Ale já jsem napsal, že když auto půjčím tak mi to dá chvíli práci než to rozchodím a né, když auto na chvíli půjčím hned se zasere..Smoke píše:pokud je dobře složeno nevidim důvod proč by se měli zasírat lopatky, a už vůbec ne za krátkou chvílu
životnost hybridu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nikoliv, nedelal jsem si srandu. Domnival jsem se, ze myslis problemy s mazanim, nicmene Ty jsi to pojal jinak - vzal jsi to z pohledu "zasirani" (jak jsi nazval). Ja rikam, ze nevim o tom, ze by to nemela rada z tohoto pohledu. Paklize reknes, ze to nevyhovuje velkym turbum v pripade, ze je to dost "nakrmeny", asi bych tomu rozumel, nicmene jinak je to neco, cemu proste nerozumim. Chapal bych, pokud bys rekl, ze nema rado staly provoz v nizkych otackach, ale jinak bezne staci provoz v celem spektru otacek a neni problem.levák bob píše:Nevím jestli si děláš srandu nebo co,sám jsi mě ocitoval:" myšleno pod 2000" a promin, že jsem nenapsal (otáček za minutu).Vycházím z předpokladu, že turba nemaj rády zatíženi v nízkých ot.(u serie se hranice posouvá dolů) a pokud se postaví hybrid aby fungoval při daleko větším výkonu tak to asi milovat nebude..prostě ho pan klobouk zasere dřív než serii, jak už je výše napsáno S tím ostatním naprostý souhlas.. A pánové, já ten problém nemám pouze pokud auto půjčím
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jo takhle Foreste, tak to zas nedošlo mě.. Ano, měl jsem na mysli,pokud se nevyužívá celé spektrum otáček a jezdí se pouze "lehká noha" a po té, co se takhle nějakou dobu jezdilo vím,že nesmím dát plnej rovnou(ručička běží políbit dorazový kolíček)
, ale musím lopatky rozhýbat postupně. Jakmile se regulace začne chovat jak se sluší a patří, je vše ok.. Chtěl jsem jen říct, že ke každému stroji se má přistupovat s ohledem na to k čemu byl vyroben a domnívám se, že hybrid turbo je potřeba prohnat pravidelně a ne ho stále "šolichat" mezi 1500-2500 otáček, "aby jsem mu neublížil" a pak když je potřeba na to dupnu a ejhle turbo tlačí 2,5 baru a když ho popravím si postěžuju, že hybrid je na h...o a nevzdrží víc než 10tkm..Samo záleži na tom kdo to stavěl. Ja za sebe můžu hybrid jen pochválit a těch vystřelenejch hadic a netěsností než se to dotáhlo, bylo fakt dost a minulý týden jsem jen pro kontrolu dělal tlakovou zkoušku a docela jsem čuměl, nerez trubky zevnitř- nerez, modrý sil.hadicezevnitř-modrý,žádný maz, turbo- žádná nebo titěrná vůle, najeto nevím přesně ale dost přes 20tkm.. 
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Prima, ja vedel, ze si nakonec porozumime
Proste turbo se da prirovnat k zensky - cim min jejich "funkci" a spektrum budes pouzivat tim min bude pouzitelna az ji nakonec popravis ... ehm, ... myslel jsem vymenis
(trochu te srandy na odlehceni vramci pripravy na vikend)
Proste turbo se da prirovnat k zensky - cim min jejich "funkci" a spektrum budes pouzivat tim min bude pouzitelna az ji nakonec popravis ... ehm, ... myslel jsem vymenis

(trochu te srandy na odlehceni vramci pripravy na vikend)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
rufus
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
...ale vždyť lopatky se pohybují v plném rozsahu po každém startu,od plně otevřených do plně zavřených a při zhasnutí motoru od plně zavřených do plně otvřených...netřeba motor vytáčet a tím si jakoby zajistit nezatuhnutí lopatek...fabiátor píše:Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva.
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
první hybrid na 200PS jsem měl cca 30 tis a teď ho má v autě brácha už cca 2 roky a 30 tis a OK (tlak 1,65), vše funguje dokonale. Na hybridu 230 mám cca 30 tis, tlak 2 bary a řešil jsem problém s regulací při vyšším zatížení. Jinak rotor OK.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
yardarytarda
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
souhlas s rufusem s vlastní zkušenosti můžu říct že nejvíc rozhoduje správná vůle lopatek a ne to jak tomu kdo dává..(na zatuhávání regulace jako)Pokud je motor a trysky v cajku tak je turbo bez karbonu i po xy km..rufus píše:...ale vždyť lopatky se pohybují v plném rozsahu po každém startu,od plně otevřených do plně zavřených a při zhasnutí motoru od plně zavřených do plně otvřených...netřeba motor vytáčet a tím si jakoby zajistit nezatuhnutí lopatek...fabiátor píše:Nevyuzivas-li cely regulacni rozsah lopatek turba, casem v polohach, kam ty naklapeci lopatky pri svatecnim jezdeni nikdy nedojdou, zustanou nanosy karbonu a dalsiho svinstva.