snížení životnosti motoru ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
snížení životnosti motoru ?
dojde u 1,9 TDi 100ps při zvýšení výkonu tryskama a čipem na cca. 160ps ke snížení životnosti některých vnitřních částí motoru,jako např.ojnice, kliková hřídel ?
Naposledy upravil(a) bobo dne 01 úno 2007, 14:55, celkem upraveno 1 x.
- maniacdewil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 605
- Registrován: 24 led 2006, 20:55
- Bydliště: Děčínsko
pravdaRasto píše:urcite ze dojde cim viac material namahas tak tym menej vydrzi ale myslim si ze je to zanedbatelne,ked sa k motoru budes slusne stavat vydrzi kopec kilometrov aj s upravou.

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
já se k motoru chovám pořád slušně, ale když budu mít 160 koní místo 100 sériových tak mu taky chci dávat kotel a POŘÁDNĚ to využívat. Teď tu nechci rozebírat ostatní věci, spojku, turbo atd.. ale ten samotný motor, jestli vnitřní díly nepůjdou po 100 tis do ritiRasto píše:urcite ze dojde cim viac material namahas tak tym menej vydrzi ale myslim si ze je to zanedbatelne,ked sa k motoru budes slusne stavat vydrzi kopec kilometrov aj s upravou.
o.k ,ale tvrdit ,že když mam 90 koní a zvednu na 160 koní ,že to s autem nic neudělá tak tomu tady snad nikdo nevěříte né
Jo vlastně musim jezdit opatrně ,ale proč teda zvyšovat výkon ? Abych se tím mohl vytahovat ,že mam 160 koní ? chci to využívat .Jednou jsem říkal kámošovi ,aby mě svezl octou ,která ma zvýšenej výkon na 172 koní a on na to že musí opatrně aby něco nezničil ,ale hlavně že to má 

