AFN passat syncro dvojhmota?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

AFN passat syncro dvojhmota?

Příspěvek od Patrik89 »

Servus chlapi potrebujem radu mam rozobrate auto a rozmyslam dat tam jednohmotu aj ked moja dvoj je nova ma asi 20 000km no do buducna nebude ta jednohmota triast pri rozbehu ? ta moja ma uz terz neaku vôlu. davam tam turbo s 96kw prerobene na VB a mozno niekedy aj trysky tak uvazujem uz trozku tu spojku predpripravit.
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Toto mě taky zajímá.Tatík má to samé syncro a náš dvorní mechanik říká že se to třepe je to tak opravdu znát?Samo sebou Turbo z VA na VB a PP 764 + 11 mm hlava kolik by to cca.koštovalo koní.FMIC už máme jináč prominte že píšu do vašeho topicu
Patrik89
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 05 dub 2011, 08:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Velka lomnica

Příspěvek od Patrik89 »

[quote="Tom89"]
neviem ti povedat ale myslim ze 190-200 podla toho aky soft tam bude ja rozmyslam presne tiez nad PP764 a dnes som volal s clovekom co robi spojky sportove a povedal ze mam nechat dvojhmotu posle mi lamemu a pritlacak silnejsi cakam ze mi napise presne o co sa jedna potom to tu dam.. a jednohmota vraj trasie dost no ked sa mi pokazi tak zavarim tu moju dvojmotu
(noteeth)
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Ja mam jednohmotu a kdybych to nevedel, tak bych to ani nepoznal. Jinak myslim, ze zavarit dvouhmotu je kravina, protoze ji nikdy presne nevyvazis.
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Já to tatovy furt říkám at tam dá 1hmotu,když je to 4x4 a má to ještě větší odpor při rozjezdu,ale zatím šetříme.Inspirace pobíram od tud.mě spíš zajímá jestli to jde tak moc poznat že to "údajně" škube,nebo trhá
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Tom89 píše:Já to tatovy furt říkám at tam dá 1hmotu,když je to 4x4 a má to ještě větší odpor při rozjezdu,ale zatím šetříme.Inspirace pobíram od tud.mě spíš zajímá jestli to jde tak moc poznat že to "údajně" škube,nebo trhá
Asi jsem mel stesti, ale pred tim jsem mel normalne dvojhmotu a v praci mame jen auta s dvojhmotou a ja tam fakt rozdil nevidim, zadne skubani apod. nepocituji.
Naposledy upravil(a) nostromo dne 13 dub 2011, 22:01, celkem upraveno 1 x.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jsem na tom stejně jen kobyl a krutu míň...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Jedine, co doporucuji, je malinko stahnout setrvacnik. Nejsem zadny technik a nevim presne, co to dela, ale obcas se stane, ze kdyz clovek hodne pouziva spojku a ta se ohreje, tak je tam slyset lehke brouseni(strejchani) o plech.
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Ladas píše:jsem na tom stejně jen kobyl a krutu míň...
U vás to nejde poznat na té oktě?Šak tam máte kroutaku po cocot a nejde to poznat jo
jirka1.9
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 02 srp 2009, 11:30
Odpovědi: 0
Bydliště: vysočina

Příspěvek od jirka1.9 »

no já mám a4 quattro afn 1.9 a taky o tom přemejšlim, nechal sem dvouhmotu jen se přeobložila lamela a při plnym plynu v nišších ot. se taky ozývá,. rozjezdy v pohodě.,ale to by mělo s jednohm. bejt taky.
dvouhm. nemá ráda vysokej výkon a hlavně velkej krouták odspoda,.
:roll:
Audi A4 B5 quattro 1.9TDI 81Kw egr, kat- off-trysky PP 764, turbo-hybrid200ps, FMIC, chip
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“