Dotaz 1.2 TSI 63 kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Dotaz 1.2 TSI 63 kW

Příspěvek od txx »

co se nejčastěji kazí na motoru 1.2 TSI 63 kW a v čem je motor odlyšný od 1.2 TSI 77 kW
dík ;-)
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od majjco »

ak chces nove radsej priplat za tu 77kW ide ako ohen, a ma lepsie brzdy (velke kotuce vpredu + kotuce vzadu) ... aspon vo fabke je to tak
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

přeskakujou rozvody, odchází regulace turba
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

jawettar píše:přeskakujou rozvody, odchází regulace turba
kuny maj rádi tyhle zapalovací kabely....
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

akorat ta "77 ve fabii ma pouze automat :( ,krome prekousanejch zapalovacich kabelu sem neresil nic,rozvody jsou na tomhle motoru OK ,tu regulaci turba sem delal,prijde mi to klasika zatuhli.
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 14 bře 2010, 13:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od medhos »

nedaleko si kupil jeden nove auto z tymto motorom a z nicoho nic skocil rozvod dokonca zevraj to bola nejaka taka chyba ze mu to nespadalo pod zaruku moj osobny nazor tento motor fakt nie :roll:
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

medhos píše:nedaleko si kupil jeden nove auto z tymto motorom a z nicoho nic skocil rozvod dokonca zevraj to bola nejaka taka chyba ze mu to nespadalo pod zaruku moj osobny nazor tento motor fakt nie :roll:
blbost (LOL) ,nebal bych se toho ,priplatil bych si 4letou zaruku a do 120tis.km za 3000 a byl bych v klidu.
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od majjco »

bracho ma tu 77kW a ma manual prevodovku ... ;) zatial 22000km a trapi ju riadne ... zatial drzi ...
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

no já sem si myslel že už rozvody narozdíl od předchozích verzí mají vychytaný mouchy s hydraulickým napínáním :?
medhos
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 14 bře 2010, 13:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od medhos »

txx píše:no já sem si myslel že už rozvody narozdíl od předchozích verzí mají vychytaný mouchy s hydraulickým napínáním :?
bohuzial neni to 100 % ako som zistil ale myslim si ze turbo a tak maly objem nieje moc dobra kombinacia zda sa mi akokeby to bola velka zataz pre ten motor :x
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To jste měli vidět když ten motor ještě v plenkách - děláme pro ně termostaty tak jsem ten motor viděl od "batolete"
Původní představy o výkonu byly někde kolem 100kw, problém byl že se lámaly klikovky,trhaly se ojnice - no peklo
Museli jít s výkonem dolů, ten původní zůstal jen pro závodní účely :D
Vzhledem k tomu, kolik kusů se denně sype do celého světa ( montuje Škoda Auto, VW Salzgitter a má to dělat i VW MP ), nějaký extra problémy s tím nejsou

je to háklivý na kvalitní olej a benzín, jinak asi v klidu
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

a v čem je motor 1.2 TSI 63 kW a odlyšný od 1.2 TSI 77 kW
jen sw náplň jednotky nebo něco zesílily ? :)
Naposledy upravil(a) txx dne 06 kvě 2011, 06:22, celkem upraveno 1 x.
Pawouk
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 dub 2011, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pawouk »

pokornasek.pepan píše:akorat ta "77 ve fabii ma pouze automat :( ,krome prekousanejch zapalovacich kabelu sem neresil nic,rozvody jsou na tomhle motoru OK ,tu regulaci turba sem delal,prijde mi to klasika zatuhli.
Samozřejmě že 77 kW má i manuál. :-) Já mám v práci Fabii TSI 63 kW,jezím s ní jenom po Praze,najeto 20 000 km. V 12 000 km se doplňoval motorový olej a chladící kapalina (bylo jí pod minimem). Bohužel v 16 000 km bylo měněno turbo... Co mu bylo těžko říct,servis prostě oznámil,že je vadné a tečka. Projevovalo se to rozsvícením kontrolky EPC a výrazným snížením výkonu motoru,takže např. do kopce se skoro nedalo vyjet. V týdnu jsem s tím byl opět v servisu,bylo opět málo oleje v motoru. Doplněn litr...a to po necelých 5000 km od výměny oleje. Občas se při startu studeného motoru ozve takové "zařehtání",trvá to cca 3 vteřiny. Jiný problém se zatím nevyskytnul.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Pawouk píše:Občas se při startu studeného motoru ozve takové "zařehtání",trvá to cca 3 vteřiny. Jiný problém se zatím nevyskytnul.
Je to 4 roky, ještě řehtá nebo dořehtal ...
txx
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 črc 2007, 16:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od txx »

co na regulace turba odchází, kde to nejčastěji zatuhává?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“