Výkon při zapnuté klimatizaci

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

by me zajimalo jak to poznate na spotřebě při rozjezdu :)))

Me se tam ráno objeví 51 litru a jedu)))) jeslti je klima zapnuta nebo neni vubec nepoznam. Jestli to zere o pul litru mene nebo více taky nepoznám))


no a ze bych vypínal klimu kuli výkonu ci spotřebě me vubec nenapadne to sem si to auto nemusel kupovat a koupil bych si trabanta

v zime si stejne pustim bufik do toho vyhrivani sedacek spotreba nespotreba
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

caly píše:Myslim ze kompresor bud bezi a nebo nebezi.O snizovani vykonu jsem nic jeste neslysel.Myslim ze snizovani vykonu = snizovani otacek kompresoru.Jak se snizujou otacky kompresoru u auta???
starší auta (do cca 2003) mají kompresor, který má konstantní výkon a jen se spíná nebo rozpíná elmag. spojka. Nové kompresory mají variabilní regulaci výkonu - princip pístového čerpadla s naklápěcí deskou. Nemají elmag. spojku, točí se stále a i když je klima vyplá tam dodávají cca 10% chladiva - kvůli cirkulaci oleje. Kompresor po startu a chazení vyhřátého auta odebere i přes 5kW a to poznat je, majitelé slabších benzínů by mohli vyprávět..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1550
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

avatar píše:by me zajimalo jak to poznate na spotřebě při rozjezdu :)))

Me se tam ráno objeví 51 litru a jedu)))) jeslti je klima zapnuta nebo neni vubec nepoznam. Jestli to zere o pul litru mene nebo více taky nepoznám))


no a ze bych vypínal klimu kuli výkonu ci spotřebě me vubec nenapadne to sem si to auto nemusel kupovat a koupil bych si trabanta
to by som sa velmi divil ze by si to tvoj motor vsimol ked zapnes klimu pri takom objeme a vykone :-)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Ja som zapnutu alebo vypnutu klimu nepoznal ani na Passat 1,8t, ani 2,5tdi ani teraz 1,9pd. Na 1.2htp to trosku citit, ale ten beztak strasne zere
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

docela jsem teď koukal, přijel kamarád s mitsubishi pajero, třílitrový šestivál turbodiesel a když se sepnul kompresor klimy tak si motor přidal na volnoběhu určitě přes 1000 ot. Že si takhle přidávají benzínový motorečky v autech kvůli zadušení to vim, ale takovýhle hovado.... :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
caly
Sběrač informací
Příspěvky: 38
Registrován: 04 lis 2006, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od caly »

To:MirekX
Diky za vysvetleni principu objemovy zmeny autokompresoru nezavisle na otackach.Bral jsem to podle "stacionarni" chladariny kde to az do prichodu invertoru a tim zmeny otacek hnacich motoru byl problem.
Passat B5.5 100Kw
T-5 77Kw
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Já teda na svym ASV klimu ani nepoznam, jede to pořád těch 200km/h :D

U Feldy 1.3 BMM sem jí teda vypínal no, protože se s tim špatně předjíždělo :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

při jízdě to moc poznat nejni, na dálnici už vůbec. Ale když se rozjíždím nebo to šudlám jen tak po městě na 1200 ot tak to je cítit
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5114
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Klima je cítit hodně v kopci,naloženej, v rozpáleném městě,když máš ještě horkej vzduch do motoru z turba (nechladí se,protože stojíš)To myslím,že roztahuji celou kolonu za sebou.Až tak na trojku už není cítit.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

pokud vim tak klima jede i pod nulou, kdyz se zapne na klimatroniku tlacitko odmlzeni okna, aby se vzduch na vyparníku vysusil.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“