čerpadlo závada

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

čerpadlo závada

Příspěvek od slovacek.milos »

tak ta řepa 24.9O z kauflandu napřímo dostala čerpadlo na fábce sdi,

není to žádná tragedie, olej prolíná mezi hlavou a tělesem čerpadla, po dojezdu pár kapek, odjedu dovolenou a musím čerpadlo přetěsnit, mám 153.OOO km téměř vše najeto na sajrajty ;)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: čerpadlo závada

Příspěvek od Stewa »

slovacek.milos píše:tak ta řepa 24.9O z kauflandu napřímo dostala čerpadlo na fábce sdi,

není to žádná tragedie, olej prolíná mezi hlavou a tělesem čerpadla, po dojezdu pár kapek, odjedu dovolenou a musím čerpadlo přetěsnit, mám 153.OOO km téměř vše najeto na sajrajty ;)
Mě to jakš takš jelo ale pak sem natankoval nějaký sajrajty a nádrž musela jít do plna naftou.
Mercedes-Benz W210 300D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

Hosi me ani nemluvte 5 mesicu sem jezdil na olej krasne bez problemu,ale jak sem nalil ekonaftu od Tank Ono tak sviti porad kontrolka vstrikovani motor zdecha a auto sice jede,ale kdyz jedu uspornym rezimemm mam pocit jako bych musel pretlacovat zabrzdene bzdy. Ne ze bych slapa vic na plyn,ale fakt mammtakovej pocit. Snazim se to rychle vyjet a nalit cistou naftu a vytahnou podavaci cerpadlo. Ekonaftu uz nikdy!
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Mě taky začala hodně chcát Boška na Fiat soft 75PS,ale to bude asi tím,že má najeto kdo ví kolik a a chrstl jsem do ní několikrát benzín na pročištění.. (LOL)
Jezdím na vše co teče..
xantia96
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 04 srp 2011, 12:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od xantia96 »

Taky řeším netěsnost čerpadlo Bosch. Také jsem jezdil na RO v poměru 50l olej 15l benzin a začalo téct vtřikovací čerpadlo. Nevíte kde přetěsnit za dobré peníze? Borec mi to nabízel za 5tis., ale to se mi zdá u auta které má hodnotu 25tis fakt darda. Poraďte někde něco v okolí Prahy. Díky
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

xantia96 píše:Taky řeším netěsnost čerpadlo Bosch. Také jsem jezdil na RO v poměru 50l olej 15l benzin a začalo téct vtřikovací čerpadlo. Nevíte kde přetěsnit za dobré peníze? Borec mi to nabízel za 5tis., ale to se mi zdá u auta které má hodnotu 25tis fakt darda. Poraďte někde něco v okolí Prahy. Díky
sory ze budu rejpat,ale to bys mel vedte,ze kdzy mas diesel je tajovahle vetsi udrzba oproti benzinu mnohem drazsi.Ono treba ta tesnici sada nestoji vic jak par stovek,ale prace s tim je nekolik hodin a kdyz to spocitas nevyjdou ti nikdy 2 tis ani bez matrosu.To,ze to auto ma cenu 25 tis nehraje roli nove cerpadlo stoji treba 40.
Kdyz vemu moje JTD prodat by se dalo tak za 15 tis ,protoze ma ohnile prahy a vibruje motor,ale oprava cerpadla,vstrikovace plus nejaky regulator tlaku nebo podavaci cerpadlo je 80 tis jak nic v novych dilech
a repas cerpadla a vstriku by byl tak za 30-45 tis.
Tezko nekoho poradit servisu co nedrou z lidi penize a pritom tomu rozumi je tak 1%:D :(
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

xantia96 píše:Taky řeším netěsnost čerpadlo Bosch. Také jsem jezdil na RO v poměru 50l olej 15l benzin a začalo téct vtřikovací čerpadlo. Nevíte kde přetěsnit za dobré peníze? Borec mi to nabízel za 5tis., ale to se mi zdá u auta které má hodnotu 25tis fakt darda. Poraďte někde něco v okolí Prahy. Díky
zdraec, už jsi někoho sehnal?? ta sada od Bosche vyjde něco kolem 150-250 Kč a pokud ho vymontuješ jsem schopnej to přetěsnit do tisíce KČ + za tu sadu těsnění. Jsem z KV, ale makám v Praze. Pokud by jsi to chtěl i s vymontováním a znovu usazením do auta musel bych ten motor vidět jak je to tam dělaný a kolik by s tím bylo práce + jestli je to už elektronicky řízený čerpadlo kuli doladění na PC nebo je to jen mechanika. Nechodím sem tejkonc moc často tak kdyžtak písni na maila dvorky1@seznam.cz
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

dvorky1 píše:
xantia96 píše:Taky řeším netěsnost čerpadlo Bosch. Také jsem jezdil na RO v poměru 50l olej 15l benzin a začalo téct vtřikovací čerpadlo. Nevíte kde přetěsnit za dobré peníze? Borec mi to nabízel za 5tis., ale to se mi zdá u auta které má hodnotu 25tis fakt darda. Poraďte někde něco v okolí Prahy. Díky
zdraec, už jsi někoho sehnal?? ta sada od Bosche vyjde něco kolem 150-250 Kč a pokud ho vymontuješ jsem schopnej to přetěsnit do tisíce KČ + za tu sadu těsnění. Jsem z KV, ale makám v Praze. Pokud by jsi to chtěl i s vymontováním a znovu usazením do auta musel bych ten motor vidět jak je to tam dělaný a kolik by s tím bylo práce + jestli je to už elektronicky řízený čerpadlo kuli doladění na PC nebo je to jen mechanika. Nechodím sem tejkonc moc často tak kdyžtak písni na maila dvorky1@seznam.cz
dokazes vycistit a pretesnit aj CP1?ja sem to cerpadlo uz asi dodelal podle dobehu motoru
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

co je CP1??
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dvorky1 píše:co je CP1??

prosimtě mi to prolíná mezi hhlaou a tělesem, čerpadla,fábka SDi, mám takový pocit že dám čerpadlo na výšku aby bnespadla deska a celouh hlavu odšroubuji i s pístem a pérama, přehodím těsnění a zas to zašroubuji jsem ještě na dovči tak se nemohu mrknout na postup dík miloš
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:Hosi me ani nemluvte 5 mesicu sem jezdil na olej krasne bez problemu,ale jak sem nalil ekonaftu od Tank Ono tak sviti porad kontrolka vstrikovani motor zdecha a auto sice jede,ale kdyz jedu uspornym rezimemm mam pocit jako bych musel pretlacovat zabrzdene bzdy. Ne ze bych slapa vic na plyn,ale fakt mammtakovej pocit. Snazim se to rychle vyjet a nalit cistou naftu a vytahnou podavaci cerpadlo. Ekonaftu uz nikdy!
pokud ti svítí závada vstřikování tak je potřeba diagnostikou zjistit o co se jedná já dělal nedávno Cr závada na vstřikování a byly to vadné kontakty k relé žhavení po jejich napnelizmu čistění a nástřiku se závada již neobjevovala
na sceniku Cr byla taky závada špricung a závada byla na žhavení

ak se zkus mrknout na číslo závady kdyý se kontrolka objeví a napiš ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“