Koupě Chrysler Voyager 2.5 CRD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Koupě Chrysler Voyager 2.5 CRD
Ahoj, plánuji tak do 3 měsíců prodat auto a koupit MPV. Nejvíce mě zaujala tahle značka.
Konkrétně mě zajímá, jak je to s rozvody, zda řetěz a jak často se dělají a pak jak je to s dvouhmotou. Zkrátka vše, na co si dát u tohoto auta pozor a co by mohlo být i dost nákladné. Jedná se mi o auto od roku 2002-2004.
Díky za radu
Konkrétně mě zajímá, jak je to s rozvody, zda řetěz a jak často se dělají a pak jak je to s dvouhmotou. Zkrátka vše, na co si dát u tohoto auta pozor a co by mohlo být i dost nákladné. Jedná se mi o auto od roku 2002-2004.
Díky za radu
Má to můj známý, byl spokojen, akorát ho nakrklo, že u nás mu dali málo na kouli..Jinak je to motor VM italského původu,rozvod OHV, některá provedení mají řetízek, jiná kola na rozvodech, má to čerpadlo Bosch- obdoba TDI...Je tady toho dost o těchto vozech, zkus hledat..Známý je s tím spokojen, za dobrou cenu dobré svezení... 
nepropadat panice...
to já hledám, ale nikde se nedovím, zda odchází vstřiky nebo jestli tam je dvouhmota atd. Co jsem koukal na AutoKelly, tak spojka 14-17tis, což se mi zdá za 5ti kvalt nějak moc. Scháním něco do 150tis od roku 2001 a tohle mi připadá jako asi nejlepší volba. Ještě pokukuji po SAG, ale jsou dost drahý, tak nevím
CRD je uz rail, VM jsou obyc 2,5 TD. Problem byva se vstrikama, ani ne tak s poruchovosti jako spis s demontazi. Obcas zazlobi elektrika, ale temer vzdy to konci vymenou nejake jednotky. Jinak dily se daji sehnat v Praze nebo Klouboukach u Brna... http://www.americanparts.eu/
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Losky, ja vidim ze idem neskoro ale predsa...
vstreky na 2.5crd a 2.8crd neodchadzaju, len fakt vynimocne - ked tam lejes bordelnaftu z druzstva a podobne. Cerpadla su Bosch CP3, spolahlivejsie commonrail dnes urcite nenajdes. V ramci jarnej preventivnej akcie som sa v original servise pytal na tieto dieslove veci, dvaja servisaci nezavisle od seba mi potvrdili ze tretina miliona km nie je ziadny problem, jeden z nich ma 380k km Voyager 2001 a menil jediny vstrekovac inak vsetko v pohode, druhy ma polmega 2002ku co prdol blok na motore Talianovi (kvoli prehriatiu, to víš Taláni se s tím neserou) a nechal to tam v servise za par supek, doslova za par.
dvojhmotu 2.5crd 2001-2008 NEMA. Nabeton nema. To si nemyslim alebo to som necital niekde na internete, to som videl ked sa na mojom menila spojka
poctiva jednohmota jak hovado.
spojku zozenies na ebayi od 130 do 200eur komplet (pritlacak, lamely, lozisko).
aby som netrepal zbytocne tak napis ci mas este zaujem alebo ci uz si nieco kupil.
vstreky na 2.5crd a 2.8crd neodchadzaju, len fakt vynimocne - ked tam lejes bordelnaftu z druzstva a podobne. Cerpadla su Bosch CP3, spolahlivejsie commonrail dnes urcite nenajdes. V ramci jarnej preventivnej akcie som sa v original servise pytal na tieto dieslove veci, dvaja servisaci nezavisle od seba mi potvrdili ze tretina miliona km nie je ziadny problem, jeden z nich ma 380k km Voyager 2001 a menil jediny vstrekovac inak vsetko v pohode, druhy ma polmega 2002ku co prdol blok na motore Talianovi (kvoli prehriatiu, to víš Taláni se s tím neserou) a nechal to tam v servise za par supek, doslova za par.
dvojhmotu 2.5crd 2001-2008 NEMA. Nabeton nema. To si nemyslim alebo to som necital niekde na internete, to som videl ked sa na mojom menila spojka
spojku zozenies na ebayi od 130 do 200eur komplet (pritlacak, lamely, lozisko).
aby som netrepal zbytocne tak napis ci mas este zaujem alebo ci uz si nieco kupil.