mám 100,a mění se tam hodnoty jen při sešlápnutí pedálu brzdy,ale na tempomat tam nic nereaguje,nic se nemění.Mám to vyfocený ale nějak mě nejdou vložit fotky.......A to napájení myslíš jak?Já tam jen zapojil do štekru jak to je na fotce.
Tam byl konektor už připravenej,akorát měl jinej tvar,tak jsem ho přehodil,ale dráty jsem zachoval podle barev a čísel.Pak překontroloval podle tohoto návodu.
T4a... svorkovnice páčky tempomatu
T4b... svorkovnice pod pojistkama
T68... svorkovnice na řídící jednotce motoru
T4a/1 - bílý - T4b/1 - černý - pojistka 5
T4a/2 - modrý - T4b/2 - modro/šedý - T68/34
T4a/3 - červený(červeno/žlutý) - T4b/3 - červený - T68/35
T4a/4 - černý - T4b/4 - černo/bílý - T68/66
Je to návod na golfa III ale to je snad stejný.
T4a... svorkovnice páčky tempomatu
T4b... svorkovnice pod pojistkama
T68... svorkovnice na řídící jednotce motoru
T4a/1 - bílý - T4b/1 - černý - pojistka 5
T4a/2 - modrý - T4b/2 - modro/šedý - T68/34
T4a/3 - červený(červeno/žlutý) - T4b/3 - červený - T68/35
T4a/4 - černý - T4b/4 - černo/bílý - T68/66
Je to návod na golfa III ale to je snad stejný.
B5 ma uplne jinou páčku a víc kabelů, Min 5, AVG i AFN maj jinou jednotku motoru tu s B4(68 koliku) maj do roku 97, pak už je 80 kolikova.alreadys píše:Nemůžu to zapojeni najít strašně dlouho jsem to nedělal asi jsem to smazal mám na B5 ale to je jiné ale vím že se to lišilo snad podle kodu motoru AFN ANU AVG ale je to snad pět let co jsem to dělal naposledy
To je škoda.Už jsem skusil kde co,pročet x témat a furt nic......Až bude teplejc,tak skusím ještě proměřit ty dráty co jdou od pojistkovky do ŘJ jestli jsou průchozí.Pak už jedině nějakej odborník.alreadys píše:Nemůžu to zapojeni najít strašně dlouho jsem to nedělal asi jsem to smazal mám na B5 ale to je jiné ale vím že se to lišilo snad podle kodu motoru AFN ANU AVG ale je to snad pět let co jsem to dělal naposledy
Na B4 žadný rele nejni, vedou od tej páčky tři kabliky k počitači nic víc,4 drat je proud po klíčku (15) Pokud ho máš v jednotce spravně aktivovanej, tak se ti po načtení jednotky motoru zobrazí v tej identifikaci jednotky,zatím označení1,9l R4 EDC G00SG, pokud tam máš 00SG tak není aktivní.Bezi píše:Ještě dotaz,je na ten tempomat nějaký rele?Dočetl jsem se že rele R5 je na tempomat.Musí bejt nějaký přímo na tempomat nebo to je jedno jaký rele?
Pokud ti to píše spinač brzdy, tak jdi po nem.